• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 4 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Europos Komisija siekia sumažinti oro taršą taikydama naujus „Euro 7“ transporto priemonių standartus

pagal Andžej Biaigo
2022.11.15, 6:33
Naujienos
A A
0
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Siekdama įgyvendinti anglies dioksido kiekio mažinimo tikslus, Europos Komisija pateikė naujus planus, kaip sumažinti transporto priemonių keliamą oro taršą.

Euro 7 – taip vadinamos naujosios taisyklės

Siekiama, kad automobiliai taptų švaresni ir pagerėtų oro kokybė, nes, palyginti su ankstesniais Euro 6 standartais, lengvųjų automobilių ir mikroautobusų išmetamų azoto oksidų kiekis sumažės 35%, o autobusų ir sunkvežimių – 56%.

Trečiadienį už vidaus rinką atsakingas Europos Komisijos narys Thierry Bretonas LinkedIn pranešime teigė:

„Šiandien kalbama ne apie kovą su klimato kaita, o apie oro kokybę. Dėl tos pačios oro kokybės, tiksliau, jos trūkumo, dėl kurio Europoje dėl kelių transporto kasmet anksčiau laiko miršta iki 70 000 žmonių.“

„Kalbu apie vidaus degimo variklių automobilių, kurie iki 2035 m. ir toliau bus tiekiami mūsų rinkai, ir apie sunkiasvorių krovininių transporto priemonių bei elektromobilių išmetamus teršalus.“

„Todėl visiškai suprasdami šias aplinkybes parengėme ir šiandien pristatau „Euro 7“.“

Reglamente bus apribotos iš stabdžių išmetamos teršiančios dalelės, taip pat bus įvestos taisyklės dėl mikroplastiko taršos iš padangų.

Bus reikalaujama, kad elektromobilių baterijos būtų patvaresnės, nes ES siekia padidinti jų gamybą ir pardavimus

„Kartais manome, kad elektromobiliai yra visiškai švarūs“, – ketvirtadienį per spaudos konferenciją sakė Bretonas.

„Žinoma, jie yra daug švaresni, kai kalbama apie CO2. Tai visiškai aišku. Tačiau elektromobiliai yra maždaug 40 proc. sunkesni už vidutinę vidaus degimo varikliu varomą transporto priemonę, todėl jie išmeta daugiau šių dalelių.“

„Tiek dėl padangų trinties joms važiuojant, tiek dėl stabdžių, kai elektrinė transporto priemonė stabdo. Be to, įkraunant bateriją taip pat išsiskiria dalelės. Taigi tai svarbi tema, kuri išliks aktuali ir po 2035 m.“

Europos Komisijos skaičiavimais, poveikis vartotojams turėtų būti nedidelis – nuo 90 iki 150 eurų lengviesiems automobiliams ir apie 2600 eurų autobusams ir sunkvežimiams.

Tačiau Nyderlandų žaliųjų frakcijos narys Basas Eickhoutas teigė, kad „Euro 7“ ir Europos Komisijos pasiūlymai yra silpni ir kelia pavojų, kad dešimtmečius bus daroma žala žmonių sveikatai ir aplinkai.

Skaitykite  Ar vairuojate „Honda Accord“? Šis gedimas gali baigtis avarija

„Europos Komisija, beveik dvejus metus privertusi Europos piliečius ir pramonės atstovus laukti užgniaužusi kvapą, pateikė vadinamąjį atnaujintą išmetamųjų teršalų normatyvų projektą, kuriame neatsižvelgiama į jos pačios ekspertus ir aplinkosaugos tikslus. Taikydama šias palaidas taisykles, Komisija rizikuoja, kad į Europos gatves išvažiuos 100 mln. labai taršių automobilių“, – sakė B. Eickhoutas.

„Komisija akivaizdžiai dar kartą nusileido automobilių pramonės reikalavimams.“

„Kinijoje ir JAV jau sugriežtinti keli standartai, tačiau Komisija leidžia pramonei artimiausią dešimtmetį praktiškai nieko nedaryti dėl benzininių ir dyzelinių transporto priemonių išmetamųjų teršalų. ES negali būti pasaulinė lyderė, jei Komisija atsisako rimtai patobulinti beveik prieš dešimtmetį priimtas automobilių išmetamųjų teršalų taisykles.“

Žymos: coeuro 7oro taršatarša
Dalintis7DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Geriausi naudoti automobiliai iki 2000 €: ką renkasi lietuviai?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz