• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Beveik nauji automobiliai nepraeina techninės apžiūros Vokietijoje. Didelė prekės ženklo problema

pagal Andžej Biaigo
2024.04.24, 11:52
Naujienos
A A
0
Išmetamųjų dujų grynumo bandymai Vokietijoje

Išmetamųjų dujų grynumo bandymai Vokietijoje

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Nuo 2023 m. liepos 1 d. Vokietijoje taikomos griežtesnės techninės apžiūros taisyklės. Deja, daugelis beveik naujų automobilių testą baigia su neigiamais rezultatais.

Naujosios taisyklės, kurios Vokietijoje galioja mažiau nei metus, taikomos dyzeliniams automobiliams, homologuotiems pagal „Euro 6“ standartą. Pirmoji techninė apžiūra praėjus trejiems metams po to, kai automobilis išvažiavo iš salono, jų savininkams gali būti didelė staigmena. Nors kalbame apie beveik naujus automobilius, ne visi jie pereina griežtą patikrą.

Vokietijos automobilių klubo ADAC duomenimis, į laikraščių antraštes pateko netikėta problema, dėl kurios skundžiasi dešimtys „Ford“ su 1,5 TDCi varikliu ir kietųjų dalelių filtru savininkų. Kai kurie iš šių automobilių dėl neigiamo išmetamųjų teršalų testo rezultato nepraėjo techninės apžiūros.

Diagnostikos specialistų teigimu, kietųjų dalelių filtras neatlieka savo darbo ir turėtų būti pakeistas nauju. ADAC duomenimis, tai kainuoja iki 3 000 eurų. Ir kalbame apie beveik naujus automobilius. Tarsi to būtų negana, Vokietijos prekės ženklo filialas šiuo metu neturi patvirtintų filtrų, tačiau aktyviai ieško sprendimo.

Siekiant išspręsti šią problemą, rengiami programinės įrangos atnaujinimai, pristatomi pataisyti DVKDF ir derinami veiksmai su KBA.

teigia ADAC cituojami markės atstovai.

Ne tik vienas gamintojas

„Ford“ savininkų skundai paskatino automobilių klubą atidžiau išnagrinėti šią problemą. Paaiškėjo, kad problemos mastas yra daug didesnis ir apima ne tik šios markės automobilius. TÜV duomenys apie 950 809 automobilius, patikrintus techninės apžiūros metu nuo 2023 m. rugpjūčio 1 d. iki spalio 30 d., rodo, kad net 32 285 automobiliai neatitiko pirmosios techninės apžiūros reikalavimų, o tai sudaro 3,4 proc. gedimų.

Patvirtinimas ir patikrinimas yra du skirtingi dalykai

Pagrindinė visų nesusipratimų priežastis – tipo patvirtinimo procedūros ir per techninį bandymą atliktų bandymų neatitikimas. Patvirtinimo procedūroje atsižvelgiama į kietųjų dalelių, išmetamų vienam nuvažiuotam kilometrui, skaičių. Tuo tarpu Vokietijos techninės apžiūros metu tikrinamas kietųjų dalelių ir išmetamųjų dujų tūrio santykis.

TÜV ir „Dekra“ atstovai pabrėžia, kad buvo patvirtinta gana aukšta 250 000 dalelių/cm3 riba, o šią ribą viršijantys „Euro 6“ automobiliai gauna neigiamą techninio bandymo rezultatą.

Skaitykite  Ar Lietuva privalės įgyvendinti ES privalomus techninės apžiūros patikrinimus?

Atrodytų, kad problemą būtų galima išspręsti standartizavus bandymų procedūras ir diagnostikos specialistams taikant tuos pačius reikalavimus, kaip ir transporto priemonių patvirtinimo procese. Tačiau dėl laiko, sąnaudų ir techninių apribojimų tai neįmanoma.

Aukos yra beveik bejėgės

Pagal galiojančius Vokietijos įstatymus transporto priemonių gamintojai privalo laikytis patvirtinimo reikalavimų, kurie nebūtinai sutampa su diagnostikos specialistų reikalavimais atliekant techninius bandymus.

Todėl beveik naujų dyzelinių variklių, kurie buvo atmesti per pirmąją patikrą, savininkai atsidūrė sudėtingoje padėtyje. Jie turi mažai galimybių gauti žalos atlyginimą iš transporto priemonės gamintojo ir yra pasmerkti vadinamiesiems geros valios gestams.

Todėl ADAC ragina gamintojus atsižvelgti į diagnostikos specialistų reikalavimus jau išmetamųjų teršalų papildomo apdorojimo sistemų projektavimo etape, kad jos atitiktų ne tik tipo patvirtinimo reikalavimus, bet ir techninių bandymų standartus.

Automobilių klubas taip pat prašo prisidėti prie išlaidų ir geros valios gestų tais atvejais, kai beveik naujas automobilis neatlieka pirmosios techninės apžiūros dėl išmetamųjų teršalų.

Žymos: ADACco2techninė apžiūravokietija
Dalintis836DalintisSiųstiDalintis146

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.