• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

3 metų senumo dyzeliniai varikliai neišlaiko techninio apžiūros testo. Kaltas DPF filtras!

pagal Andžej Biaigo
2024.04.19, 10:17
Naujienos
A A
0
dyzelinio automobilio co2 testas

Transporto priemonės CO2 testas

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pirkdami naują automobilį tikimės, kad su juo nebus jokių problemų arba kad jis be problemų praeis techninę apžiūrą. Pasirodo, kad vien turint dyzelinį automobilį ir važiuojant su juo į techninę apžiūrą viskas tampa sudėtingiau!

Metams bėgant techninės apžiūros nebuvo labai tankus sietas. Jas praeidavo net toli gražu ne pavyzdinės būklės automobiliai. Tačiau laikui bėgant varžtai ėmė veržtis, o Europos Sąjunga daug dėmesio skyrė išmetamųjų dujų sudėties tikrinimui. Pirmieji rezultatai jau matomi. ADAC skambina pavojaus signalu, kad net naujausi automobiliai su DPF filtrais neišlaiko bandymo, nes matavimo įranga aptinka per daug suodžių dalelių.

Remontas gali kainuoti kelis tūkstančius eurų, o pretenzijų transporto priemonės gamintojui reikšti nėra pagrindo, nes nustatyta aukšta riba, nuo kurios patikrinimas turi būti atliktas, todėl neigiamas rezultatas nereiškia, kad pažeisti dyzelino kietųjų dalelių filtrų ilgaamžiškumo tipo patvirtinimo reikalavimai. Be to, garantiniai ar laidavimo reikalavimai paprastai baigiasi po trejų metų, kai atliekama pirmoji techninė apžiūra. ADAC aiškiai sako, kad tai reiškia, jog yra daugiausia galimybė transporto priemonės gamintojui prisidėti prie remonto išlaidų padengimo kaip vadinamąjį geros valios gestą. Todėl vairuotojo požiūriu situacija nėra džiugi. ADAC gavo ypač daug informacijos šiuo klausimu, susijusios su „Ford“ 1,5 TDCi dyzelinių variklių problemomis. Dar blogiau, kad trūksta dalių – nėra patvirtintų atsarginių filtrų. ADAC praneša, kad „Ford“ ieško sprendimo, įskaitant programinės įrangos atnaujinimą.

Nuo 2023 m. liepos 1 d. Vokietijoje tikrinant „Euro 6“ standartą atitinkančius automobilius tikrinama kietųjų dalelių koncentracija. Didžiausia leistina norma yra 250 000 dalelių/cm³, tačiau automobiliuose su efektyviais filtrais susidaro apie 10 000 dalelių/cm³. Atliekami trys matavimai ir apskaičiuojama vidutinė vertė.

TÜV paskelbė preliminarią informaciją apie 2024 m. vasario mėn. bandymų rezultatus. 2023 m. rugpjūčio 1 d. – spalio 30 d. buvo patikrinti 950 809 automobiliai. Net 32 285, arba 3,4 proc. transporto priemonių neišlaikė testo. Atitinkamai 2,8% teko automobiliams, kurių rida iki 50 000 km, 3,3% – 50-160 000 km ir 4,7% – automobiliams, kurių odometro stulpelis rodo daugiau nei 160 000 km.

Skaitykite  BMW M grįžta su ribota serija – ką žinome iki šiol?
ismetamu tersalu kiekis testas

Verta prisiminti, kad yra ES rekomendacija 2023/688 dėl dyzelinių variklių periodinei techninei apžiūrai skirto dalelių skaičiaus matavimo. Paskutiniame punkte teigiama, kad ši rekomendacija yra pirmas žingsnis link suderinto matavimo atliekant techninę apžiūrą visoje Sąjungoje. Kitaip tariant, netolimoje ateityje Lietuvoje taip pat galima tikėtis intensyvesnių „Euro 5“ ir „Euro 6“ dyzelinių variklių patikrinimų, nes įstatymų leidėjai suprato, kad dūmingumo bandymai negali parodyti DPF pažeidimų ar trukdžių.

Žymos: co2dpf filtrasdyzeliniai automobiliai
Dalintis726DalintisSiųstiDalintis127

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.