Trečiosios kartos „Nissan Leaf“ oficialiai debiutavo – tai reikšmingas žingsnis prekės ženklo elektromobilumo strategijoje. Dėl padidinto nuvažiuojamo atstumo, patobulintos aerodinamikos ir išmanaus energijos valdymo naujasis „Leaf“ pozicionuoja save kaip stiprų konkurentą kompaktiškų elektromobilių segmente 2025 m. ir vėliau.
Dizainas ir matmenys
Naujasis „Nissan Leaf“ pasižymi aerodinamine forma, įkvėpta didesniojo „Nissan Ariya“. Automobilis, kurio pasipriešinimo koeficientas yra vos 0,25, pasižymi įtraukiamomis durų rankenomis, elegantiška stogo linija ir pilnomis dugno uždangomis. Nepaisant kompaktiško 4,35 m ilgio, salonas yra erdvus ir pritaikytas šeimai, o bagažinės talpa – 437 litrai. Papildomai pasirenkami stogo bėgeliai ir elektrinis bagažinės dangtis suteikia praktiškumo.
- Ilgis / Plotis / Aukštis: 4,35 / 1,81 / 1,55 m
- Ratų bazė: 2,69 m
- Svoris: 1789–1937 kg
Akumuliatorius, nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimas
„Nissan Leaf III“ bus siūlomas su dviem akumuliatoriais: 52 kWh ir 75 kWh. Didesnis akumuliatorius leidžia nuvažiuoti iki 604 km WLTP atstumą, o mažesnis – iki 436 km. Didelės spartos įkrovimas iki 150 kW leidžia 75 kWh modeliui nuvažiuoti 417 km vos per 30 minučių.
Realaus pasaulio našumas
- 52 kWh: iki 436 km WLTP, 224 km esant 130 km/h greičiui
- 75 kWh: iki 604 km WLTP, 330 km esant 130 km/h greičiui
- Pagreitis (0–100 km/h): 8,6 s / 7,6 s
- Galia: 177 AG / 218 AG, sukimo momentas: 345 Nm / 355 Nm
Terminis ir įkrovimo optimizavimas
Nauja terminio akumuliatoriaus valdymo sistema veikia kartu su „Google Maps“ pagrindu veikiančiu maršrutų planavimu. Artėjant prie greitojo įkrovimo stotelės, sistema paruošia akumuliatorių įkrovimui, kad optimizuotų įkrovimo greitį ir efektyvumą.
„Vehicle-to-Load“ (V2L) ir V2G galimybės
Naujajame „Nissan Leaf“ modelyje yra V2L funkcija, leidžianti vairuotojams maitinti tokius įrenginius kaip elektriniai griliai, lempos ar virduliai iš automobilio akumuliatoriaus. Sistema taip pat yra paruošta V2G, todėl ateityje ją bus galima integruoti su išmaniaisiais tinklais, kad elektra būtų tiekiama atgal į elektros sistemą.
Interjeras ir informacinės bei pramoginės sistemos
Pirkėjai gali rinktis iš dviejų interjero temų – juodos arba baltos su violetiniais akcentais. Salone yra aplinkos apšvietimas, panoraminis stoglangis ir aukščiausios kokybės medžiagos. „Google“ integruota informacinė ir pramoginė sistema apima du 14,3 colių ekranus, suteikiančius prieigą prie Žemėlapių, „Play Store“ ir asistento. „NissanConnect Services“ leidžia nuotoliniu būdu pašildyti saloną, planuoti maršrutą ir stebėti akumuliatoriaus būseną.
Važiavimo dinamika ir vairuotojo pagalbinės sistemos
„Nissan Leaf III“ sumontuotas ant CMF-EV platformos su „MacPherson“ priekine pakaba ir daugiasvirte galine pakaba. Ją sudaro:
- „ProPILOT Assist“ su „Navi-link“
- „e-Pedal Step“ ir pritaikomas regeneracinis stabdymas
- 3D aplinkinio vaizdo stebėjimo sistema ir nematomas variklio dangčio vaizdas
- Aktyvi pastovaus greičio palaikymo sistema ir eismo juostos laikymosi pagalbos sistema
Speciali „Bose Personal Plus“ garso sistema perduoda navigacijos garsą tiesiai į vairuotojo galvos atramos garsiakalbį, kad būtų galima tiksliai orientuotis.
Gamyba ir prieinamumas
„Leaf III“ bus gaminamas „Nissan“ gamykloje Sanderlande pagal iniciatyvą „EV36Zero“. Užsakymai bus priimami 2025 m. rudenį, o pristatymai – 2026 m. pavasarį. Vietinė baterijų gamyba ir atsinaujinančios energijos naudojimas yra pagrindinės nulinės emisijos strategijos dalys.
Kokia jūsų nuomonė? Pasidalinkite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.