„J.D. Power“ atliktas tyrimas parodė, kad dėl įperkamų automobilių trūkumo, netinkamos įkrovimo infrastruktūros ir nežinojimo apie elektromobilių naudą, JAV pirkėjų, kurie 2024 m. svarstys galimybę įsigyti elektromobilį, skaičius, palyginti su praėjusiais metais, sumažėjo.
Tyrime teigiama, kad kiti veiksniai, lemiantys mažėjančią elektromobilių paklausą Jungtinėse Amerikos Valstijose, yra didelė infliacija, aukštos palūkanų normos ir nepakankamai išaugusi modelių pasiūla.
Kodėl tai svarbu?
JAV automobilių gamintojai investavo milijardus eurų į elektromobilių modelių kūrimą ir gamybos didinimą. Tačiau per pastaruosius kelis ketvirčius sumažėjus elektromobilių paklausai, jie turėjo sulėtinti kai kuriuos iš šių planų.
Kontekstas
Dėl mažėjančios elektromobilių paklausos sumažėjo JAV automobilių gamintojų pardavimai. Balandžio mėn. elektromobilių lyderė „Tesla“ pranešė, kad jos ketvirčio pajamos sumažėjo pirmą kartą nuo 2020 m., kai COVID-19 pandemija apsunkino gamybą ir pristatymą.
Tą patį mėnesį „Ford Motor“ pirmąjį ketvirtį patyrė 1,3 mlrd. JAV dolerių veiklos nuostolių, kuriuos patyrė elektrinių transporto priemonių ir programinės įrangos padalinys.
Taip pat skaitykite: „„Ford“ mažina akumuliatorių užsakymus, nes nuostoliai dėl elektromobilių siekia 100 000 JAV dolerių už automobilį“.
Pagal skaičius
Tyrimas parodė, kad 24 proc. būsimų transporto priemonių pirkėjų „labai tikėtina“, kad 2024 m. svarstys galimybę įsigyti elektromobilį, o prieš metus tokių buvo 26 proc.
Ataskaitoje teigiama, kad dalis tų, kurie teigė, jog „apskritai tikėtina“, kad šiais metais svarstys galimybę įsigyti elektromobilį, sumažėjo iki 58 proc., o 2023 m. buvo 61 proc.
Pagrindinės citatos
„Maždaug 40% pirkėjų teigia, kad jie gerai nesupranta paskatų“, – sakė Stewartas Stroppas, „J.D. Power“ EV žvalgybos vykdomasis direktorius.
„Ankstesniais metais pirkėjų poreikius atitinkančių perspektyvių elektromobilių skaičius kasmet gerokai didėjo. Šiais metais jis didėjo daugiau palaipsniui“, – sakė jis.