• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 18 lapkričio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Autosportas
    • Formulė 1
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Technologijos
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Kaip dažnai užsidega elektromobiliai? Turime naujausių duomenų

pagal Andžej Biaigo
2024.05.29, 16:00
Elektromobiliai
A A
0
uzsiliepsnojes elektromobilis liepsnojantis gaisras

Asociatyvi nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Elektromobilių gaisrai praktiškai niekada nelieka nepastebėti. Dėl to atrodo, kad jie dega itin dažnai. Tačiau kokia yra tikrovė? Duomenis šia tema ką tik paskelbė „Tesla“.

Be abejo, suvaldyti elektromobilio gaisrą yra tikras iššūkis. Kai jis kyla, būna itin intensyvus ir pavojingas. Ypač uždarose patalpose, kur ugniagesiai priversti laikytis specialių procedūrų.

Elektromobilio gaisro intensyvumą lemia jame naudojamos baterijos – dažniausiai ličio jonų baterijos – konstrukcija. Jei sugenda vienas iš sandariai sukrautų elementų, įvyksta reakcija, vadinama „terminiu pabėgimu“, todėl kiekvieno atskiro elemento šiluma perduodama kaimyniniams elementams. Svarbu, kad tai vyksta be deguonies.

Dėl to traukos akumuliatoriuje per kelias sekundes susidaro neįtikėtinai daug dujų ir šilumos. Dėl to gaisras labai greitai išplinta.

„Tesla“ surinkti duomenys apie elektromobilių gaisrus

Tačiau iš tiesų gaisrai elektromobiliuose kyla itin retai. Naujausioje „Tesla“ ataskaitoje, kurioje taip pat aptarti ir kitų markių automobiliai, teigiama, kad elektra varomi automobiliai dega iki 10 kartų rečiau nei vidaus degimo varikliu varomi automobiliai.

„Tesla“ tyrimą atliko remdamasi išorės ir vidaus šaltiniais. Todėl ji naudojosi ne tik policijos ar žiniasklaidos pranešimais, bet ir transporto priemonių telemetrija bei klientų aptarnavimo skyriaus informacija.

liepsnojantis degantis lexus automobilis
Asociatyvi nuotr.

Kadangi kartais apie gaisrus pranešama praėjus keliems mėnesiams po jų kilimo, naujausi statistiniai duomenys apima 2022 m., o ne 2023 m. Be to, toks požiūris atitinka JAV Nacionalinės priešgaisrinės apsaugos asociacijos (NFPA) ataskaitas.

Kaip dažnai užsidega elektromobiliai?

Kaip dažnai įvyksta elektromobilio gaisras? Remiantis „Tesla“ surinktais pasauliniais duomenimis, 2012-2022 m. vienas elektromobilio gaisras kils vidutiniškai kas 210 mln. km!

Elono Musko valdomos bendrovės atstovai taip pat remiasi NFPA ir JAV transporto departamento duomenimis. Jų duomenimis, JAV vidutiniškai kas 29 mln. kilometrų įvyksta elektromobilio gaisras.

milijonai myliu iki gaisro ivykio
„Tesla“ gaisro duomenys, palyginti su vidutiniais automobiliais, nuvažiavusiais milijonus kilometrų. „Tesla“ grafika

„Tesla“ pripažįsta, kad į jos statistiką taip pat įtraukti incidentai, kilę dėl pastatų, miškų gaisrų, padegimų ir kitų priežasčių, tiesiogiai nesusijusių su transporto priemone. Tuo tarpu NFPA ir JAV Transporto departamento duomenyse nurodomi tik tie gaisrai, kurie kilo ne dėl išorinių veiksnių.

Skaitykite  Švedų elektromobilių žvaigždė blėsta: rekordinių nuostolių metas

Elektromobilių yra mažiau ir naujesnių

Nors „Tesla“ tyrimas rodo, kad elektromobiliai sudega retai, reikia nepamiršti, kad jų vis dar yra gerokai mažiau nei klasikinių vidaus degimo transporto priemonių. Be to, jų rida yra mažesnė ir jie dažniausiai yra nauji arba ne daugiau kaip kelerių metų senumo.

Tačiau jei transportuojant laivu kyla elektros gaisras, jo pasekmės gali būti apgailėtinos. Tai įrodė laivo „Felicity Ace“, kuriuo, be kita ko, buvo gabenami „Audi“, „Bentleys“, „Lamborghini“ ir „Porsche“, katastrofa.

Šiuo atveju gaisro kaltininku laikomas vienas iš laive esančių automobilių. Nepaisant 13 dienų trukusios gesinimo operacijos, galiausiai laivas pakrypo ant dešiniojo borto ir nuskendo. Tai įvyko 2022 m. kovo 1 d.

„Volkswagen“ grupė apskaičiavo, kad nuostoliai siekia apie 335 mln. dolerių.

Žymos: elektromobiliaigaisras
Dalintis123DalintisSiųstiDalintis21

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Taip pat skaitykite

Traktorius važiuoja 20 km/h – ar galima aplenkti, jei kelias su ištisine linija?

Šviesoforuose gali atsirasti baltas signalas: ką jis reikštų vairuotojams

Siauros ar plačios žieminės padangos: testai parodė netikėtą rezultatą

Trys visureigiai, kurių savininkai neparduoda net po 20 metų

Paslaptis išaiškinta: kam skirti juodi taškai aplink priekinį stiklą?

Kaip teisingai stabdyti prieš greičio matuoklius, kad negautum baudos

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
KepamVerdam.lt - Receptai
Rentis.lt - Daiktų nuoma
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
Salvata.lt - Buitinės technikos remontas
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Autosportas
    • Formulė 1
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.