Pirmąjį pusmetį „Lamborghini“ pajamos padidėjo 14 proc. iki 1,62 mlrd. eurų, nors pelnas nepakito, o maržos sumažėjo, nes šiais metais prekės ženklas baigia pertvarkyti visą savo gamą į hibridinius variklius.
Pirmąjį pusmetį „Lamborghini“ pristatė 4 proc. daugiau automobilių (5558 vnt.) ir taip pagerino praėjusių metų rekordą, kai pirmą kartą viršijo 10 000 metinių pardavimų ribą.
Pirmąjį pusmetį veiklos pelnas beveik nepasikeitė – 458 mln. eurų, o veiklos pelno marža sumažėjo iki 28,2 proc., palyginti su 32,1 proc. prieš metus.
Pastaraisiais metais „Lamborghini“, remiamas savo visureigio „Urus“, kainuojančio daugiau nei 230 000 eurų, sėkmės, išplėtė savo gamybos apimtis dėl didelės pasiturinčių klientų paklausos ir aplenkė konkurentę „Ferrari“, kuri pernai pardavė 13 663 automobilius.
„Jei išlaikysime šią tendenciją, tikėtina, kad viršysime praėjusių metų rekordą“, – sakė generalinis direktorius Stephanas Winkelmannas.
Pirmąjį pusmetį daugiausia parduota Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje (EMEA) – beveik 2 500 vienetų, o Kinijos rinkoje – 337 vienetai. JAV išlieka didžiausia „Lamborghini“ nacionalinė rinka, kurioje per pirmąjį pusmetį pristatyta daugiau kaip 1 600 vienetų.
Winkelmannas teigė, kad užsakymai yra dideli, o „Revuelto“ – pirmojo „Lamborghini“ iš tinklo įkraunamo hibridinio automobilio, pristatyto praėjusiais metais, – užsakymų apimtis siekia daugiau nei dvejus metus.
Balandžio mėnesį markė pristatė hibridinę „Urus“ versiją, kuri turėtų pasirodyti dar šiais metais ir jau sulaukė „didelės teigiamos klientų reakcijos, o užsakymai apima maždaug vienerių metų gamybos apimtis“, – sakė Winkelmannas.
„Lamborghini“ rugpjūtį per Monterėjaus automobilių savaitę Karmelyje, Kalifornijoje, pristatys hibridinį „Huracan“ įpėdinį su V-8 varikliu ir taip užbaigs visos markės hibridizacijos procesą.
Pirmąjį visiškai elektrinį modelį – 2+2 vietų „grand-tourer“ – „Lamborghini“ planuoja pristatyti 2028 m., praėjus trejiems metams po „Ferrari“ žadėto pirmojo elektromobilio, o 2029 m. – akumuliatorinę „Urus“ versiją.
„Mūsų požiūriu, hibridas tikrai išliks kuo ilgiau“, – sakė Winkelmannas.