Japonijos automobilių gamintojai jau seniai garsėja savo patikimumu, tačiau ne visi modeliai nusipelno tokių pagyrimų. Naudotų automobilių rinkoje kai kurie japonų automobiliai išsiskiria ne savo ilgaamžiškumu, o dažnomis ir brangiomis gedimomis. Toliau pateikiame tris konkrečius modelius, kurie yra žinomi dėl problemų, kurias kelia jų savininkams, ypač jei jie įsigyjami naudoti.
Mazda CX-7 – našumas už tam tikrą kainą
Mazda CX-7 2000-aisiais metais atkreipė dėmesį sportišku dizainu ir energingu vairavimu. Jo 2,3 litro turbokompresorinis variklis užtikrina tvirtą pagreitį, tačiau taip pat yra dažnas problemų šaltinis. Savininkai skundžiasi turbo alyvos nutekėjimu, stūmoklių gedimais ir aušinimo sistemos veikimo sutrikimais. Dar blogiau, automatinė transmisija yra linkusi perkaisti ir jautri alyvos kokybei – tai pavojinga kombinacija vairuotojams, kurie intensyviai naudoja automobilį.
- Turbo įpurškimo alyvos nutekėjimas
- Stūmoklio patikimumo problemos
- Transmisijos perkaitimas
- Aušinimo sistemos gedimai
„Toyota Camry“ (XV40/XV50) su 3,5 l V6 varikliu – brangus siurprizas
Nepaisant savo reputacijos, „Camry“ nėra tobulas automobilis, ypač versijos su 3,5 litro V6 varikliu. Šešių greičių automatinė transmisija XV40 ir XV50 kartose sunkiai susidoroja su didelėmis apkrovomis. Dažniausiai pasitaikančios problemos – perkaitimas, hidraulinės plokštės gedimas ir pavarų dėžės gedimai, dėl kurių pavarų dėžė dažnai pereina į riboto greičio režimą. Šios pavarų dėžės remontas arba keitimas gali būti labai brangus, todėl daugelis savininkų nusprendžia parduoti automobilį, nei investuoti į remontą.
- Pavarų dėžė netinka didelėms apkrovoms
- Dažnas perkaitimas
- Hidraulinės plokštės ir pavarų gedimai
- Brangūs remontai arba keitimai
Nissan Teana (J32) – sklandus važiavimas, nepatikima pavarų dėžė
Teana siūlo aukščiausios klasės funkcijas už mažesnę kainą nei konkurentai, užtikrina komfortą, izoliaciją ir prabangias patogumus. Tačiau patikimumą mažina CVT transmisija, ypač 3,5 litro variklio versijose. Savininkai praneša apie gedimus, pasiekusius 200 000 km. Ankstesnės kartos taip pat turėjo elektros ir hidraulinių transmisijos problemų. Nors išvaizda ir įranga patraukli, „Teana“ dažnai tampa finansine našta antrajam savininkui.
- CVT gedimas po 200 000 km
- Elektros instaliacijos problemos (1-oji karta)
- Hidraulinės transmisijos gedimai
- Ribotas tarnavimo laikas esant apkrovai
Kokia jūsų nuomonė? Ar turėjote vieną iš šių modelių? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose arba socialiniuose tinkluose.