Mate Rimac savo imperiją sukūrė elektromobilių srityje, o „Nevera“ modelis pasižymi nerealiomis eksploatacinėmis savybėmis, kurios džiugina automobilių entuziastus. Kodėl kroatas, kuris būdamas 19 metų perdarinėjo aštuntojo dešimtmečio BMW modelius ir montavo juose elektros variklius, dabar mano, kad ši pavara nebėra „kieta“?
„Rimac“ yra vienas iš tikrų automobilių pasaulio fenomenų. 36 metų kroato Mate Rimac įkurta bendrovė išaugo iki astronominio dydžio. Ne tik dėl to, kad konglomeratui dabar priklauso „Bugatti“, bet ir dėl automobilių, kurie išeina iš po originalios markės vėliavos.
Geriausias pavyzdys, žinoma, yra nepakartojamas Rimacas Nevera. Šis elektrinis hiperautomobilis gali pasigirti neįtikėtinais 1 914 AG ir 2 360 Nm pajėgumais. Iki 2024 m. balandžio jis buvo greičiausias serijinis elektromobilis Niurburgringo trasos istorijoje, tačiau didžiausią įspūdį daro pasaulio pagreičio rekordai, kurių priešakyje yra šis 0-100 km/val. greičio rekordas – vos 1,81 sekundės.
Mate Rimac savo užkariavimus automobilių srityje pradėjo senus 3 serijos BMW automobilius perdaręs į elektrinius, ir būtent su šia technologija jis buvo labiausiai susijęs. Tad nenuostabu, kad jo kalba 2024 m. gegužės 7-9 d. Londone vyksiančiame aukščiausiojo lygio susitikime „Automobilio ateitis“ iš tiesų šokiravo daugelį keturračių gerbėjų.
Galingiausio visų laikų elektromobilio kūrėjas atvirai pripažino, kad aukščiausios klasės automobilių su tokia jėgaine paklausa mažėja. „Nevera“ vis dar neparduoti visi 150 vienetų, nors vis dar yra geriausiai parduodamas elektrinis hiperautomobilis. Be to, Rimac mano, kad elektromobilių populiarinimą stumiantys reglamentai duoda priešingą efektą ir užmuša visą šių konstrukcijų magiją.
„Nevera“ pradėjome kurti 2016 m. pabaigoje ir 2017 m. pradžioje, kai elektriniai automobiliai buvo labai įdomūs. Tačiau reguliavimo institucijos ir kai kurie gamintojai juos taip stumia, kad pasakojimas pasikeitė. Jie mums primeta dalykus, kurių mes nenorime, todėl žmonėms tai šiek tiek kelia pasibjaurėjimą, visas šis priverstinis jų diegimas. Aš visada buvau prieš tai. Manau, kad viskas turi būti pagrįsta nuopelnais – produktas turi būti geresnis.
Mate Rimac „Bugatti-Rimac“ generalinis direktorius
Kroatijos dizaineris taip pat atkreipė dėmesį į finansinį aspektą. Jo nuomone, elektromobiliai neturi teisės būti parduodami geriau nei vidaus degimo varikliai, jei jų kaina nėra konkurencinga. Jis taip pat pasitelkė šmaikštų palyginimą, norėdamas parodyti, kad nei papildomos funkcijos, nei našumas piniginės neapgaus. Tarp kitko jis taip pat įterpė informaciją, kad šiuo metu „Bugatti“ neplanuoja kurti elektrinio modelio.
„Apple Watch“ viską gali atlikti geriau. Jis gali atlikti tūkstantį dalykų daugiau, yra daug tikslesnis, gali matuoti jūsų širdies ritmą. Bet niekas už jį nemokės 200 000 dolerių. Jei pagamintume elektrinį „Bugatti“, tikrai parduotume tam tikrą jų skaičių dėl prekės ženklo, tačiau ši suma net nestovėtų šalia automobilio su V16 varikliu.
Mate Rimac „Bugatti-Rimac“ generalinis direktorius