• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 14 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Etiopijoje uždrausta importuoti vidaus degimo automobilius. Ekologija yra antraeilė priežastis

pagal Andžej Biaigo
2024.02.10, 11:37
Elektromobiliai
A A
0
Adis Abeba Etiopijos sostine

Adis Abeba, Etiopijos sostinė.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Vyriausybė nusprendė, kad etiopai, norintys importuoti automobilius iš užsienio, turės rinktis elektrinius modelius. Nors fone kalbama apie ekologiją, tai yra šalutinis klausimas. Etiopijai svarbesni yra ekonominiai argumentai.

Su kiekvienais metais vis labiau artėjame prie vidaus degimo automobilių eros pabaigos, bent jau pagal galiojančius teisės aktus. Europos Sąjungoje draudimas prekiauti vidaus degimo variklio automobiliais turėtų įsigalioti 2035 m., panašios idėjos kyla ir kitose šalyse. Tačiau kai kur draudimas bus įgyvendintas dar anksčiau, pavyzdžiui, Kalifornijoje norima, kad jis įsigaliotų jau 2030 m.

Tačiau vis garsiau abejojant dėl visiško perėjimo prie elektromobilių ar bent jau dėl datos, kada tai įvyks, į pagalbą stoja visa baltoji Etiopija. Mat šios šalies vyriausybė paskelbė, kad visiškai uždraus asmeniniam naudojimui skirtų vidaus degimo automobilių importą. Jei pilietis norės įsivežti automobilį iš šalies, jis turės būti elektrinis – be jokių abejonių.

Visi, norintys importuoti bet kokį asmeniniam naudojimui skirtą automobilį, galės atsisiųsti tik elektromobilį. Tokį sprendimą priėmė vyriausybė. Transporto ir logistikos ministerija nuo šiol laikysis naujausio reglamento.

Alemu Sime, Etiopijos transporto ir logistikos ministras

Tačiau kas iš tikrųjų slypi už tokio radikalaus Etiopijos vyriausybės žingsnio? Pasak ekspertų, tai nuolatinė šalies priklausomybė nuo iškastinio kuro, turinti įtakos užsienio valiutos trūkumui šalies ižde. Juk Etiopija naftos importui kasmet išleidžia net 5 mlrd. dolerių, o didžioji dalis „juodojo aukso“ vėliau patenka į automobilių bakus. Žinoma, minimi ir aplinkosaugos klausimai, tačiau šiuo atveju jie atrodo antraeiliai.

Etiopijos gyventojai susiskaldę. Ar šalis pasiruošusi elektros energijos pagausėjimui?

Tačiau tai nereiškia, kad gyventojai tik dabar susiduria su elektra – Etiopijoje ji vis labiau populiarėja. Benzinas yra daug brangesnis už elektrą, o Etiopijoje daug dėmesio skiriama žaliajai energijai – šiuo metu net 97 proc. visos elektros energijos gaunama iš atsinaujinančių šaltinių.

Draudimas kelia nevienareikšmiškus jausmus visuomenėje. Palaikantieji nurodo aplinkosaugos problemas, subsidijas ir degalų kainas. Kita vertus, yra didelė grupė vairuotojų, kuriems elektra nepatinka arba kurių ji neįtikina. Taip pat abejojama dėl infrastruktūros – daugelio nuomone, jos nepakanka, kad būtų galima atlaikyti elektromobilių skaičiaus šuolį gatvėse.

Etiopijos keliuose šiuo metu sparčiai daugėja elektromobilių. Didelę įtaką tam daro vyriausybės spaudimas. Automobilių kainos ir mokesčių lengvatos yra palankios pirkėjams, kita vertus, degalų kainos sparčiai auga. Manau, kad ateityje vis daugiau žmonių rinksis elektromobilius.

Michael Behailu, Automobilių pardavimo konsultantas

Šalyje vis dar yra nemaža grupė vartotojų, kurie nėra įsitikinę elektromobilių nauda. Etiopijos gyventojams elektromobiliai yra palyginti nauja technologija, todėl netikrumas dėl jos taip pat didelis. Mano nuomone, vyriausybė turėtų leisti importuoti ir vidaus degimo, ir elektrinius automobilius, kad būtų patenkinti visų žmonių interesai.

Ermias Adugna, Automobilių pardavėjas
Skaitykite  EV revoliucija Europoje: 1 mln. darbo vietų ant kortos
Žymos: Addis AdebaEtiopijavidaus degimo variklis
Dalintis4DalintisSiųstiDalintis1

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

TOP 10 dyzelinių automobilių, kuriuos vis dar verta pirkti

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

TOP  10 naudoti automobiliai iki 5000 eurų Lietuvoje

Patikimiausi šiuolaikiniai varikliai: kurie tikrai tarnauja ilgai?

TOP 7 naudoti miesto visureigiai iki 7000 € – ką rinktis Lietuvoje?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.