„Volkswagen“ generalinis direktorius Ralfas Brandštateris patvirtino, kad markės elektrinio karšto hečbeko ID.X koncepcija bus pradėta gaminti kaip ID.3 GTX.
Vokietijos įmonės GTX prekės ženklas žymi jos visiškai elektrinius galinguosius automobilius, o ID.3 GTX bus trečiasis šios linijos modelis. Automobilį galime išvysti jau 2022 m.
Bendrovės vadovas Ralfas Brandštateris uždegė žalią šviesą „Volkswagen ID.3 GTX“ elektriniam karštam hečbekui, kuris pasirodys greta ID.4 ir ID.5 GTX
Kalbėdamas su „Auto Express“ Miuncheno automobilių parodoje, Brandstatteris sakė: „Sprendimas priimtas. Turime ID.4 GTX, o ID.3 GTX dar pasirodys.\”
Brandstatteris taip pat pabrėžė, kad naujasis GTX karštasis hečbekas nebus toks galingas kaip ID.X koncepcinis automobilis, kuriame buvo naudojamas 329 AG dviejų elektrinių variklių agregatas, maitinamas 77 kWh (naudingos) baterijos. Todėl labiau tikėtina, kad ID.3 GTX bus naudojama ta pati dviejų variklių jėgainė, kaip ir ID.4 GTX, išvystanti 295 AG. Mažesniame ir lengvesniame ID.3 GTX greičiausiai pavyks sumažinti ID.4 GTX 0-62 km/val. laiką iki 6,2 sekundės.
„ID.X koncepcija buvo skirta parodyti, kas įmanoma, – sakė Brandstatteris. „Iš pradžių turėjome MEB įrankių rinkinį, su GTX pridėjome visų ratų pavarą. Į galinę [ID.3] ašį įdėsime našų variklį, kad automobilis įgytų didesnį pagreitį, didesnį greitį. Rengiame ID.3 GTX; jis atgims.\”
Brandtsatteris nenorėjo pasakyti, kada tiksliai išvysime šį automobilį, tačiau teigė, kad tai bus ne vėliau kaip šiais metais.
Jis taip pat patvirtino, kad smagiai važiuojantys entuziastų automobiliai vis dar vaidina svarbų vaidmenį VW skaitmeninėje, autonominėje ateityje: „Jie yra mobilumo dalis\”, – sakė jis. „Viena vertus, norisi atsikratyti ilgų atstumų darant vairą, tačiau, kita vertus, norisi vairuoti. Elektrinis smūgis yra toks nuostabus, kad tai suteiks vertę ir mūsų klientams, kurie nori tai patirti.\”
Brandstatteris taip pat užsiminė, kad į našumą orientuota VW elektrinė ateitis gali neapsiriboti tik GTX ženklu, o R vaidins svarbų vaidmenį markės visiškai elektrinių entuziastų pasiūlyme.
Brandstatteriui internete atskleidus ID.X koncepciją, VW vadovas savo Linkedin puslapyje taip pat anksčiau paskelbė ID.3 Cabriolet nuotraukas, kurios pakurstė spėliones, kad atviras MEB pagrindu sukurto modelio variantas gali būti pradėtas gaminti.
Kalbėdamas apie atvirą ID. modelį, Brandstatteris sakė: „Sprendimas dar nepriimtas, bet mes kuriame koncepciją.“ Paklaustas, ar norėtų, kad šis automobilis būtų gaminamas jo asmeniniu požiūriu, Brandstatteris atsakė: „Man patinka turėti kabrioletą. Vairavau elektrinio kabrioleto koncepciją, ir tai yra taip šaunu – išvažiuoti į lauką su gamta, bet nieko negirdėti – tik vėjo, pagreičio ir tavęs. Tai visiškai kitoks jausmas, jis tikrai malonus\”.
[foogallery id=\”3873\”]