• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 15 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Greičio viršijimo problemos sprendimas: Siauresnės eismo juostos

pagal Andžej Biaigo
2024.06.07, 14:00
Naujienos
A A
0
a + eismo juosta

Sauliaus Žiūros nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Greičio viršijimas yra plačiai paplitusi problema, o teisėsaugos institucijos taiko įvairias strategijas – nuo griežtų kampanijų, tokių kaip „greitis žudo“, iki didelių baudų ir nuobaudų, siekdamos jį pažaboti. Tačiau dažnai nepastebimas sprendimas gali būti toks paprastas dalykas kaip kelio juostų pločio mažinimas visoje šalyje.

Dabartinis standartinis kelio juostos plotis Jungtinėse Amerikos Valstijose yra 3,66 m. Toks plotis ne tik skatina vairuotojus viršyti greitį, bet ir atima iš pėsčiųjų vertingą pėsčiųjų perėjos laiką. Šis reiškinys plačiai paplitęs: daugelis Amerikos vairuotojų nuolat viršija leistiną greitį greitkeliuose, miestų gatvėse ir kaimo keliuose, bandydami sutrumpinti savo kelionę suvokiamomis sekundėmis. Reaguodamos į tai, valdžios institucijos įrengia greičio gaudykles, stabdo eismą ir naudoja kameras, kad nubaustų greičio viršytojus. Tačiau gali būti paprastesnis ir veiksmingesnis sprendimas, kaip kovoti su pernelyg dideliu greičio viršijimu miestuose.

Jeffas Speckas, rašydamas „Bloomberg“, teigia, kad sumažinus standartinį kelio juostos plotį galima gerokai sumažinti greičio viršijimą. Eismo inžinieriai dažnai taiko tą pačią logiką kaip ir greitkelių atveju: tikėdamiesi, kad vairuotojai viršys greitį, jie projektuoja kelius taip, kad juose būtų galima važiuoti didesniu greičiu. Tačiau toks požiūris neatsižvelgia į žmonių elgesį – kai jiems suteikiama daugiau erdvės, vairuotojai linkę važiuoti greičiau.

Speckas atkreipia dėmesį į tai, kad dėl platesnių eismo juostų vairuotojams patogiau viršyti greitį. Todėl pėstieji priversti kirsti platesnes gatves, kuriose automobiliai važiuoja per greitai, o dviračiai dažnai netelpa. Siauresnės eismo juostos reiškia, kad pėstieji mažiau laiko praleidžia kelyje, todėl sumažėja jų pažeidžiamumas ir transporto priemonių ir pėsčiųjų eismo įvykių tikimybė. Speckas mini Vašingtono 2,44 m pločio gatves kaip pavyzdį, kuris „puikiai veikia“, nors šis teiginys gali būti sutiktas skeptiškai.

Siūlomas paprastas sprendimas: vietoj dabartinio 3,66 m standarto patvirtinti 3,05 m eismo juostas. Nors tai gali atrodyti kaip logistinis iššūkis, A. Speckas tvirtina, kad šis pakeitimas gerokai padidintų vairuotojų, dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą.

Draudimas per kelias minutes – sužinokite, kiek kainuoja privalomasis draudimas.

Įrengę siauresnes eismo juostas miestai galėtų ne tik sulėtinti eismą, bet ir sukurti saugesnę ir pėstiesiems palankesnę aplinką. Šis kelių projektavimo filosofijos pokytis pirmenybę teikia žmonių elgesiui ir saugumui, o ne dideliam greičiui, todėl tai yra praktinis požiūris į greičio viršijimo problemos sprendimą.

Skaitykite  Kiek pabrango automobilių draudimas 2025 m.? Nauja analizė
Žymos: eismo juostosgreičio viršijimasgreitisjavsaugumassaugumas kelyjesaugus vairavimas
Dalintis30DalintisSiųstiDalintis5

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

TOP 10 naudotų automobilių, kurie geriausiai išlaiko vertę 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.