BYD YangWang U9 įrodė, kad yra greičiausias Kinijoje pagamintas automobilis. Automobilis išvystė 391,94 km/h greitį, o tai reiškia, kad 400 km/h riba kinams jau beveik pasiekiama.
Kinai rodo savo jėgą dar vienoje automobilių pasaulio srityje. Ypač prabangus kinų superautomobilis BYD YangWang U9, kuris iki šiol savo raumenis dažniausiai demonstruodavo stovėdamas, veiksmo metu įrodė, ką iš tikrųjų sugeba. Lapkričio 7 d. elektromobiliui buvo atlikta ekstremali užduotis. Ovaliniame bandymų kelyje jis įsibėgėjo iki 391,94 km/val. ir taip pasiekė greičio rekordą tarp Kinijoje gaminamų automobilių.
Dėl šio Kinijos automobilio pasiekimo elektrinis dviejų durų kupė yra vienas greičiausių baterijomis varomų automobilių pasaulyje. Greičio rekordas – 438,7 km/h – priklauso japonų automobiliui „Aspark Owl“, nuo jo nedaug atsilieka „Rimac Nevera“, pasiekęs 412 km/h greitį.
BYD YangWang U9 išvysto 1305 AG
Automobilis varomas keturiais elektros varikliais, kurių kiekvienas išvysto 240 kW (326 AG). Didžiausia išvystoma galia – 960 kW (1305 AG) ir 1680 Nm sukimo momentas. Pirmąjį 100 km/val. greitį automobilis pasiekia per 2,3 sekundės. 80 kWh traukos baterija užtikrina iki 450 km nuvažiuojamą atstumą CLTC režimu (maždaug 370 km WLTP režimu), o 800 voltų architektūra leidžia itin sparčiai įkrauti bateriją.
Puikus rezultatas Niurburgringe
Lapkričio 13 d. Europoje buvo atliktas sudėtingas BYD YangWang U9 bandymas. Egzotiškas supersportinis automobilis užsiregistravo Niurburgringo trasoje ir išvažiavo į Nordschleife – šiaurinę legendinės Vokietijos trasos, vadinamos Žaliuoju pragaru, kilpą. Ši vieta automobilių pasaulyje laikoma geriausiu geriausių pasaulio automobilių galimybių bandymų poligonu.
BYD YangWang U9 laikas pasirodė stebėtinai geras. Jis trasą apvažiavo per 7:17:900 minučių. Tai nėra rekordas, nes triumfas tarp serijinių automobilių priklauso „Rimac Nevera“, kuris kilpą įveikė per 7:05,298 min, o antroji vieta atiteko „Porsche Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu – 7:07,55 min.
Įdomumo dėlei reikėtų paminėti, kad kinų elektromobilio prototipas „Xiaomi SU7 Ultra Prototype“ Niurburgringo trasos ratą įveikė per 6:46.874 min. Tai reiškia, kad kinų automobilis pasiekė daugiau nei 20 sekundžių geresnį rezultatą nei „Porsche“ ir beveik 20 sekundžių geresnį nei „Rimac Nevery“.
Kaip savo pasiekimo įrodymą kinai socialinėje žiniasklaidoje pasidalijo transporto priemonėje užfiksuotais kadrais, kurie buvo nufilmuoti greičiausio trasos rato įveikimo metu. Vaizdo įraše, be kita ko, matyti, kaip ilgojoje tiesiojoje U9 pasiekia maksimalų 275 km/h greitį. Medžiagoje panaudotos gamintojo nuotraukos.