Spartus technologijos vystymasis, netikrumas dėl elementų būklės ir prastai išvystyta įkrovimo infrastruktūra. Naudotų elektromobilių rinka Vokietijoje yra mirusi, praneša Tagesschau.
Federalinės automobilių transporto tarnybos duomenimis, 2023 m. Vokietijoje buvo parduota 97 000 naudotų „elektrinių“ automobilių. Tai sudaro 1,6 proc. visos „naudotų“ automobilių rinkos. To priežastis – didelės kainos: vidutinė suma siekia apie 38 000 eurų, t. y. 10 000 eurų daugiau nei vidutinė „benzininio“ ar „dyzelinio“ automobilio kaina. Skelbimų svetainėje mobile.de atlikta analizė rodo, kad klientai yra pasirengę išleisti maždaug 14 000 eurų mažiau.
Kainos patyrė spaudimą. Tagesschau pažymi, kad trejų metų senumo elektromobiliai buvo parduodami 4,3 proc. pigiau nei metų pradžioje. Kitų jėgainių kainos sumažėjo daug mažiau: benzininių agregatų – 0,5 procento, dyzelinių variklių – 2,7 procento. Taip pat skaitykite: „Elektromobiliai gali būti išstumti iš rinkos, kaip prieš beveik 50 metų buvo išstumtas „Betamax““.
Gamintojams siūlant vis didesnes nuolaidas naujiems elektriniams automobiliams, naudotų elektrinių automobilių kaina taip pat smarkiai kris. Dėl to gali padidėti pirkėjų, kurie negalės nustatyti, už kiek po kelerių metų parduos savo automobilį, nepasirengimas.
Klientams dažniausiai nežinomybė kyla dėl akumuliatoriaus būklės, nes nėra vienodų standartų, pagal kuriuos būtų galima patikrinti elementų būklę. Pardavėjai dažnai gali tikrinti tik savo prekės ženklo transporto priemones. Pramonės asociacijos nori iki šių metų vidurio įdiegti vienodas matavimo sistemas. Jei to nebus padaryta, taip pat jei nebus sukurti įkrovimo tinklai, nebus galima pasiekti tikslo iki 2030 m. sukurti 15 mln. elektromobilių.