Naujos kartos „Citroën C5 Aircross“ pastebėtas Slovėnijoje likus kelioms savaitėms iki oficialaus debiuto balandžio 29 d. Naujasis visureigis, nufotografuotas reklaminės fotosesijos metu, demonstruoja drąsų atnaujintą dizainą ir žada didelius patobulinimus po variklio dangčiu, įskaitant hibridinį ir visiškai elektrinį variantus. Štai viskas, ką žinome iki šiol.
Naujas dizainas: Radikalus pertvarkymas
Nuo švelnių kreivių iki aštrių briaunų
Nebėra švelnių, užapvalintų dabartinės kartos linijų. 2025 m. C5 Aircross įgavo kampuotesnį, koncepcinį siluetą, kurį įkvėpė praėjusių metų prototipas.
- Perdaryti priekiniai ir galiniai žibintai
- Drąsios, stačios grotelės
- Agresyvesnės proporcijos
- Modelis padidėjo ir tapo 150 mm ilgesnis, todėl jame atsirado daugiau vietos keleiviams ir bagažui.

Interjero atnaujinimai
Skaitmeninis, minimalistinis
Citroën pristatė gerokai modernizuotą saloną su minimalistiniu išdėstymu:
- Dviejų stipinų vairas
- Portretinio stiliaus informacijos ir pramogų sistemos jutiklinis ekranas
- Plonas skaitmeninis prietaisų skydelis
Dėl šių pakeitimų „C5 Aircross“ atitinka naujos kartos „Stellantis“ automobilius, tokius kaip „Peugeot 3008“ ir „Opel Grandland“.
Platformos ir transmisijos parinktys
Pagal STLA vidutinę architektūrą
„C5 Aircross“, sukurtas ant naujos „Stellantis“ STLA Medium platformos, dalinsis technologijomis su:
- Opel Grandland
- Peugeot 3008
- Peugeot 5008
Tai reiškia, kad modulinė konfigūracija paruošta įvairioms jėgainėms.
Variklis ir EV variantai
Numatomi šie variklių variantai:
- 1,2 l darbinio tūrio lengvas hibridas, 136 AG
- 195 AG iš tinklo įkraunamas hibridas (PHEV)
- Visiškai elektrinės versijos su:
- 210-320 AG galios
- Važiavimo nuotolis iki 700 km
Dėl šių specifikacijų „C5 Aircross“ taptų vienu konkurencingiausių savo segmento elektromobilių krosoverių.
„Citroën“ elektrinis „Push“
Šis modelis žymi svarbų „Citroën“ elektrifikavimo strategijos momentą. Siūlydamas tiek įkraunamus, tiek visiškai elektrinius variantus, šis prekės ženklas prisideda prie platesnio perėjimo Europoje prie nulinės emisijos transporto priemonių.
Be to, tai strateginis konkurentas kitiems vidutinio dydžio elektriniams visureigiams iš „Hyundai“, „Kia“, „Volkswagen“ ir „Toyota“.
Naujasis Citroën C5 Aircross 2025 atrodo daugiau nei tik faceliftas. Aštresnis dizainas, skaitmeninis salonas ir iki 700 km nuvažiuojamas atstumas gali tapti vienu įdomiausių šių metų elektrinių visureigių debiutų. Nesvarbu, ar esate prancūziško stiliaus gerbėjas, ar ieškote praktiško, aukštųjų technologijų krosoverio – šis modelis vertas jūsų dėmesio.
Ką manote apie naują dizaino kryptį? Ar elektrinis „C5 Aircross“ konkuruos su „Tesla“ ar „Hyundai“? Pasidalykite savo mintimis komentaruose ir sekite mus, kai balandžio 29 d. bus atskleista visa automobilio išvaizda!