• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Rusus apėmė panika. Kinai nesiveržia ten gaminti savo automobilių

pagal Andžej Biaigo
2024.03.26, 11:21
Naujienos
A A
0
lada automobiliu gamykla

Rusijos automobilių pramonė grįžo keliolika metų atgal

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Prasidėjus invazijai į Ukrainą, Rusija labai greitai ėmėsi Vakarų korporacijų paliktų gamyklų. Viltis vėl paleisti gamyklas buvo siejama su Kinijos bendrovėmis, tačiau šių ši idėja neįtikino.

Rusijos invazija į Ukrainą tęsiasi jau daugiau nei dvejus metus ir šiuo metu nėra daug požymių, kad karo veiksmai baigsis. Dėl įvestų sankcijų, kurios smarkiai paveikė automobilių pramonę, Rusija buvo labai izoliuota tarptautiniu mastu.

Rusijos automobilių pramonę paralyžiavo ne tik embargas, bet ir Europos gamintojų išvykimas, kurie paliko šalį beveik vieni pirmosiomis savaitėmis po to, kai Rusijos kariuomenė pradėjo kitą, kruviniausią karo etapą. Valstybė ilgai nelaukusi ėmėsi tolesnių veiksmų ir, užuot paprašiusi korporacijų sugrįžti į savo gamyklas, tiesiog jas perėmė.

Tačiau viena yra turėti gamybos įrenginius, o visai kas kita – jais naudotis. Dar prieš karą Rusijoje buvo pagaminama 1,5 mln. automobilių per metus, o tai buvo neblogas rodiklis. Rinka buvo milžiniška, ir viskas rodė, kad Rusija netrukus taps Europos automobilių pramonės centru. Tačiau visa tai žlugo.

Rusai jau kelis kartus bandė grįžti prie automobilių gamybos. Vis dar planuojama statyti ant savo pačių sukurtų konstrukcijų, kas daugiau ar mažiau sėkmingai pavyksta. Taip pat kviečiami prekių ženklai iš šalių, kurioms nebūtinai rūpi visas karas Ukrainoje. Vis dėlto pelnas yra vidutiniškas – kartais net neleidžiantis įsigytoms gamykloms klestėti.

Kinijos prekių ženklai natūraliai užkemša Rusijos rinką? Nebūtinai

Rusai tikisi, kad padėtis pagerės naujoje automobilių pramonės milžinėje – Kinijoje. Vidurio karalystė, apimta karo suirutės, bando subalansuoti savo ryšius su Vakarais ir sąjungą su Vladimiru Putinu. Jie turi daugiau verslo reikalų su rusais ir, atrodytų, kad tokia didžiulė, dar neišsivysčiusi rinka būtų šūvis į priekį Kinijos prekių ženklams.

Problema ta, kad Kinijos bendrovės nelabai nori tokio bendradarbiavimo. Šie koncernai nėra labai suinteresuoti įžengti į Rusiją, kuri labiausiai suinteresuota plėtoti gamyklas ir gaminti automobilius. Kita vertus, Kinija nori toliau plėsti pardavimus ir skatinti perspektyviausių savo prekės ženklų plėtrą. Savo ruožtu tam svarbiausia yra kompromisai su JAV ir Europa.

Skaitykite  Ar Lietuva privalės įgyvendinti ES privalomus techninės apžiūros patikrinimus?

Pavyzdžiui, ES ir Kinijos santykiai jau dabar yra minų laukas. Patekimas į Rusijos rinką galėtų būti didžiulis smūgis prekių ženklams, planuojantiems užkariauti Senąjį žemyną. Tačiau yra ir kita, proziškesnė priežastis: Kinijai paprasčiausiai nenaudinga dirbti Rusijos gamyklose.

„Man susidarė įspūdis, kad jie šiek tiek pervertino savo galimybes“. – taip interviu agentūrai „Bloomberg“ rusų analitikas Sergejus Burgazlievas apibūdino dviejų automobilių pramonės magnatų, įsigijusių gamyklas po „Mercedes“, „Hyundai“ ir „Volkswagen“, požiūrį. Gali būti, kad be dosnaus atlygio iš valstybės paskutinė Kinijos užuovėja negrįžtamai nutols, o Rusijos įmonės liks tik dreifuoti ir kovoti dėl išlikimo.

Žymos: KinijaKiniški automobiliairusija
Dalintis111DalintisSiųstiDalintis19

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.