Vokietijos finansų ministras Christianas Lindneris atnaujina diskusijas dėl Europos Sąjungos sprendimo 2035 m. uždrausti naujų automobilių su vidaus degimo varikliais pardavimą, siekdamas, kad būtų padaryta daugiau išimčių, nei numatyta degalams, gaminamiems naudojant atsinaujinančią elektros energiją ir iš atmosferos sugaunamą anglies dioksidą.
Turėtume žengti toliau ir apskritai sutelkti dėmesį į technologinį atvirumą.
laikraščiui „Augsburger Allgemeine“ sakė Lindneris.
„Sintetinis skystasis kuras ir biodegalai taip pat yra būdas tausoti klimatą.“
Ministras teigė, kad rinka, o ne politikai turėtų nuspręsti, kas yra perspektyvu ir ko nori vartotojai, ir sakė, kad federalinė vyriausybė mokesčių politika rems biodegalus ir elektroninius degalus.
Praėjusių metų kovo mėn. ES pareigūnai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo 2035 m. bus nutrauktas daugumos naujų vidaus degimo variklių pardavimas.
Draudimas beveik žlugo, kai jį užblokavo Vokietija, tačiau ši Europos ekonomikos galybė atsisakė prieštarauti, kai buvo pasiektas susitarimas, pagal kurį automobiliai, varomi vien tik elektriniais degalais, bus įskaičiuojami į bloko nulinius klimato kaitos tikslus.
Prisijunkite prie „Taršos patikros reidas“ grupės.