Europos Sąjunga svarsto galimybę miestuose nustatyti 30 km/val. greičio apribojimą, kad sumažėtų mirčių ir sužalojimų, susijusių su eismo įvykiais. Tyrimai rodo, kad greitis yra svarbus veiksnys, lemiantis žūtis keliuose, ypač pažeidžiamiems eismo dalyviams, pavyzdžiui, pėstiesiems ir dviratininkams. Keli miestai, įskaitant Boloniją, Paryžių ir Amsterdamą, jau įgyvendino šį apribojimą, todėl pastebimai sumažėjo eismo įvykių ir triukšmo.
Pavyzdžiui, Bolonija pranešė, kad per pirmuosius šešis mėnesius nuo naujojo greičio apribojimo taikymo pradžios susidūrimų sumažėjo 11 %, o sužeistųjų – 10 %. Be to, beveik trečdaliu sumažėjo žuvusiųjų skaičius ir pasiekė žemiausią lygį per daugiau nei dešimtmetį. Graikijoje ir Velse atlikti tyrimai taip pat rodo teigiamus rezultatus: vietovėse, kuriose buvo apribotas 30 km/val. greitis, eismo įvykių skaičius sumažėjo iki 23 %.
Tačiau pasiūlymas sukėlė diskusijų. Daugelis vairuotojų reiškia susirūpinimą dėl padidėjusių eismo spūsčių, nes mažesnis greitis gali padidinti esamus vėlavimus ir paskatinti važiuoti aplinkkeliais per gyvenamuosius rajonus. Nepaisant šios kritikos, ES mano, kad mažesnio greičio apribojimų prioritetas galėtų užtikrinti saugesnę ir tvaresnę miestų aplinką.