• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Patvirtinta, kad bus gaminamas „Volkswagen ID.3 GTX“ elektrinis karštas hečbekas

pagal Andžej Biaigo
2021.09.10, 5:52
Naujienos
A A
0

„Volkswagen ID.3 GTX“ elektrinis karštas hečbekas

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Volkswagen“ generalinis direktorius Ralfas Brandštateris patvirtino, kad markės elektrinio karšto hečbeko ID.X koncepcija bus pradėta gaminti kaip ID.3 GTX.

Vokietijos įmonės GTX prekės ženklas žymi jos visiškai elektrinius galinguosius automobilius, o ID.3 GTX bus trečiasis šios linijos modelis. Automobilį galime išvysti jau 2022 m.

Bendrovės vadovas Ralfas Brandštateris uždegė žalią šviesą „Volkswagen ID.3 GTX“ elektriniam karštam hečbekui, kuris pasirodys greta ID.4 ir ID.5 GTX

Kalbėdamas su „Auto Express“ Miuncheno automobilių parodoje, Brandstatteris sakė: „Sprendimas priimtas. Turime ID.4 GTX, o ID.3 GTX dar pasirodys.\”

Brandstatteris taip pat pabrėžė, kad naujasis GTX karštasis hečbekas nebus toks galingas kaip ID.X koncepcinis automobilis, kuriame buvo naudojamas 329 AG dviejų elektrinių variklių agregatas, maitinamas 77 kWh (naudingos) baterijos. Todėl labiau tikėtina, kad ID.3 GTX bus naudojama ta pati dviejų variklių jėgainė, kaip ir ID.4 GTX, išvystanti 295 AG. Mažesniame ir lengvesniame ID.3 GTX greičiausiai pavyks sumažinti ID.4 GTX 0-62 km/val. laiką iki 6,2 sekundės.

„ID.X koncepcija buvo skirta parodyti, kas įmanoma, – sakė Brandstatteris. „Iš pradžių turėjome MEB įrankių rinkinį, su GTX pridėjome visų ratų pavarą. Į galinę [ID.3] ašį įdėsime našų variklį, kad automobilis įgytų didesnį pagreitį, didesnį greitį. Rengiame ID.3 GTX; jis atgims.\”

Brandtsatteris nenorėjo pasakyti, kada tiksliai išvysime šį automobilį, tačiau teigė, kad tai bus ne vėliau kaip šiais metais.

Jis taip pat patvirtino, kad smagiai važiuojantys entuziastų automobiliai vis dar vaidina svarbų vaidmenį VW skaitmeninėje, autonominėje ateityje: „Jie yra mobilumo dalis\”, – sakė jis. „Viena vertus, norisi atsikratyti ilgų atstumų darant vairą, tačiau, kita vertus, norisi vairuoti. Elektrinis smūgis yra toks nuostabus, kad tai suteiks vertę ir mūsų klientams, kurie nori tai patirti.\”

Brandstatteris taip pat užsiminė, kad į našumą orientuota VW elektrinė ateitis gali neapsiriboti tik GTX ženklu, o R vaidins svarbų vaidmenį markės visiškai elektrinių entuziastų pasiūlyme.

Brandstatteriui internete atskleidus ID.X koncepciją, VW vadovas savo Linkedin puslapyje taip pat anksčiau paskelbė ID.3 Cabriolet nuotraukas, kurios pakurstė spėliones, kad atviras MEB pagrindu sukurto modelio variantas gali būti pradėtas gaminti.

Skaitykite  Ar vairuojate „Honda Accord“? Šis gedimas gali baigtis avarija

Kalbėdamas apie atvirą ID. modelį, Brandstatteris sakė: „Sprendimas dar nepriimtas, bet mes kuriame koncepciją.“ Paklaustas, ar norėtų, kad šis automobilis būtų gaminamas jo asmeniniu požiūriu, Brandstatteris atsakė: „Man patinka turėti kabrioletą. Vairavau elektrinio kabrioleto koncepciją, ir tai yra taip šaunu – išvažiuoti į lauką su gamta, bet nieko negirdėti – tik vėjo, pagreičio ir tavęs. Tai visiškai kitoks jausmas, jis tikrai malonus\”.

[foogallery id=\”3873\”]

Žymos: elektromobiliaivolkswagen
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz