Per pastaruosius kelis dešimtmečius „Hyundai“ nuėjo ilgą kelią ir iš nedidelio, į vertę orientuoto startuolio tapo lygiaverte bendrove su „Ford“, „General Motors“ ir „Toyota“. Tai dar kartą akivaizdu šiandien, kai bendrovė švenčia 100 milijonojo automobilio gamybą.
Šis pasiekimas buvo pasiektas prieš 57 metus, tačiau praėjus kiek daugiau nei dešimtmečiui po to, kai 2013 m. buvo pagaminta 50-milijonoji transporto priemonė. Švenčių proga Ulsano gamykloje Pietų Korėjoje surengtos ceremonijos metu 100-milijonoji ir pirmoji transporto priemonė buvo perduota savininkui.
Ši gamykla yra labai svarbi „Hyundai“, nes ji buvo atidaryta 1968 m. ir vadinama „Korėjos automobilių pramonės vystymosi vieta“. „Hyundai“ taip pat pažymėjo, kad 1975 m. gamykloje buvo pagamintas pirmasis Pietų Korėjoje masiškai gaminamas nepriklausomas automobilis „Pony“.
Automobilių gamintojui įdomu, kad jis vengia leistis į kelionę po atmintį, tačiau „Hyundai Motor Company“ buvo įregistruota 1967 m. ir kitais metais pradėjo masinę „Cortina“ gamybą. Kaip tikriausiai galima suprasti iš pavadinimo, jis buvo gaminamas kartu su „Ford“.
1985 m. „Hyundai“ išleido pirmosios kartos „Sonata“ ir įkūrė „Hyundai Motor America“. Kitais metais „Excel“ pasirodė Jungtinėse Amerikos Valstijose ir greitai tapo geriausiai parduodamu automobiliu.
Iki 1992 m. „Hyundai“ pagamino 5 mln. automobilių ir pristatė savo pirmąjį koncepcinį modelį, vadinamą HCD-I. Po šešerių metų jie įsigijo „Kia Motors“, o visa kita, kaip sakoma, yra istorija.
„Hyundai„ generalinis direktorius Jaehoon Chang pareiškime teigė: „Pasiekti 100 milijonų pagamintų transporto priemonių pasaulinę gamybos apimtį yra reikšmingas etapas, kuris tapo įmanomas dėl mūsų klientų visame pasaulyje, kurie pasirinko ir palaikė „Hyundai Motor“ nuo pat pradžių.“ Jis pridūrė: „Drąsių iššūkių priėmimas ir nuolatinis naujovių siekimas leido mums pasiekti spartų augimą ir suteiks mums galimybę žengti „dar vieną žingsnį“ link dar 100 mln. vienetų, kurie pakeis mobilumą.“