BMW patvirtino, kad naujos kartos M3 bus ne tik galingas elektromobilis, bet ir visiškai naujo tipo benzininis šešių cilindrų variklis. Nors tikslios techninės specifikacijos dar neatskleistos, šis vidaus degimo variantas turėtų patikti ištikimiems M gerbėjams, kurie dar nesiryžta pereiti prie elektromobilių.
Kitoks šešių cilindrų variklis
BMW „Neue Klasse“ platformos vadovas dr. Mike Reichelt interviu žurnalui „Top Gear“ atskleidė, kad naujasis M3 bus komplektuojamas su „naujo tipo“ šešių cilindrų varikliu. Jis nebus tiesiog perdarytas iš dabartinio S58 dvigubo turbokompresoriaus 3,0 litro eilės šešių cilindrų variklio, kurio galia siekia 523 AG. Vietoj to, tai galėtų būti hibridinis variantas, sukurtas siekiant priartinti variklio galią prie 700 AG, kurių tikimasi iš būsimos visiškai elektrinės M3 versijos.
M3 variklio mažinimo planų nėra
Priešingai nei kai kurie konkurentai, BMW neplanuoja mažinti M3 variklio galios iki keturių cilindrų. Reichelt pabrėžė, kad „būtų labai sunku sumažinti galią“ ir išlaikyti M3 vairavimo charakteristikas. Tai gera žinia entuziastams, kurie bijojo, kad bus atsisakyta tradicinių M variklių.
Pristatome „Heart of Joy“ sistemą
Kitas BMW M3 modelis debiutuos su revoliucingu nauju našumo valdymo bloku, vadinamu „Heart of Joy“. Ši sistema, anksčiau matyta „Vision Driving Experience“ koncepcijoje, integruoja transmisiją, stabdžius, energijos rekuperaciją, įkrovimą ir vairavimo valdymą į vieną bloką, kuris apdoroja duomenis dešimt kartų greičiau nei anksčiau. Pasak BMW, rezultatas bus neprilygstamas vairavimo tikslumas ir vairavimo charakteristikos.
Dėmesys dinamikai, o ne greičiui
Nors elektrinis M3 modelis turėtų pasiekti daugiau nei 700 AG, Reichelt tvirtina, kad greitis nėra pagrindinis tikslas. „Svarbu nebe pagaminti automobilį, kuris greičiausiai pasieks 100 km/h, – sakė jis ‚Top Gear‘. – Svarbu užtikrinti tikslų dinamiką. Būtent tai daro mūsų valdymo blokas – įvažiuojate į posūkį su tam tikru vairo kampu ir nereikia koreguoti posūkio viduryje.„
Kada pamatysime naująjį M3?
„Neue Klasse“ pagrindu sukurta 3 serija debiutuos 2025 m., o parduodama bus pradėta 2026 m. pradžioje. Tačiau naujasis M3 turėtų pasirodyti 2026 m. pabaigoje arba 2027 m. pradžioje. Iki tol BMW griežtai saugo daugumą detalių, kurstydama M divizijos gerbėjų susidomėjimą visame pasaulyje.
Ar džiaugiatės nauju benzinu varomu M3 EV amžiuje? Parašykite mums komentaruose žemiau!