• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Pirmasis išmaniųjų telefonų milžinės automobilis tapo 1139 kW galios lenktyniniu automobiliu

pagal Andžej Biaigo
2024.07.22, 13:55
Elektromobiliai
A A
0
xiaomi su7 ultra
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Trečias pagal dydį pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintojas „Xiaomi“ su nauju elektromobiliu, skirtu Niurburgringo rato įveikimo rekordui pasiekti, nusitaikė į „Porsche“, „Tesla“ ir „Hyundai“.

Praėjusiais metais Kinijoje pristatyto „Xiaomi SU7“ elektrinio sedano „Ultra“ versija, įkvėpta lenktynių, su trimis elektriniais varikliais ir griežta aerodinamika.

Parodytas modelis yra prototipas, kurį „Xiaomi“ teigia ketinanti šį spalį išvežti į Vokietijos Niurburgringo „Nordschleife“ lenktynių trasą ir varžytis dėl serijinės gamybos elektromobilių rato įveikimo rekordo.

Tačiau 2025 m. turėtų pasirodyti serijinė versija, kuri, kaip matyti iš šnipinėjimo nuotraukų, bus kuklesnio stiliaus nei tik trasai skirtas prototipas.

xiaomi su7 ultra galas

Įprastas SU7 ir taip nėra lėtas automobilis – du elektros varikliai, 495 kW galia ir 0-100 km/val. greitį pasiekia per 2,78 sekundės.

Jį varo trys elektros varikliai, visi pavadinti vidaus degimo variklių vardais, atsitiktinai ar ne – du „Xiaomi“ pavyzdiniai V8s varikliai ir vienas V6s variklis.

Teigiama, kad bendra išvystoma galia yra 1139 kW (1548 metrinių arklio galių) – beveik dvigubai didesnė už „Porsche Taycan Turbo S“, antro pagal galingumą bendrovės elektromobilio, galią įprastu važiavimo režimu.

xiaomi su7 ultra is sono

„Xiaomi“ teigia, kad „SU7 Ultra“ prototipas 0-100 km/val. greitį įveikia per 1,97 sekundės ir pasiekia 350 km/val. maksimalų greitį.

200 km/val. barjeras iš vietos įveikiamas per 5,96 sekundės – nedaug ilgiau nei bazinio modelio SU7 įsibėgėja iki 100 km/val., o 300 km/val. greitis pasiekiamas per 15,07 sekundės.

Energija kaupiama naujame „Qilin II“ akumuliatoriuje, sukurtame kartu su Kinijos milžine CATL, kuris, „Xiaomi“ teigimu, yra „didelės galios akumuliatorius lenktynėms“ ir gali iškrauti iki 1330 kW, kad „[patenkintų] visą trijų variklių galią“.

xiaomi su7 ultra is sono 2

Teigiama, kad paketas veikia 897 voltų įtampa (palyginti su maždaug 800 V „Taycan“ arba maždaug 400 V daugumos „Tesla“) ir vis dar gali užtikrinti „didesnę nei“ 880 kW galią esant tik 20 proc. įkrovimui.

„Xiaomi“ teigia, kad „SU7 Ultra“ sveria 1900 kg, t. y. yra daugiau nei 500 kg lengvesnis už įprastą modelį, iš dalies dėl anglies pluošto kėbulo plokščių, kurios, kaip teigiama, sudaro 24 komponentus 15 kvadratinių metrų plote.

Skaitykite  Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Interjeras buvo išardytas, o oro kondicionierius išmontuotas, tačiau interjero nuotraukų nebuvo paskelbta.

Taip pat teigiama, kad važiuoklėje yra naujų lengvų kompozitinių ir aliuminio komponentų, taip pat „supaprastinta“ šilumos valdymo sistema ir aušinimo sistema, kuri dabar naudojama tik elektros varikliams ir akumuliatoriui, nes nėra oro kondicionieriaus.

Jame įdiegtas agresyvus aerodinamikos paketas, dėl kurio SU7 matmenys padidėjo 263 mm (iki 5260 mm) ir 101 mm (iki 2064 mm), o plotis sumažėjo 49 mm (iki 1406 mm).

Kinijos bendrovė teigia, kad anglies pluošto eksterjero plokštes sudaro aukštas galinis sparnas, priekinis skirstytuvas ir galinis difuzorius, taip pat „vidinė variklio viršutinė apsauginė plokštė“ ir stabdžių oro surinktuvas.

„Xiaomi“ teigia, kad važiuojant 350 km/val. greičiu „SU7 Ultra“ sukuria 2145 kg prispaudžiamąją jėgą, t. y. didesnę nei automobilio svoris, įskaitant 735 kg galinio sparno, 245 kg galinio difuzoriaus, 153 kg ratų arkų ir 414 kg priekinio skirstytuvo sukuriamą prispaudžiamąją jėgą.

Palyginimui, teigiama, kad „Aston Martin Valkyrie“ hiperautomobilis, skirtas važiuoti keliais, išvysto maždaug 1100 kg prispaudžiamąją jėgą, kai pasiekiamas panašus maksimalus greitis.

xiaomi su7 ultra galinis spoileris

Apskaičiuota, kad šiuolaikiniai maždaug 800 kg sveriantys „Formulės-1“ bolidai, išvystantys 350 km/val. maksimalų greitį, sukuria 3-4 kartus didesnę prispaudžiamąją jėgą nei jų masė, t. y. nuo 2,4 iki 3,2 tonos į žemę.

„Xiaomi SU7 Ultra“ naudojami šešių stūmoklių „AP Racing“ stabdžių suportai priekyje ir gale užspaudžia storesnius diskus – 42 mm priekyje ir 32 mm gale, kurie, kaip teigiama, gali atlaikyti aukštesnę nei 800 laipsnių Celsijaus temperatūrą, padedami lenktyninių stabdžių kaladėlių.

Rekuperacinė stabdžių sistema buvo patobulinta taip, kad, maksimaliai įjungus diskinius stabdžius, ji gali sulėtinti iki 0,6 g – iš viso 2,36 g, t. y. daugiau nei dvigubai daugiau nei gravitacijos jėga.

„Xiaomi SU7 Ultra“ parodomoji versija – su ne tokia ekstremalia aerodinamika – turėtų pasirodyti 2025 m., tačiau kol kas prototipas turėtų apsilankyti Vokietijos Niurburgringo trasoje ir bandyti įveikti ratą.

„Xiaomi“ nustatė tris ketverių durų automobilius, su kuriais galima įveikti ratą – „Hyundai Ioniq 5 N“ (neoficialus rato įveikimo laikas – 7:45,59 min.), „Tesla Model S Plaid“ su „Track Pack“ (7:25,231 min.) ir „Porsche Taycan Turbo GT Weissach“ (7:07,55 min.).

Skaitykite  Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Kinijoje vykusiame pristatyme ji nurodė dar keturis Niurburgringo rato įveikimo laikus, pasiektus elektriniais automobiliais, su kuriais tikisi varžytis: „Rimac Nevera“ (7:05.298), „Nio EP9“ (6:45.90), skirtas tik trasai, ir vienetiniai „Lotus Evija X“ (6:24.047) bei „VW ID.R“ (6:05.336) lenktyniniai prototipai.

Žymos: kiniški elektromobiliaixiaomixiaomi su7 ultra
Dalintis15DalintisSiųstiDalintis3

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.