• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

AMG vadovas įsitikinęs, kad V8 variklių pirkėjai pereis prie elektromobilių

pagal Andžej Biaigo
2024.10.07, 18:10
Naujienos
A A
0
mercedes-benz amg v8 variklis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Jau daugelį metų AMG yra galingo V8 variklio riaumojimo ir galios sinonimas. Tačiau automobilių pasauliui pasukus elektrifikacijos link, AMG generalinis direktorius Michaelis Schiebe įsitikinęs, kad net ir užkietėję V8 variklių entuziastai ilgainiui pradės naudoti elektromobilius.

Duodamas interviu automobiliui „Autocar“ Schiebe padarė drąsų pareiškimą:

„Klientai, kurie į šį prekės ženklą atėjo dėl V8 variklio, atėjo ne dėl to, kad norėjo turėti didelį variklį. Jie atėjo, nes jiems patiko technologijos, kurias įdiegėme į automobilį.“

Šis teiginys reiškia, kad ištikimiems AMG klientams svarbu ne tik variklio dydis, bet ir naujovės bei našumo technologijos. AMG pereinant į elektromobilių erą, A. Schiebe yra įsitikinęs, kad šie pirkėjai prisitaikys, vertindami pažangiausias technologijas, o ne tradicinius vidaus degimo variklius.

AMG evoliucija

„Vienas žmogus – vienas variklis“ filosofija nuo seno buvo išskirtinis AMG bruožas, tačiau griežtėjant išmetamųjų teršalų normoms ir automobilių pramonei pereinant prie ekologiškesnių sprendimų, net ir šiai tradicijai iškilo grėsmė. A. Schiebe tiki, kad klientai, išbandę naujausius elektrinio veikimo pasiekimus, noriai pereis prie AMG siūlomų elektromobilių.

Tačiau, nepaisant šio pasitikėjimo, V8 dar neišnyksta. AMG nuramino gerbėjus, kad vis dar ruošiami nauji aštuonių cilindrų modeliai. Naujausiame šnipų vaizdo įraše užsimenama apie galimą V8 varikliu varomą CLE63, kuris, kaip buvo kalbama, iš pradžių turėjo turėti sumažintą hibridinę jėgainę. Pranešama, kad dėl vangios rinkos reakcijos į sumažintą C63 modelį, kuriame vietoj V8 variklio buvo sumontuotas keturių cilindrų hibridinis variklis, AMG nusprendė grįžti prie didesnio CLE63 variklio.

Naujojo C63 priėmimas nevienareikšmiškai

C63 buvo vienas iš pirmųjų AMG modelių, kuriame buvo atlikta reikšminga transformacija – vietoje griausmingo 4,0 litro V8 variklio su dviem turbinomis buvo pakeistas iš tinklo įkraunamas hibridinis 2,0 litro keturių cilindrų variklis. Nors Schiebe šį žingsnį apibūdino kaip „progresyvų“, klientų reakcija nebuvo tokia entuziastinga. Tiesą sakant, nuolaidos C63 Vokietijoje rodo, kad jis nebuvo tikras hitas.

Šis pokytis neapsiriboja tik C63 modeliu. Naujajame GLC63 taip pat atsisakyta V8 variklio, o AMG jau paskelbė, kad ir kitame E63 nebus aštuonių cilindrų variklio. Tai, kad AMG palaipsniui atsisako šių V8 variklių, atspindi platesnę pramonės tendenciją mažesnių ir efektyvesnių variklių link – net ir aukštos klasės automobiliuose.

Skaitykite  Ar „smagių“ automobilių era baigiasi? „Kia“ komentuoja

Pragmatiškas požiūris į elektrifikavimą

Schiebe pripažįsta, kad kai kurie klientai gali lėtai priimti keturių cilindrų hibridinius automobilius ir būsimus elektromobilius. Tačiau jis ragina būti atviriems, kai kalbama apie naujas technologijas.

„Kalbant apie technologijas, svarbu būti atviram“, – ankstesniame interviu aiškino Schiebe.

Šiuo pragmatišku požiūriu AMG vadovaujasi ruošdamasi elektrinei ateičiai. AMG ne tik pristatė keletą didelio našumo hibridinių elektromobilių (PHEV), bet ir kuria specialiai pritaikytą elektromobilių platformą AMG.EA. Ši kelerius metus kuriama platforma bus būsimų visiškai elektrinių AMG modelių pagrindas, įskaitant, kaip kalbama, elektrinį superautomobilį, sukurtą pagal „Vision One-Eleven“ koncepciją.

Nauja našumo era

Nors AMG ruošiasi elektra varomų automobilių ateičiai, Schiebe aiškiai pasakė, kad „Formulės-1“ įkvėptų hiperautomobilių era baigėsi – bent jau kol kas. Dėl griežtėjančių išmetamųjų teršalų normų „AMG One“ su hibridiniu F1 varikliu gali būti paskutinis tokio tipo automobilis. Tačiau AMG vis dar siūlys modelių su šešiais ir aštuoniais cilindrais gamą, taip pat kultinį V12 variklį „Maybach S-Class“ modelyje.

Nežinai, ar automobilio rida tikra? Patikrink VIN CarVertical sistemoje.

Kol kas didelių variklių gerbėjai vis dar gali rinktis, tačiau šios galimybės tampa vis labiau ribotos, nes AMG ir visas automobilių pasaulis pereina prie mažesnių, efektyvesnių ir galiausiai visiškai elektrinių jėgainių.

Kelias į priekį

AMG perėjimas nuo V8 variklių prie elektrinės galios gali būti nelengvas jos gerbėjams, tačiau jis yra būtinas. Ateitį vis dažniau lems elektrifikacija, o AMG yra šio pokyčio priešakyje. Nesvarbu, ar tai būtų pažangūs hibridai, ar visiškai elektrinės platformos, AMG užtikrina, kad jos „naujausios ir geriausios“ technologijos ir toliau užtikrins jaudinantį našumą, kurio tikisi klientai – nesvarbu, kiek cilindrų yra po variklio gaubtu.

Netolimoje ateityje kultinį AMG riaumojimą gali pakeisti tylus, bet galingas elektros variklių ūžesys. Tačiau viena aišku: AMG dvasia išliks nepakitusi, ją skatins pažangiausios technologijos ir nepaliaujamas našumo siekis.

Žymos: amgelektromobiliaimercedes-benzV8 variklis
Dalintis15DalintisSiųstiDalintis3

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.