• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Sugadinti elektromobiliai vis dar dažnai atsiduria ne dirbtuvėse, o metalo laužo aikštelėse

pagal Andžej Biaigo
2024.04.18, 14:05
Elektromobiliai
A A
0
elektromobilio ikrovimas laidas ikrovimo stotele
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Elektromobiliai, kuriuos galima atstatyti po susidūrimo, vis dar atiduodami į metalo laužą, praneša „Bloomberg“. Tai ypač aktualu Jungtinėje Karalystėje, kur remonto išlaidos yra labai didelės.

Elektromobiliams neabejotinai teks kovoti su sunkumais. Jų kainos didelės, ridos diapazonas palyginti nedidelis, o įkrovimo infrastruktūra dar tik kuriama.

Be to, beveik nėra norinčiųjų įsigyti naudotų elektromobilių, nes žmonės bijo didelių išlaidų, daugiausia susijusių su galimu traukos akumuliatoriaus keitimu.

Prie pirmiau minėtų problemų prisideda dar viena. „Bloomberg“ duomenimis, Jungtinėje Karalystėje elektromobiliai dažnai per anksti atiduodami į metalo laužą. Taip nutinka dėl nepakankamo mechanikų skaičiaus ir didelių remonto išlaidų.

Kaip praneša Jungtinės Karalystės organizacija AA, be kita ko, teikianti pagalbos vairuotojams paslaugas, juos dar labiau apsunkina ilgas naujų dalių laukimo laikas.

„Net nedidelis nelaimingas atsitikimas, kurio metu sugadinamas akumuliatorius arba jo korpusas, gali reikšti visišką nuostolį.“ – sako draudimo bendrovės „Axa“ JK filialo atstovas Marco Distefano. „Tai taip pat didina draudimo kainas.“ – jis priduria.

Elektromobilio remontas – problema su mechanikais

Pasak AA atstovo Lee Houstono, daugelis elektromobilių, kuriuos galima suremontuoti, galiausiai atiduodami į metalo laužą. Jei sugadinamas akumuliatorius, toks automobilis nurašomas beveik iš karto. Taip yra todėl, kad tikėtinos remonto išlaidos jo atveju yra 15-20 000 svarų sterlingų (apie 17 500-24 000 eur7).

Kaip praneša „Bloomberg“, Jungtinėje Karalystėje iš 236 000 mechanikų tik mažiau nei 10% turi kvalifikaciją dirbti su traukos akumuliatoriais. Mažiau sudėtingus remonto darbus – nesikišant į automobilio elektros sistemas – gali atlikti daugiau darbuotojų.

licio jonu baterijos

Tačiau sudėtingesnius darbus gali atlikti tik specialiai apmokyti žmonės. Jų atveju tokių mokymų kaina yra 2 500 svarų sterlingų (apie 3 000 eurų).

Tai tikrai nėra maži pinigai, tačiau investicijos į mokymą gali atsipirkti. Remiantis „Bloomberg“ atliktais skaičiavimais, vien Jungtinėje Karalystėje iki 2035 m. gali pritrūkti 30 000 kvalifikuotų elektromobilių mechanikų. Tai yra, gebančių remontuoti visus aukštos įtampos elektromobilių komponentus.

Vokietijos padėtis geresnė

Įdomu tai, kad kitos Europos šalys panašių problemų neturi. ADAC organizacijos duomenimis, Vokietijoje yra daugiau apmokytų elektromobilių mechanikų, nei tenkina elektromobilių naudotojų poreikius. Kita vertus, Švedijoje padėtis sparčiai gerėja.

Skaitykite  Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Kita vertus, Norvegijoje, kurioje nuo kitų metų bus uždrausta prekiauti vidaus degimo varikliais varomais automobiliais, trūksta automobilių mechanikų. Tai pasakytina ir apie elektrinius, ir apie vidaus degimo automobilius.

Žymos: elektromobiliaiJungtinė Karalystė
Dalintis142DalintisSiųstiDalintis25

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.