„Audi“ oficialiai pristatė naujos kartos A6 sedaną, kuris prisijungė prie anksčiau atskleisto A6 Avant, papildžiusio tik hibridinių modelių gamą. 2025 m. „A6 Sedan“, kurio pradinė kaina Vokietijoje siekia 55 000 eurų, skirtas aukščiausios klasės sedanų pirkėjams, reikalaujantiems tobulo galios, komforto ir pažangiausių technologijų derinio.
Galios agregatų parinktys: Lengvos hibridinės sistemos
Naujasis „Audi A6“ sukurtas naudojant „Premium“ degimo platformą (PPC) ir turi tris hibridines jėgaines. Bazinį modelį varo 2,0 l TFSI variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 204 arklio galias, kuriam padeda 12 voltų švelnaus hibridinio variklio starterio-generatoriaus sistema. Dyzelinių variklių mėgėjai gali rinktis 2.0 TDI variklį, suporuotą su 48 voltų sistema, kuri dėl regeneracinio stabdymo galimybių prideda 24 AG.
Aukščiausios klasės: V6 su 367 AG
Tiems, kurie ieško našumo, aukščiausios klasės A6 siūlomas 3,0 l V6 benzininis variklis su MHEV plus technologija, išvystantis įspūdingą 367 AG galią. Visi varikliai jungiami su 7 laipsnių S-tronic dviejų sankabų automatine pavarų dėže, o klientai gali rinktis priekinių arba visų varančiųjų ratų konfigūracijas.
Dizainas ir matmenys: Ilgesnis, elegantiškesnis ir aerodinamiškesnis
2025 m. A6 sedano ilgis – 5999 mm, o ratų bazė – 2900 mm, todėl jis yra vienas ilgiausių sedanų savo klasėje. Dėl dizaino atnaujinimų, pavyzdžiui, judančių grotelių atvartų, į vieną plokštumą įleistų durų rankenų, ryklio peleko antenos ir per visą plotį išdėstytų galinių LED žibintų, „Audi“ pavyko pasiekti vos 0,23 pasipriešinimo koeficientą, t. y. šiek tiek geresnį nei „A6 Avant“ 0,25.
Ratukai ir išorės ypatybės
Na naujajame A6 montuojami nuo 18 iki 21 colio skersmens lengvojo lydinio ratlankiai. Elegantiškas, modernus išorės dizainas sustiprina „Audi“ įsipareigojimą siekti elegancijos ir aerodinaminio efektyvumo verslo klasės segmente.
Technologijų kupinas interjeras: Trijų ekranų sąranka
Viduje A6 siūlo aukštųjų technologijų aplinką su dviem standartiniais ekranais: 11,9 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu ir 14,5 colio centriniu daugialypės terpės ekranu. Aukštesnėse komplektacijose yra trečias 10,9 colio ekranas, skirtas priekiniam keleiviui, kuris padidina interaktyvumą ir komfortą.
Komfortas ir pritaikymas
Papildomos funkcijos – adaptyvi pneumatinė pakaba, savaime užsiblokuojantis galinis diferencialas ir keturių ratų vairavimo sistema, leidžianti vairuotojams pritaikyti vairavimo patirtį pagal savo poreikius.
Pozicija rinkoje ir išvados
Dėl visiškai hibridinių variklių linijos, pažangių technologijų ir prabangaus interjero 2025 m. „Audi A6“ sedanas nustato naują etaloną vadovų sedanų segmente. Tiesiogiai konkuruodamas su 5 serijos BMW ir E klasės „Mercedes-Benz“, A6 siekia naujai pirkėjų kartai iš naujo apibrėžti verslo klasės vairavimo ypatumus.