„Audi TT“ gali būti nebegaminamas 2023 m., tačiau tai gali būti ne šio kultinio kupė kelio pabaiga. Naujos spekuliatyvios vizualizacijos leidžia pažvelgti, kaip galėtų atrodyti naujos kartos „Audi TT“, jei markė jį atgaivins – galbūt elektrinis arba hibridinis.
Legendinis vardo ženklas nuo 1995 m.
„Audi TT“ istorija prasidėjo 1995 m. Frankfurto automobilių parodoje pasirodžius nuostabiam koncepciniam automobiliui. 1998 m. pasirodė serijinis modelis, o nuo to laiko kupė (o vėliau ir rodsteris) pergyveno tris kartas, išlaikydamas tą patį atpažįstamą siluetą.
Nors „Audi“ oficialiai baigė TT gamybą 2023 m. pabaigoje, vis dažniau pasigirsta gandų, kad svarstoma galimybė sukurti jo įpėdinį, juolab kad dabar „Audi“ gamoje trūksta charizmatiškų dviviečių sportinių automobilių. Kadangi R8 superautomobilio gamyba taip pat nutraukta, naujasis TT galėtų užpildyti emocinę spragą besiplečiančiame „Audi“ portfelyje.
Kaip galėtų atrodyti naujasis TT
Nors „Audi“ nieko nepatvirtino, skaitmeniniai menininkai įsivaizdavo TT sugrįžimą – šį kartą dėvint naujausią „Audi“ dizaino kalbą. Pagrindiniai bruožai:
- didesnės priekinės grotelės su aštriais kontūrais
- siauros matricos LED priekiniai žibintai su pikselius primenančiais dienos žibintais
- į naująjį A5 ir A6 panašus dizainas: į vieną plokštumą išdėstytos durų rankenos ir kompaktiški šoniniai veidrodėliai
- vienas per visą galą išplatintas LED galinis žibintas
- šešių stipinų lengvojo lydinio ratlankiai – nostalgiškas palinkėjimas į pirmosios kartos TT
Proporcijos išlieka sportiškos ir kompaktiškos, išlaikant TT kupė DNR, tačiau su daug futuristiškesniu atspalviu.
Ar tai gali būti elektra?
Techninės specifikacijos neatskleistos, tačiau pramonės atstovai mano, kad naujasis TT, jei bus sukurtas, galėtų būti elektrinis:
- visiškai elektrinis, sukurtas ant PPE arba MEB platformos,
- arba siūlomas kaip hibridinis iš tinklo įkraunamas automobilis, kuriame derėtų našumas ir efektyvumas.
Tai atitiktų bendrą „Audi“ strategiją iki 2030 m. elektrifikuoti savo gamą.
Paskutinė TT karta naudojo MQB platformą su 2,0 TFSI ir 2,5 TFSI benzininiais varikliais su turbokompresoriumi. RS versija pasižymėjo iki 400 AG galia ir 0-100 km/val. sprintą įveikdavo greičiau nei per 4 sekundes.
Kodėl „Audi“ gali sugrąžinti TT
Nepaisant gerų pardavimų modelio gyvavimo pradžioje, pastaraisiais metais TT prarado patrauklumą dėl:
- visureigių ir krosoverių dominavimo
- vartotojų susidomėjimo elektromobiliais ir praktiškumu pokyčio
- griežtėjančių išmetamųjų teršalų normų
Vis dėlto TT tebėra vienas iš ikoniškiausių ir emociškai stipriausių „Audi“ modelių. Jo atgaivinimas – net ir elektrinės versijos – galėtų sukelti dizaino ir eksploatacinių savybių mėgėjų susidomėjimą. Be to, tai atkurtų prekės ženklo asmenybę, kurios, kritikų teigimu, trūksta dabartinei „Audi“ gamai.
Kada jis galėtų atvykti?
Oficialios naujos „Audi TT“ išleidimo datos nėra. Atsižvelgiant į tebesitęsiantį „Audi“ finansinį atsigavimą ir perėjimą prie elektrifikavimo, kūrimas gali užtrukti kelerius metus – realus tikslas yra 2026 m. ar vėliau.
Iki tol galime tik įsivaizduoti, tačiau šios vizualizacijos įrodo, kad laikui nepavaldi TT forma vis dar turi vietą šiuolaikiniame amžiuje.
Audi TT gal vis dėlto nėra miręs. Daugėjant spekuliacijų ir naujų vizualizacijų, gerbėjai turi pagrindo tikėtis atnaujinto, elektrifikuoto TT. Jo legendinis dizainas ir vairavimo dvasia gali gyvuoti toliau – tik pritaikyti ateities keliams (ir išmetamųjų teršalų taisyklėms).
Ar norėtumėte, kad gatvėmis vėl važinėtų naujasis „Audi TT“? Ar jis turėtų likti benzininis, ar visiškai elektrinis? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!