• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 2 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Italija siekia iš naujo įvertinti 2035 m. ES vidaus degimo variklių draudimą, atsižvelgdama į pramonės susirūpinimą

pagal Andžej Biaigo
2024.09.09, 10:30
Naujienos
A A
0
Volkswagen 1.9 TDI dyzelinis variklis

„Wikipedia“ nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Italija ragina persvarstyti Europos Sąjungos sprendimą nuo 2035 m. uždrausti naujų vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių pardavimą. Energetikos ministras Gilberto Pichetto Fratinas, kalbėdamas per TEHA verslo forumą Černobbio mieste (Italija), išreiškė griežtą nepritarimą šiam planui, pavadindamas jį „absurdišku“ ir nulemtu „ideologinės vizijos“ ES politikos sistemoje. Jis pabrėžė, kad sprendimas turi būti peržiūrėtas, kad atspindėtų sunkumų patiriančios Europos automobilių pramonės realijas.

„Draudimas turi būti pakeistas“, – sakė A. Fratinas, teigdamas, kad rinkos realijos keičiasi, ypač lėtėjant automobilių sektoriaus plėtrai.

Laiko pokytis

Italijos pramonės ministras Adolfo Urso taip pat pabrėžė, kad reikia anksčiau įvertinti 2035 m. ES planą. Dabartinė peržiūra numatyta 2026 m., tačiau Urso mano, kad tai per vėlai. Jis pasiūlė, kad pažangos vertinimas turėtų būti atliktas iki kitų metų pradžios, atsižvelgiant į dabartinį neapibrėžtumą Europos automobilių sektoriuje.

„Esant neapibrėžtai situacijai Vokietijos automobilių pramonėje, reikia aiškumo, kad būtų išvengta žlugimo“, – teigė Urso.

Platesnis varomųjų sistemų derinys

Italijos vyriausybė, vadovaujama ministrės pirmininkės Giorgia Meloni, pasisako už lankstesnį požiūrį siekiant ES anglies dioksido išmetimo mažinimo tikslų. Nors Italija remia elektrinių transporto priemonių (EV) kūrimą ir gamybą, pareigūnai tvirtina, kad pereinant prie šios sistemos turėtų būti taikomos ir kitos varomųjų sistemų formos.

Dešiniojo sparno vyriausybė mano, kad ES valstybės narės turėtų turėti didesnę laisvę rinktis technologijas, kuriomis jos siekia anglies dioksido kiekio mažinimo tikslų, o ne būti saistomos vieno sprendimo.

Didėjanti konkurencija ir pramonės iššūkiai

ES įstatymas, pagal kurį po 2035 m. nauji automobiliai turi išmesti nulinį anglies dioksido kiekį, Europos automobilių gamintojams kelia didelių sunkumų. Stiprėjant Kinijos elektromobilių gamintojų konkurencijai, tokios bendrovės kaip „Volkswagen“ ir „Stellantis“ susiduria su mažėjančiomis rinkomis ir didėjančiomis sąnaudomis.

„Volkswagen Group“ generalinis direktorius Oliveris Blume atkreipė dėmesį į spaudimą, su kuriuo susiduria Europos automobilių gamintojai vis didėjančios konkurencijos sąlygomis.

„Pyragas tapo mažesnis, o prie stalo sėdi daugiau svečių“, – neseniai duotame interviu sakė Blūmas. Jis pažymėjo, kad nors Europoje parduodama mažiau automobilių, nauji konkurentai iš Azijos sparčiai užima vis didesnę rinkos dalį.

Darbo vietų praradimas ir gamyklų uždarymas

Tokie automobilių gamintojai kaip „VW“ ir „Stellantis“ jau jaučia įtampą. „Volkswagen“ svarsto galimybę pirmą kartą per savo 87 metų istoriją uždaryti gamyklas Vokietijoje, o šis žingsnis taip pat gali nutraukti darbo vietų garantijas gamyklose, kurios yra 10 mlrd. eurų vertės išlaidų mažinimo plano dalis.

Skaitykite  Nuo 2035 m. – ES uždraus benzininius ir dyzelinius automobilius

Italijoje „Stellantis“ pardavimai mažėja, todėl bendrovė planuoja mažinti darbo vietų skaičių visuose savo prekės ženkluose, įskaitant „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Maserati“.

Baudos ir finansinė našta

„Renault“ vadovas Luca de Meo įspėjo, kad Europos automobilių gamintojams gali tekti sumokėti iki 15 mlrd. eurų baudų, jei jie nesugebės įgyvendinti griežtų ES klimato kaitos tikslų. Tai būtų tiesioginė neseniai sulėtėjusių elektromobilių pardavimų pasekmė, dėl kurios automobilių gamintojams būtų sunkiau pasiekti reikiamus rodiklius.

Išvados: Raginimas siekti lankstumo

Italijos vyriausybė neragina visiškai atsisakyti ES klimato kaitos tikslų, bet pasisako už pragmatiškesnį ir lankstesnį požiūrį. Ministro Pirmininko pavaduotojui Matteo Salvini ir jo vadovaujamai koalicijai siekiant priimti naujus teisės aktus, dar neaišku, ar ES persvarstys savo 2035 m. draudimą ir sudarys sąlygas, kad pereinant į žalesnę ateitį kartu egzistuotų įvairesnės technologijos.

Žymos: co2vidaus degimo variklis
Dalintis34DalintisSiųstiDalintis6

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.