• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 1 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

2030 m. Vilniuje daugiau nei pusė viešojo transporto bus varoma elektra arba alternatyviu kuru

pagal Michal Kovalčiuk
2025.01.13, 15:00
Naujienos
A A
0
Vilniaus viesasis transportas ruosiasi naujam proverziui – i gatves isriedes nauji autonomines ridos troleibusai
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Ženkliai atnaujinto sostinės viešojo transporto parko laukia dar didesnis pagerėjimas – planuojama, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų transporto priemonių sudarys elektra arba alternatyviu kuru varomos transporto priemonės. Planuojama plėsti A juostų tinklą, sukurti naujus maršrutus ir 36 proc. padidinti viešojo transporto priemonių kiekį, kad keleiviams sutrumpėtų laukimo ir keliavimo laikas, o vykimas viešuoju transportu būtų dar patogesnis.

Automobilio apsauga nuo vagysčių ir stichijų – pasitikrinkite Kasko pasiūlymus internetu.

„Jau pamiršome laikus, kai kelionės viešuoju transportu kokybė buvo matuojama, ar autobusas atvažiavo, ar pakeliui sugedo. Šiandien miesto gatvėse matome visiškai kitą viešojo transporto kokybę: patogus, modernus ir greitas susisiekimas, o miesto gyventojai tampa dar reiklesni. Žengdami naują kokybinį žingsnį, per artimiausius kelerius metus planuojame dar atnaujinti ir papildyti transporto priemonių parką, kuris bus patogesnis, tvaresnis, varomos elektra ar alternatyviu kuru, o visų eisme dalyvaujančių autobusų amžiaus vidurkis neviršys 5–6 metų“, – sako JUDU direktorė Loreta Levulytė-Staškevičienė.

Jau šiandien gatvėse galime sutikti autonomine eiga riedančius troleibusus. Taip pat planuojama įsigyti elektra ir alternatyviu energijos kuru varomas transporto priemones. Naujai infrastruktūrai ir esamos atnaujinimui – A juostų tiesimui, stotelių ir vaizdo švieslenčių jose įrengimui, kontaktinio tinklo atnaujinimui, elektros įkrovimo stotelių bei alternatyvaus kuro užpildymo kolonėlių įrengimui – taip pat prireiks ženklių laiko ir finansinių resursų. 

Atnaujinimo pagrindas – paslaugų kokybė, ekologija ir finansinis tvarumas


Vilnius siekia užtikrinti, kad kiekviena kelionė viešuoju transportu būtų kuo malonesnė ir patogesnė klientui. Dėmesys skiriamas paslaugų kokybei – siekiama, kad visos transporto priemonės būtų pritaikytos specialiųjų judumo poreikių turintiems žmonėms, gerinamas viešojo transporto pasiekiamumas, užtikrinamas saugus ir patogus laukimas stotelėse, aiškus ir patogus keleivių informavimas bei komfortiška, greita kelionė autobusais ir troleibusais. Jau dabar galima atsiskaityti viešajame transporte itin greitai ir lengvai – įdiegta bekontakčio atsiskaitymo galimybė.

„Vilnius siekia mažinti neigiamą transporto poveikį aplinkai, todėl atnaujinant parką bus orientuojamasi į aukščiausius aplinkosauginius standartus atitinkančias transporto priemones. Viešasis transportas bus patogiai integruotas su kitais darnaus judumo būdais mieste, taip kuriant švaresnę, patogesnę ir draugiškesnę aplinką žmogui”, – pasakoja JUDU direktorė Loreta Levulytė-Staškevičienė.

Pasak vadovės, siekiant finansiškai optimalaus varianto, sudarytas planas ne tik dėl naujos infrastruktūros įsigijimo, tačiau ir efektyvaus jau esamos išnaudojimo. Vilniuje planuojama atnaujinti kontaktinį troleibusų tinklą, tam bus numatyti konkretūs etapai ir terminai. Įgyvendinus šiuos planus, viešasis transportas ir judumas priartės prie Europos miestų standartų bei geriau tenkins gyventojų ir svečių poreikius. 

Skaitykite  Harley-Davidson planuoja grįžti prie mažo litražo motociklų
Žymos: transportasviešasis transportasvvt
DalintisDalintisSiųstiDalintis

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

0

Agresijos protrūkis Vilniuje konflikte vienas iš vairuotojų panaudojo elektrošoką

Agresijos protrūkis Vilniuje – konflikto metu vienas iš vairuotojų panaudojo elektrošoką

0

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Vilniuje vairuotojai apvažiavo spūstį per perėją iš priešpriešos

Vilniuje vairuotojai apvažiavo spūstį per perėją iš priešpriešos

0

Taip pat skaitykite

Vairuoji seną dyzelį? Netrukus gali nebepraeiti TA

Šie naudoti automobiliai beveik negenda net po 10 metų

Tragiška BMW avarija Krosne: 18 sužeistųjų, tarp jų vaikas

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

Mirtina motociklo avarija Kaune: liudininkas teigia, kad paauglys nekaltas

Kaip Lietuva mažins naftos vartojimą transporte iki 2030-ųjų?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.