• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Automobilių gamintojai nebus pasirengę atsisakyti vidaus degimo variklių 2035 metais?

pagal Andžej Biaigo
2024.04.26, 9:23
Naujienos
A A
0
dyzelinis variklis volkswagen vidaus degimo variklis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Remiantis Europos Audito Rūmų, kurie kontroliuoja Europos Sąjungos lėšas, ataskaita, automobilių gamintojai nebus pasirengę nuo 2035 m. visiškai pereiti prie elektromobilių. Be to, joje pažymima, kad per pastaruosius 12 metų išmetamo CO2 kiekis nepakito.

Savo naujausioje ataskaitoje Europos Audito Rūmai pateikia niūrias vizijas ne tik dėl elektromobilių. Audito Rūmų atstovai apgailestauja, kad vis labiau kyla grėsmė, jog nuo 2035 m. bus visiškai atsisakyta automobilių su vidaus degimo varikliais.

Tarsi to būtų negana, audito metu nustatyta, kad šiuolaikiniai automobiliai netapo ekologiškesni. „Šiandieniniai automobiliai išmeta tokį patį anglies dioksido kiekį, kaip ir per pastaruosius 12 metų,“ – teigia tribunolo narys Nikolaos Milionis, duodamas interviu AFP.

Jokių pokyčių?

Be to, Audito Rūmai teigia, kad jei automobilių pramonė nesugebėjo sumažinti vidaus degimo variklių išmetamų teršalų kiekio, kaip ji gali laikytis galutinio termino visiškai pereiti prie elektromobilių?

Tačiau verta paminėti, kad nuo 2020 m. hibridinės jėgainės taps įprastu reiškiniu. Todėl vis daugiau automobilių naudoja vidaus degimo agregatus, kuriems daugiau ar mažiau padeda elektros varikliai.

Europos Audito Rūmų ataskaitoje neatsižvelgiama ir į kitą aspektą. Būtent, didžiulės automobilių bendrovių investicijos į elektrinių pavarų kūrimą. Čia naudojamos visiškai beprotiškos pinigų sumos. Pavyzdžiui, „Volkswagen“ grupė į perėjimą prie elektromobilių iki šiol investavo apie 170 mlrd. eurų!

Jau vien dėl šios priežasties, primetant praktiškai vienintelį būdą – perėjimą prie elektromobilių, vidaus degimo variklių kūrimas buvo sustabdytas.

O kaip dėl alternatyvių degalų?

Europos Audito Rūmai taip pat pažymi, kad automobilių pramonė ir Europos vadovai „neturi tikslaus ir stabilaus alternatyviųjų degalų plano“. Auditoriai, be kita ko, mini biodegalus, vandenilį ir dabar žinomus sintetinius degalus.

Taip pat skaitykite: „Dar viena alternatyva iškastiniam kurui? Japonai skelbia apie sėkmę“.

Dėl vandenilio gamybos sunkumų ir jo kainos vidutinės trukmės laikotarpiu jį numatoma naudoti sunkvežimiuose ir komunalinių paslaugų įmonėse. Kita vertus, biokurui gaminti reikia per daug auginimo, o elektroniniai degalai pasirodė esą per brangūs.

toyota hilux varomas vandeniliu
„Toyota Hilux“ vandeniliu varomas automobilis. Rod Kirkpatrick/RKP Photography

Europos Audito Rūmai taip pat mano, kad Europos automobilių gamintojai nepadarė visko, ką galėjo, kad sumažintų vidaus degimo variklių išmetamų teršalų kiekį. Be to, jie atsilieka statydami gigafabrikus traukos akumuliatoriams gaminti.

Skaitykite  Ar vairuojate „Honda Accord“? Šis gedimas gali baigtis avarija

Ataskaitoje teigiama, kad net 76 proc. baterijų, kuriomis varomi elektromobiliai, yra iš Kinijos. Be to, Senasis žemynas atsilieka įkrovimo infrastruktūros srityje.

Prieštaringi pranešimai

Iš Audito Rūmų atlikto audito galima daryti išvadą, kad jų atstovai nelabai žino apie pažangą elektromobilių srityje. Taip, elektra varomi automobiliai vis dar turi daugiau trūkumų nei privalumų, palyginti su vidaus degimo varikliais, tačiau jų veikimo nuotolis ir įkrovimo greitis kasmet akivaizdžiai didėja.

Kritiška Europos Audito Rūmų ataskaita visų pirma rodo, kad iš Briuselio sklinda prieštaringi pranešimai. Būtent to labiausiai ir bijo automobilių bendrovių vadovai.

Žymos: co2vidaus degimo variklis
Dalintis69DalintisSiųstiDalintis12

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.