• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Briuselio dyzeliniai varikliai turėjo būti tik euro 6. Tačiau kažkas nutiko ne taip

pagal Andžej Biaigo
2024.10.13, 13:45
Naujienos
A A
0
Piko valandomis Briuselyje susidarančios spūstys

Šaltinis: Shuterstock / Marc Bruxelle

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Taip žlunga patys ambicingiausi planai įvesti pernelyg aukštus transporto išmetamųjų teršalų standartus. Nuo 2025 m. sausio mėn. Belgijos sostinėje ir visoje aglomeracijoje turėjo įsigalioti drastiškai sugriežtinti išmetamųjų teršalų standartai. Tačiau pakeitimai neįsigalios, nes po balsavimo vietos valdžios institucijose jie buvo atidėti dvejiems metams. Tai rodo, kas ištiks kitus pernelyg ambicingus planus, įskaitant 2035 m. numatytą Europos vidaus degimo automobilių registracijos draudimą.

Reikia pasakyti, kad Briuselio švaraus transporto zona (Briuselio mažos taršos zona) veikia jau kelerius metus, tiksliau, nuo 2018 m., o jos įvedimo poveikis iš esmės buvo teigiamai įvertintas. Aglomeracijoje gerokai sumažėjo ore esančių kietųjų dalelių ir kitų kenksmingų medžiagų kiekis. Tačiau 2025 m. pradžioje planuojami pokyčiai, apimantys ir vietoje registruotus, ir atvykstantiems svečiams priklausančius automobilius, siekė tikrai daug. Galbūt per toli. Jie apėmė beveik visas transporto priemonių kategorijas: nuo lengvųjų automobilių iki mikroautobusų, autobusų, sunkvežimių, taip pat motociklų ir mopedų. Kiekvienai iš šių transporto priemonių kategorijų turėjo būti taikomi žymiai didesni išmetamųjų teršalų reikalavimai.

Taip pat reikėtų pažymėti, kad Briuselio ir jo apylinkių keliuose važinėjantys automobiliai jau yra palyginti jauni, o tolesnis taisyklių sugriežtinimas paliestų apie 10 % transporto priemonių naudotojų. Kalbant apie dyzelinius lengvuosius automobilius, nuo 2025 m. sausio mėn. Briuselyje ir jo apylinkėse būtų leidžiama važinėti tik Euro 6 standartą atitinkančiais automobiliais, t. y. praktiškai ne senesniais nei 10 metų. Benzininiai automobiliai, atitinkantys žemesnį nei Euro 3 išmetamųjų teršalų standartą, taip pat būtų pašalinti iš kelių….

Briuselio Parlamentas keičia nuomonę

Vietos valdžios institucijos interneto svetainėje rašoma:

Po Briuselio Parlamento balsavimo spalio 4 d. 2024 m. sausio 1 d. 2025 m. sausio 1 d. mažų teršalų išmetimo zonos (LEZ) etapas atidėtas iki 2027 m. sausio 1 d. visoms susijusioms transporto priemonėms.

Įdomu pažymėti, kad balsavimo rezultatus lėmė labai skirtingų politinių frakcijų atstovų balsai. Kaip pranešė vietos spauda, tik „žalieji“ negalėjo nuslėpti savo įniršio.

Ar juos išgąsdino rinkėjų rūstybė?

Vietos politikai Briuselyje priėjo prie išvados, kad 2025 m. sausio mėn. planuojami pokyčiai yra tolimi ir kad nauda nebebus tokia didelė, kokia buvo pirmaisiais švaraus transporto zonos metais, kai iš kelių buvo šalinami labai seni ir labai susidėvėję automobiliai, neatitinkantys jokių išmetamųjų teršalų standartų. Šiandien 11 metų senumo dyzelinis automobilis, jei jis yra techniškai tvarkingas nėra pernelyg didelė našta aplinkai.

Skaitykite  Ar Lietuva privalės įgyvendinti ES privalomus techninės apžiūros patikrinimus?

Tuo tarpu senesnių automobilių savininkų, kuriems tektų patirti nepageidaujamų išlaidų, įniršis galėtų pasireikšti – politikams nepageidaujamu – būdu prie balsadėžių.

Taip nusprendė protas.

Ar taip pat nutiks ir Europoje kurą deginantiems automobiliams?

Tuo tarpu atrodo, kad galima lažintis iš to, kad su panašiais pokyčiais susidurs ir svarbesni – Europos Sąjungos piliečių požiūriu – pokyčiai transporto srityje, numatyti 2035 m. Tai susiję su numatomu vidaus degimo automobilių draudimu. Jau dabar matome, kad automobilių gamintojai, prislėgti didelių išlaidų, susijusių su jėga propaguojamu elektromobilumu, ir sumažėjusios elektromobilių paklausos, didina automobilių su vidaus degimo varikliais, įskaitant dyzelinius, asortimentą, kurie praktiškai gal ir nėra geresni už, pavyzdžiui, iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius, bet yra už juos pigesni.

Be to, daugeliui naudotojų automobilio kaina yra svarbesnė už mažą išmetamųjų teršalų kiekį.

Žymos: Briuseliseuro 6sumažintos taršos zonavidaus degimo variklis
Dalintis56DalintisSiųstiDalintis10

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.