• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Elektromobiliai gali būti išstumti iš rinkos, kaip prieš beveik 50 metų buvo išstumtas „Betamax“

pagal Andžej Biaigo
2024.01.22, 12:46
Elektromobiliai
A A
0
elektromobilis elektromobiliu ikrovimo stotele
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Atspėkite ką? Galima konstruktyviai kritikuoti tai, kas jums patinka. Keletas mandagių ir produktyvių tiesos žodžių niekam ir niekam nepakenks – įskaitant ir elektrinę transporto priemonę. „Nuo pat pirmojo automobilio vairavimo 1982 m. esu jo gerbėjas. Prieš elektra varomus automobilius? Ne aš.“ – sako, Mike’as Rutherfordas.

Tačiau jei politikai, gamintojai, mažmenininkai, prekybos asociacijos, infrastruktūros organizacijos ir kiti nepripažins ir nespręs keblumų, kurie vis dar trukdo plačiai auditorijai naudoti elektromobilius, kyla pavojus, kad šie automobiliai bus priskirti „nevykusių produktų“ kategorijai, kaip ir „Betamax“ vaizdo magnetofonas.

Nuolatinės problemos, susijusios su elektromobilių suvokimu, nesupratimu, didelėmis mažmeninėmis kainomis, stabdančiais pardavimais, infrastruktūros problemomis ir nerimu dėl ridos ir perpardavimo vertės. Greitas sprendimas – automobilių pramonė ir jos paskirtos spaudimo grupės NEvadina jų BEV (baterijomis varomos elektrinės transporto priemonės). Pirkėjai nekalba apie tai, kad nori ar turi BEV. Todėl atsisakykite šios kvailos, įmonėje vartojamos terminologijos ir vietoj to kalbėkite apie grynai elektrinius, 100 proc. elektrinius arba visiškai elektrinius automobilius. Taip pat tinka ir elektrinės transporto priemonės (EV). Darbas atliktas.

Vartotojai pageidauja daugiau informacijos apie realią nuvažiuojamą ridą, ypač žiemos mėnesiais, kai akumuliatoriaus baterija išsenka. Be to, vangios nacionalinės ir vietos valdžios institucijos, „National Grid“ ir kiti subjektai turi gerokai paspartinti veikiančių kabelių prijungimą prie ką tik įrengtų viešųjų įkroviklių. Taip pat skaitykite: „Viešosios elektromobilių įkrovimo stotelės virto kapinėmis: išsikrovę elektromobiliai ir užšalę įkrovimo kištukai“.

Be to, elektromobilių gamintojai ir pardavėjai turi pritraukti privačius, ne įmonės automobiliu važinėjančius vairuotojus, kurie nesirenka elektromobilių masalo. Jie įsigyja naujas transporto priemones iš savo apmokestintų pajamų, tačiau didžioji dauguma (pernai daugiau nei 91 proc.) užsisakė modelius su benzininiais arba dyzeliniais varikliais – daugiausia dėl to, kad grynų elektromobilių kainos išliko labai per didelės. Pasak Al Gore’o, tarptautinių analitikų ir pramonės atstovų, 100 proc. elektra varomi automobiliai pasieks „kainų paritetą“ su analogiškais vidaus degalų varikliais varomais modeliais.

Tačiau šiandien pigiausias Jungtinėje Karalystėje prieinamas grynai elektrinis „Vauxhall Corsa Design“ kainuoja 32 445 svarų sterlingų (37 840 eurų), o pradinio lygio grynai benzininis variantas – 19 625 svarų sterlingų (22 891 eurus), taigi elektrinis automobilis yra 65 proc. brangesnis už jo analogą su vidaus degalų varikliu. Tai yra didelė nelygybė, o ne paritetas. Be to, dar vienas brangus galvos skausmas – 28 draudimo grupė elektromobiliui, palyginti su 12 grupe vidaus degalų varikliui. Ir paskutinis lašas, kuris perlaužia elektromobilio nugarą, yra papildoma našta – tai vienas iš greičiausiai nuvertėjančių automobilių rinkoje, per pirmuosius 36 mėnesius praradęs daugiau nei du trečdalius, beveik 23 tūkst. sarų sterlingų (26 819 eurų) savo vertės. Taip pat skaitykite: „Ar elektromobiliai yra ekologiški? Gamyba, eksploatacija ir utilizacija“.

Skaitykite  Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Gamintojas neturi kito pasirinkimo, kaip tik nedelsdamas tūkstančiais sumažinti aukštas mažmenines savo elektromobilių kainas ir (arba) pasiūlyti nulinį finansavimą, nemokamus įkroviklius namuose, ilgesnes garantijas, nemokamą techninę priežiūrą ir garantuotą didesnę likutinę vertę. Konkuruojančios įmonės, kurios taip pat kaltos, kad parduoda per brangius elektromobilius pirkimo, lizingo, draudimo ir likutinių verčių atžvilgiu, turi nedelsdamos imtis savo pačių ne mažiau drastiškų priemonių. Vidutinės trukmės laikotarpiu žemesnės klasės elektromobiliai galėtų sumažinti akivaizdžius kainų skirtumus. Tolesnėje ateityje būtina kurti naujesnius, pigesnius ir ekonomiškesnius modelius, medžiagas, akumuliatorius ir kitas technologijas.

Priešingu atveju elektriniai automobiliai, kurie turėtų būti vieni geriausių vartojimo produktų, savižudiškai išstums save iš rinkos, kaip tai padarė puikus, bet per brangus „Betamax“.

Šaltinis: Mike Rutherford / AutoExpress.co.uk
Žymos: automobilių pardavimaielektromobiliaividaus degimo variklis
Dalintis719DalintisSiųstiDalintis126

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.