Reaguodamas į sulėtėjusią visiškai elektra varomų transporto priemonių paklausą, „Volkswagen“ prekės ženklas planuoja išplėsti iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių pasiūlą.
Trečiadienį generalinis direktorius Thomas Schäferis teigė, kad vienas iš svarbiausių „VW“ prioritetų – plėsti PHEV automobilių portfelį. Tai yra pokytis nuo ankstesnės strategijos, pagal kurią daugiausia dėmesio buvo skiriama baterijomis varomiems elektriniams automobiliams (BEV) su ID ženklu.
Klientai, įskaitant Kiniją ir JAV, jau dabar nori hibridinių iš tinklo įkraunamų transporto priemonių
sakė Schäferis interviu, duotame Londone vykusios automobilių pramonės konferencijos metu.
Šiais metais Europoje hibridinių iš tinklo įkraunamų transporto priemonių pardavimai augo sparčiau nei elektromobilių.
Vėluojant modeliams ir atsiliekant Kinijoje, kur dominuoja vietiniai prekių ženklai, „Volkswagen“ keičia savo elektromobilių strategiją. Praėjusiais metais gamintojas atsisakė planų statyti specialią 2 mlrd. eurų (2,2 mlrd. JAV dolerių) vertės elektromobilių gamyklą Vokietijoje.
Lėtėjant elektromobilių augimui, automobilių gamintojai, siekdami apginti pardavimus ir rinkos dalį, renkasi gerai pažįstamas transmisijas. „Toyota“ pelnosi iš pasaulinės hibridinių automobilių paklausos augimo. Anksčiau trečiadienį „Mercedes-Benz Group“ pranešė, kad dėl nuviliančių EV pardavimų vidaus degimo varikliais varomus automobilius pardavinės ilgiau nei tikėtasi.
Naujausia „VW“ hibridinė technologija, naudojama tokiuose modeliuose kaip „Passat“ ir „Tiguan“, jau gali nuvažiuoti daugiau kaip 100 km, sakė Schäferis.
„Bet dabar reikia galvoti toliau“, – sakė jis. „Kaip tai padaryti dar ekonomiškiau? Kaip mes tai pasieksime? Tai vyksta dabar.“