• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 14 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Netikėta BMW elektromobilių sėkmė prasidėjo nuo ankstyvos nesėkmės

pagal Andžej Biaigo
2024.04.18, 12:18
Elektromobiliai
A A
0
bmw ix3 elektromobilis

BMW iX3 elektromobilis. Šaltinis: BMW

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Vokietijos prabangių automobilių gamintojams, kalbant apie elektrines transporto priemones, vertinga būti pirmiems, kurie patiria nesėkmę. Po pirmojo sunkmečio, kai BMW bandė pateikti rinkai elektrinius automobilius, ji lenkia savo konkurentus.

2008 m. BMW inžinieriai ėmėsi kurti elektrinį miesto automobilį nuo nulio. Po penkerių metų bendrovė pristatė i3 – keistą keturvietį automobilį su galinėmis durelėmis ir iš anglies pluošto pagamintu rėmu. Automobilis atrodė nepanašus į jokį kitą automobilį, tačiau dėl didelės kainos ir riboto nuotolio jo pardavimai buvo nedideli. Nusivylusi BMW sulėtino savo planus dėl elektromobilių.

Metų metus trukusios sielos paieškos sukėlė kritiką, kad BMW delsia kurti elektromobilius. Tačiau pastaruoju metu kompanija, laikydamasi ne tokio radikalaus požiūrio, pataikė į teisingas gaires.

Ji sukūrė elektromobilius, kurie beveik nesiskiria nuo vidaus degimo varikliais varomų brolių ir seserų, ir gamina juos toje pačioje gamykloje, kad sumažintų sąnaudas.

Šis metodas duoda naudos: Per pirmąjį ketvirtį BMW pristatė daugiau nei du kartus daugiau elektromobilių nei „Audi“ ir maždaug dviem trečdaliais daugiau nei „Mercedes-Benz“.

bmw i3 elektromobilis
BMW i3 elektromobilis. Šaltinis: BMW

„BMW sugebėjo beveik be jokių kliūčių pritaikyti daugiau nei dešimtmetį sukauptas žinias apie akumuliatorines elektrines transporto priemones dabartinėje modelių gamoje“, – sakė netoli Hamburgo dirbantis nepriklausomas automobilių analitikas Matthiasas Schmidtas. „Jie perkėlė „Ultimate Driving Machine“ mantrą į savo elektromobilius.“

BMW sėkmė dar įspūdingesnė, nes ji sutampa su visuotiniu elektromobilių paklausos sulėtėjimu, ypač Europoje, kur vyriausybės mažina subsidijas.

„Mercedes“ nurodė, kad pirmąjį ketvirtį sumažėjo didmeniniai elektromobilių pardavimai, nes buvo atsisakyta dviviečio „Smart Fortwo“ ir paklausa Vokietijoje buvo nedidelė.

Anksčiau šį mėnesį „Tesla“ pranešė apie pirmąjį nuo 2020 m. pasaulinių pardavimų sumažėjimą per metus.

Dalis BMW pranašumo yra susijusi su tuo, kad jo varžovai nukrypo nuo kurso. „Volkswagen Group“ priklausanti „Audi“ atsilieka Kinijoje, savo didžiausioje rinkoje, nes nesugeba pasiūlyti vietos skonį atitinkančių modelių.

Dėl programinės įrangos problemų dvejus metus vėlavo vienas iš svarbiausių baterijų modelių – visureigis Q6 E-tron.

Skaitykite  Be šio sertifikato kiniškas elektromobilis bus tik kiemo puošmena

„Mercedes“ veržimąsi į aukštesnę rinkos dalį apsunkino prastas aukščiausios klasės elektrinio modelio – 110 000 eurų kainuojančio EQS sedano – populiarumas, kuris buvo kritikuojamas dėl žemai nuleistos stogo linijos, mažinančios erdvę galvai ir kojoms gale. Tai neapsimoka, ypač Kinijoje, kur daugelis pirkėjų pageidauja būti vežami su vairuotoju.

Gamintojas sumažino EQS kainą ir pristatė atnaujintą versiją su erdvesnėmis „vadovų“ galinėmis sėdynėmis, tačiau atnaujinta versija pirkėjus Kinijoje pasieks tik ketvirtąjį ketvirtį.

„Metzler“ analitikas Palas Skirta sakė, kad BMW elektromobilių linija yra šviežesnė ir patrauklesnė. Ji apima nuo kompaktiško visureigio iX1 iki prabangaus sedano i7, kuris turi tokias galimybes kaip masažinės sėdynės ir didelis vaizdo ekranas, atsilenkiantis nuo lubų.

Be abejo, BMW susiduria su didele konkurencija Kinijoje, kur vietos automobilių gamintojai, įskaitant BYD, veržiasi į prabangių automobilių segmentą.

BMW aplenkia vokiskus prabangius konkurentus perejimo prie elektromobiliu srityje
BMW aplenkia vokiškus prabangius konkurentus perėjimo prie elektromobilių srityje. Šaltinis: „Bloomberg“

Pasak „Bloomberg Intelligence“ analitiko Michaelo Deano, Europoje BMW siūlo didžiausias nuolaidas aukščiausios klasės elektriniams automobiliams, o tai reiškia, kad dėl didelio kiekio didinimo kyla pavojus, jog gali sumažėti pelningumas.

Tiek „Mercedes“, tiek „Audi“ kuria naujus gaminius, kurie bus pristatyti kitais metais ir kurie turėtų sujaukti konkurencinę aplinką.

Vis dėlto generalinis direktorius Oliveris Zipse priėmė keletą sprendimų, kurie šiuo metu Miunchene įsikūrusiam automobilių gamintojui suteikia pranašumo. Užuot investavusi milijardus į savo akumuliatorių gamyklas, BMW perka elementus iš išorinių tiekėjų, įskaitant Kinijos CATL, todėl automobilių gamintoja gali lanksčiai reaguoti į paklausos svyravimus.

Skirta teigė, kad jos darbas kuriant autonominio vairavimo technologiją ir automobiliams skirtą programinę įrangą, skirtą Kinijos klientams, sustiprino jos technologinius įgaliojimus didžiausioje automobilių rinkoje.

Kitame elektromobilių etape BMW grįš į ateitį ir radikaliau pakeis dizainą – galbūt ne taip drastiškai, kaip bandyta padaryti su i3, tačiau tai gali dar kartą pakeisti dinamiką.

Praėjusį mėnesį pristatytoje „Neue Klasse“ visureigio koncepcijoje buvo parodytas mažiau perkrautas interjeras, o pagrindinė vairuotojo informacija buvo projektuojama priekinio stiklo apačioje.

„Kurdami „Neue Klasse“ dizainą, BMW iš tiesų sutelkė dėmesį į interjerą, kuris labiau primena gyvenamąją aplinką“, – sakė Skirta. „Tai bus pardavimo privalumas, ypač Kinijoje, kur klientai automobiliuose praleidžia kelias valandas per dieną.“

Skaitykite  EV revoliucija Europoje: 1 mln. darbo vietų ant kortos
Šaltinis: Europe Autonews
Žymos: bmwelektromobiliai
Dalintis71DalintisSiųstiDalintis12

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

TOP 10 dyzelinių automobilių, kuriuos vis dar verta pirkti

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

TOP  10 naudoti automobiliai iki 5000 eurų Lietuvoje

Patikimiausi šiuolaikiniai varikliai: kurie tikrai tarnauja ilgai?

TOP 7 naudoti miesto visureigiai iki 7000 € – ką rinktis Lietuvoje?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.