Priešingai nei skelbiama 2022 m. pranešime, „Aston Martin“ neketina atsisakyti vidaus degimo variklių. Elektros entuziazmas britų markės gretose nebėra toks stiprus, todėl dėmesys sutelktas į kitą variklių gamos sektorių.
Šiandieninė automobilių rinka keičiasi neįtikėtinu greičiu, o situacija ir nuotaikos gali iš esmės pasikeisti per keliolika ar net kelis mėnesius. Čia verta paminėti, pavyzdžiui, požiūrį į elektromobilius ir vidaus degimo agregatų ateitį, kuri pastaruoju metu buvo gana gerai įvertinta.
Korporacijos skyrė milžiniškas investicijas, kad įdiegtų didelį elektros energijos gamybos tempą. Tačiau tuo pat metu vis tyliau pasigirsta raginimų radikaliai nutraukti vidaus degimo automobilių gamybą ir visiškai pereiti prie elektros energijos. Į priekį veržiasi ne tik populiarių markių atstovai, bet ir aukštesnės klasės gamintojai.
Labai geras pavyzdys – „Aston Martin“. Bendrovės generalinis direktorius Lawrence’as Strollas neseniai vykusiame pokalbyje su žiniasklaida pripažino, kad, priešingai nei skelbiama 2022 m., klasikinių variklių ši markė neatsisakys. Kanados milijardierius paskelbė, kad tol, kol leis taisyklės, „Aston Martin“ norės kurti automobilius su vidaus degimo agregatais.
Kol galėsime gaminti automobilius su vidaus degimo varikliais, tol tai darysime. Manau, kad jų paklausa visada bus, net jei ji bus nedidelė. Mūsų klientai nori garsų ir kvapų.
Lawrence Stroll „Aston Martin Lagonda“ generalinis direktorius
Lawrence’as Strollas mano, kad „triukšmas“ dėl elektromobilių viršija paklausą
Šioje vietoje verta priminti, kad iš pradžių „Aston Martin“ planavo visiškai pereiti prie elektromobilių gamybos jau 2030 m. Praėjus dvejiems metams požiūris labai pasikeitė. Tai rodo, pavyzdžiui, tai, kad pirmojo britų markės elektromobilio išleidimas į rinką buvo atidėtas mažiausiai dvejiems metams, t. y. iki 2027 m. Kita vertus, vidaus degimo varikliams nėra ko nerimauti ir po 2030 m.
Planavome jį [elektrinį] pateikti rinkai 2025 m. pabaigoje ir iš tiesų buvome tam pasirengę. Tačiau panašu, kad triukšmas dėl elektromobilių – politiškai nulemtas ar ne – yra didesnis nei reali vartotojų paklausa, ypač esant „Aston Martin“ kainos viršutinei ribai.
Lawrence Stroll „Aston Martin Lagonda“ generalinis direktorius
Šiuo metu markė didžiausią dėmesį skiria hibridinėms iš tinklo įkraunamoms technologijoms ir būtent ši sritis bus plėtojama labiausiai. Pirmasis serijinės gamybos PHEV automobilis yra nekantriai laukiamas „Aston Martin Valhalla“, kurio pagrindą sudaro galingas AMG sukurtas 4.0 V8 variklis su dviem turbinomis. Kaip rašoma „Autocar“ interneto svetainėje, „Aston Martin“ variklių gama bus grindžiama „Mercedes“ ir AMG V8 ir V12 hibridiniais agregatais.