• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

BMW išsaugos V8 variklius: kas laukia ateityje?

pagal Andžej Biaigo
2025.02.11, 13:30
Naujienos
A A
0
bmw m v8 variklis

BMW nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Šiais laikais, kai automobilių pramonėje dominuoja mažinimas ir elektrifikavimas, BMW renkasi kitokį kelią – bent jau kol kas. Nepaisant to, kad visame pasaulyje populiarėja mažesni varikliai ir hibridinės jėgainės, kultinis Vokietijos gamintojas yra pasiryžęs išlaikyti savo V-8 variklius ir už tai turi dėkoti amerikiečiams.

Kodėl V-8 varikliai išliks

BMW plėtros vadovas Frankas Weberis interviu leidiniui „Automotive News“ patvirtino, kad V-8 varikliai artimiausiu metu neišnyks iš BMW gamos. „V-8 varikliai čia liks. Mes ir toliau siūlysime V-8 variklius“, – teigė Weberis.

Nors elektrifikuoti šešių cilindrų varikliai gali prilygti V-8 varikliams pagal galią ir pagreitį, aštuonių cilindrų variklių patirtis yra kažkuo nepakeičiama. Pasak Weberio, pirkėjams Jungtinėse Valstijose ir Artimuosiuose Rytuose „patinka V-8 variklio sklandumas, garsas ir pojūtis“. Šie pageidavimai yra pakankamai svarbūs, kad lemtų BMW strategiją tam tikrose rinkose.

Išmetamųjų teršalų taisyklės sukuria regioninius skirtumus

Nors V-8 variklis gali išlikti JAV ir Artimuosiuose Rytuose, jo ateitis Europoje nėra tokia aiški dėl griežtų išmetamųjų teršalų taisyklių. Europos pirkėjams jau dabar trūksta tam tikrų modelių, kuriuos vis dar galima įsigyti už Atlanto. Pavyzdžiui, BMW 760i su V-12 varikliu Europos Sąjungoje nebeparduodamas, nebent pasirenkamas šarvuotas 7 serijos apsaugos modelis.

Weberis užsiminė, kad daugiau modelių su V-8 varikliais ir toliau bus galima įsigyti rinkose, kuriose taikomi švelnesni išmetamųjų teršalų standartai, pavyzdžiui, JAV, Artimuosiuose Rytuose ir kai kuriose Azijos šalyse. Tikėtina, kad būsimi BMW prabangių visureigių linijos atnaujinimai, įskaitant X5, X6 ir X7, šiuose regionuose išlaikys 4,4 l V-8 variklį su dviem turbinomis.

V-8 ir mažesni varikliai: pasaulinė atskirtis

Nors amerikiečiai mėgsta V-8 variklius, Europos pirkėjai susiduria su kitokia realybe. Europoje BMW siūlo mažesnius variklius, įskaitant turbininius trijų cilindrų agregatus, kuriais varomi BMW ir „Mini“ modeliai. Nors šie varikliai atitinka efektyvumo ir mažesnės taršos reikalavimus, jie nesuteikia emocinio ryšio, kuris daugeliui asocijuojasi su didesniu varikliu.

Kai kuriose pasaulio dalyse net kultinis 3 serijos BMW buvo parduodamas su trijų cilindrų varikliu, o toks žingsnis puristams buvo sunkiai priimtinas. Tuo tarpu JAV pirkėjai su tokiais sumažintais varikliais nesusidurs – amerikietiškoje BMW gamoje nėra vietos trijų cilindrų varikliams.

Skaitykite  Iki kompensacijų pabaigos – mažiau nei metai: E. Sabutis kviečia įrengti elektromobilių stoteles

BMW V-8 variklio ateitis

Nors akivaizdu, kad V-8 varikliai kol kas yra saugūs, tikėtina, kad ateityje bus tradicinių ir elektrifikuotų jėgainių derinys. BMW ir toliau kurs aukštos klasės hibridinius ir elektrinius modelius, tačiau entuziastams, trokštantiems nepakartojamo V-8 variklio garso ir galios, vis dar yra vilties. Tikimasi, kad būsimi modeliai, pavyzdžiui, atnaujinti X5, X6 ir X7, tęs tradiciją pasirinktose rinkose, išlaikydami gyvą V-8 dvasią.

BMW sprendimas išlaikyti V-8 variklį yra palinkėjimas prie savo šaknų ir pripažinimas, ko nori ištikimiausi klientai. Elektrifikacijai keičiant pramonę, gaivu matyti, kad vis dar yra vietos galingiems tradiciniams varikliams – bent jau kol kas.

Ką manote jūs? Ar gamintojai turėtų ir toliau siūlyti V-8 variklius, ar vis dėlto visiškai imtis elektrifikacijos? Pasidalykite savo nuomone komentaruose!

Automobilio apsauga nuo vagysčių ir stichijų – pasitikrinkite Kasko pasiūlymus internetu.
Žymos: bmwV8 variklis
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz