Automobilių gamintojai dažnai varžosi, kaip savo automobilius aprūpinti naujausiomis technologijomis, tačiau ne kiekviena naujovė pasiteisina. Remiantis vairuotojų atsiliepimais ir ekspertų analize, kai kurios pastaraisiais metais įdiegtos funkcijos labiau erzina nei padeda.
1. Stabilumo kontrolė, kurios negalima lengvai išjungti

Elektroninės stabilumo programos (ESP) sistemos yra būtinos saugumui kelyje užtikrinti, tačiau bekelėje ar snieguotomis sąlygomis vairuotojams dažnai tenka jas išjungti. Daugelyje šiuolaikinių automobilių nėra galimybės ją lengvai išjungti – reikia atlikti sudėtingas sekas arba ši galimybė iš viso nesiūloma.
2. Nėra pilno dydžio atsarginio rato

Siekdami taupyti svorį ir vietą, automobilių gamintojai viso dydžio atsarginį ratą pakeitė kompaktiškais „vietos taupymo“ arba padangų remonto komplektais. Deja, prastomis oro sąlygomis arba ant sugadintų kelių jos gali būti pavojingos, nes sumažina sukibimą su keliu ir padidina avarijų riziką.
3. Prastas galinis matomumas dėl konstrukcijos
Platūs galiniai statramsčiai ir maži galiniai langai tapo įprasta dizaino tendencija. Nors jie pagerina estetinį vaizdą ar eismo įvykių saugumą, tačiau gerokai sumažina matomumą, ypač mieste ar važiuojant atbuline eiga, todėl vairavimas tampa labiau įtemptas.
4. Pasenusios integruotos navigacijos sistemos

Į gamyklinius įrenginius įmontuoti navigacijos įrenginiai dažnai atsilieka nuo tokių programėlių kaip „Google Maps“ ar „Waze“. Jie gali būti lėtai atnaujinami, juose gali trūkti realaus laiko eismo duomenų, juose negali būti atspindėti naujai nutiesti keliai – visa tai vargina naudotojus, kurie tikisi greitų ir tikslių nurodymų.
5. Fizinius mygtukus keičia jutiklinio ekrano valdikliai

Tradicinių mygtukų atsisakymas jutiklinių ekranų naudai gali atrodyti elegantiškai, tačiau tai gali pakenkti funkcionalumui. Atliekant paprastas užduotis, pavyzdžiui, įjungiant sėdynių šildytuvus ar reguliuojant oro kondicionierių, reikia naršyti po meniu, o tai nukreipia dėmesį ir didina riziką kelyje.