„Audi“ oficialiai pristatė naujos kartos „A6 e-hybrid quattro 2025“ – iš tinklo įkraunamą hibridinį variantą, kurio elektrinis nuotolis siekia iki 105 km ir kuris savo kasdienio naudojimo galimybėmis lenkia BMW 530e bei artėja prie „Mercedes E 300 e“. Šį modelį galima įsigyti su sedano ir „Avant“ (universalo) kėbulo tipais, o jo dėka „Audi“ vadovų linija tampa darnesnė.
Veiklumas ir jėgainė
„A6 e-hybrid“ sujungia 2,0 litro benzininį variklį su turbokompresoriumi ir elektros variklį, kurių bendra galia siekia 295 AG. Kai kuriose rinkose galima įsigyti galingesnę 362 AG versiją. 0-100 km/val. greitis sumažėja nuo 8,2 sekundės (tik benzinu varomose versijose) iki vos 6 sekundžių 295 AG hibridiniame variklyje ir įspūdingų 5,3 sekundės 362 AG versijoje.
Baterija ir įkrovimas
Naujojo akumuliatoriaus talpa yra 25,9 kWh – 45 % didesnė nei anksčiau – tai užtikrina ilgesnį nuvažiuojamą atstumą tik elektra. Įkrovimas iki 11 kW galia leidžia visiškai įkrauti bateriją per maždaug 2,5 valandos. Nors ir lėčiau nei „Mercedes“ sistema (55 kW), šios sistemos daugiau nei pakanka įkrovimui namuose.
- Elektrinis nuotolis: iki 105 km (WLTP)
- Įkrovimo greitis: iki 11 kW AC
- Visiško įkrovimo laikas: ~2,5 valandos
Energijos rekuperacija ir važiavimo režimai
„Audi“ patobulino rekuperacinę stabdymo sistemą, todėl vairuotojai gali rinktis vieną iš trijų intensyvumo lygių vairo mentelėmis. Be to, sistema naudoja navigacijos duomenis, kad optimizuotų rekuperaciją pagal įkalnes ir greičio zonas.
Efektyvumas ir tarša
CO₂ išmetamųjų teršalų kiekis yra 48 g/km 295 AG modelyje ir 51 g/km 362 AG versijoje. Degalų sąnaudos taip pat įspūdingos: atitinkamai 2,0 l/100 km ir 2,1 l/100 km – puikiai tinka tiek tarnybinių automobilių naudotojams, tiek ekologija besirūpinantiems vairuotojams.
Vidus ir įranga
Vokietijoje 295 AG sedano kaina prasideda nuo 65 800 eurų, o 362 AG „Avant“ – nuo 77 550 eurų. JK modeliai standartiškai komplektuojami su S linijos apdaila, įskaitant sportinį dizainą, pažemintą pakabą, 19 colių lengvojo lydinio ratlankius, raudonus stabdžių suportus ir sportines sėdynes. Audi dar neatskleidė bagažinės talpos, tačiau savininkai tikisi, kad hibridinis akumuliatorius neužims įprastos 503 litrų „Avant“ bagažinės erdvės.
Kokia jūsų nuomonė? Ar tai hibridinis vadovų automobilis, kurio laukėte? Pasidalykite savo mintimis toliau esančiuose komentaruose.