Sklinda gandai apie „Mercedes-Benz“ planus iš pagrindų atnaujinti savo C klasės modelių liniją, orientuotą į našumą. Tiek AMG C43, tiek hibridinis C63 modeliai gali būti išleisti, o jų vietą užims visiškai naujas C53 modelis. Nors „Mercedes“ atsisakė komentuoti, šaltiniai užsimena, kad naujajame modelyje gali būti sugrįžta prie šešių cilindrų sąrankos, paliekant turbininį keturių cilindrų hibridą. Panagrinėkime, ką tai reiškia AMG gerbėjams ir ko galime tikėtis iš C53.
C63 ir C63: eros pabaiga?
Kalbama, kad atnaujinta C klasės „Mercedes-Benz“ versija atneš reikšmingų pokyčių – pradedant nuo dviejų dabartinių AMG modelių: C43 ir C63 – atsisakymo. C63, kadaise garsėjęs galingu V8 varikliu, jau perėjo prie prieštaringai vertinamo keturių cilindrų hibridinės sistemos, o dabar šios konfigūracijos gali būti visai atsisakyta.
Šio pokyčio „Mercedes“ kol kas nepatvirtino, tačiau keli šaltiniai teigia, kad našumo mantiją perims C53 modelis. Manoma, kad naujoji AMG versija atsisakys kištukinio jungimo konfigūracijos ir vietoj to remsis švelniai hibridiniu šešių cilindrų varikliu, greičiausiai M256M variklio variantu.
C53: vidaus šešių cilindrų variklis vietoj hibridinio variklio su kištukiniu įkraunamu varikliu?
Pranešama, kad C53 modelyje bus naudojamas 3,0 l darbinio tūrio eilinis šešių cilindrų variklis su „mild-hybrid“ technologija. Kitaip nei C63 S E-Performance su iš tinklo įkraunamu hibridiniu varikliu ir milžiniška 671 AG galia, C53 turėtų pasižymėti labiau subalansuotomis eksploatacinėmis savybėmis – kažkur tarp dabartinio C43 (416 AG) ir CLE53 (443 AG).
Pažymėtina, kad jis neturės įkrovimo prievado, o tai reiškia, kad tai nebus iš tinklo įkraunamas hibridas. Tai gali būti gera žinia vairavimo entuziastams, siekiantiems mažesnio svorio ir geresnio manevringumo, palyginti su beveik 2200 kg sveriančiu C63.
Mažėjantis C63 populiarumas
Nepaisant to, kad AMG generalinis direktorius Michaelis Schiebe hibridinį keturių cilindrų C63 apibūdina kaip „progresyvų“, pardavimų skaičiai byloja ką kita. Pranešama, kad pardavėjai Vokietijoje ir JAV siūlė dideles nuolaidas dabartiniam C63 – tai įrodo, kad pirkėjai neįsidrąsino dėl elektrifikuotos našumo formulės.
Šis susidomėjimo sumažėjimas gali būti viena iš priežasčių, dėl kurių buvo grįžta prie neelektrinio šešių cilindrų agregato, tikintis susigrąžinti tradicinę AMG auditoriją.
Ko tikėtis iš C53
- Variklis: 3,0 l darbinio tūrio šešių cilindrų (M256M)
- Hibridinė sistema: Lengvai hibridinė (be kištukinės jungties)
- Numatoma galia: 430-450 AG
- Planuojamas svoris: Gerokai mažesnis nei C63, 2 185 kg
- Pavarų dėžė: Tikėtina, kad 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė
- Padėtis: Tarp C43 ir išeinančio C63 pagal kainą ir našumą
C53 taip pat gali atverti kelią panašiems pokyčiams GLC modelių linijoje – GLC53 gali pakeisti dabartinius AMG variantus.
Nors „Mercedes“ kol kas neskelbia, ženklai rodo, kad C43 ir C63 modeliai baigiami gaminti, o jų vietą užima lengvesnis, eiliniu šešių cilindrų varikliu varomas C53. Jei tai tiesa, AMG entuziastams, ieškantiems galios, pusiausvyros ir rafinuotumo, tai galėtų būti sveikintinas sugrįžimas į formą be sudėtingų iš tinklo įkraunamų hibridinių sistemų.
Kaip jūs vertinate šį, kaip sklando gandai, pokytį? Ar jums labiau patiktų galingas hibridas, ar tradiciškesnis šešių cilindrų eilinis variklis? Pasidalykite savo nuomone su mumis toliau!