„Audi“ ketina atsisakyti dabartinės variklių pavadinimų suteikimo strategijos, todėl bus atsisakyta sistemos, kurioje naudojami neaiškiai su galia susiję skaičiai.
Pirmą kartą 2017 m. pristatyta numerių strategija bus visiškai atsisakyta nuo naujojo Q6 e-tron visureigio. Numerių atsisakymo procesas prasidėjo tyliai, kai buvo pristatytas Q8 e-tron, tačiau nors ant šio markės elektrinio visureigio flagmano bagažinės dangčio numerių nėra, numeriai vis dar nurodomi kainodaroje ir spaudai skirtoje medžiagoje.
„Audi“ baterijomis varomų elektrinių transporto priemonių pardavimų ir produktų rinkodaros vadovas Florianas Hauseris leidiniui „Auto Express“ paaiškino, kad ateityje prekės ženklas daug dėmesio skirs tam, kad klientams būtų lengviau. „Kai kalbame apie paprastumą, kalbame ne tik apie pasirinkimo galimybes ir konfigūravimo procesą [priešingai nei senesniuose „Audi“ modeliuose, Q6 galima rinktis tik iš keleto pasirinkimo galimybių paketų], mes iš tiesų galvojame apie tai, kad Q6 gautų taupiausią variklių programą, kuri vis dar būtų susijusi su mūsų klientų poreikiais.“
Turėdama mažiau galingųjų agregatų, „Audi“ galės supaprastinti savo modelių gamos pavadinimų struktūrą pagal varančiųjų ratų skaičių ir vienos arba dviejų galingųjų verčių pasirinkimą, o įprasta keturiais ratais varoma Q6 versija nuo šiol bus vadinama tiesiog „quattro“.
„O jei tai yra „quattro“ modelis, tuomet jis vadinasi „SQ6“, – sako Hauseris. „Jei galvojate apie tai, kas bus toliau, kai kalbėsime apie galinių ratų pavarą, tai bus tiesiog „Q6“. Kalbant apie mažesnius ir didesnius akumuliatorius, galėtume pagalvoti apie priesagą po „6“ – pavyzdžiui, „Performance“. Taigi mums nebereikia skaičių, todėl jų nerodysime“.
Nors patvirtinta, kad vėlesniuose elektromobiliuose bus atsisakyta numeravimo strategijos, ši sistema bus pašalinta ir iš vidaus degimo variklius naudojančių automobilių bagažinės dangčių, nors viduje vis dar diskutuojama, ar ji bus pašalinta ir iš konfigūracijos puslapių.
„Audi“ numeracijos struktūra buvo sukurta siekiant atskirti transmisijas pagal jų galingumą, tačiau dėl nenuoseklaus grupavimo ir iš pažiūros savavališkai pasirinktų numerių sistema daugeliui žmonių buvo paini. Pavyzdžiui, „30“ galios agregatas žymėjo automobilius, išvystančius nuo 109 iki 128 AG, o „45“ – nuo 226 iki 248 AG.
Prisijunkite prie „Taršos patikros reidas“ grupės.