• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 2 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Šie V6 varikliai atneš tik bėdų – ar turite vieną iš jų?

pagal Andžej Biaigo
2025.03.09, 18:00
Naujienos
A A
0
ford 3,5l duretec variklis

„Wikipedia“ nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Dažnai manoma, kad V6 variklis yra puikus galios ir efektyvumo balansas, nes užtikrina didesnį našumą nei keturių cilindrų variklis, tačiau nesunaudoja tiek pat degalų, kiek V8 variklis. Tačiau ne visi V6 varikliai yra ilgaamžiai. Vieni jų pasižymi solidžia patikimumo reputacija, kiti turi konstrukcinių trūkumų, dėl kurių brangiai kainuoja remontas ir vargina gedimai. Pateikiame penkis blogiausius kada nors pagamintus V6 variklius, kurių turėtumėte vengti bet kokia kaina.

1. Ford 3,5 l Duratec V6

    „Ford“ sukūrė daug patikimų variklių, tačiau 3,5 l „Duratec V6“, montuojamas tokiuose modeliuose kaip 2007-2011 m. „Explorer“, „Flex“, „Taurus“, „Fusion Sport“ ir „Edge“, yra apgailėtina išimtis. Nors iš pradžių jis buvo giriamas dėl savo eksploatacinių savybių, greitai pagarsėjo dėl didelio konstrukcinio trūkumo – viduje sumontuoto vandens siurblio. Kitaip nei daugumoje variklių, kur vandens siurblys yra lengvai pasiekiamas, „Ford“ įtaisė jį variklio viduje, todėl jo keitimas tapo labai brangus. Sugedus siurbliui, aušinimo skystis patenka į variklio alyvą, todėl variklis katastrofiškai sugenda. Daugeliu atvejų dėl to visiškai sugenda variklis, o remonto išlaidos viršija 2 000 JAV dolerių. Prieš „Ford“ netgi buvo pateiktas grupinis ieškinys, tačiau galiausiai jis buvo atmestas, todėl savininkams teko finansinė našta.

    2. Honda 3.5L J35Y6

    honda 3.5l j35y6
    „Honda“ nuotrauka

    Honda J35 serija paprastai garsėja savo patikimumu, tačiau J35Y6 variantas pasirodė esąs katastrofa. 2023 m. pabaigoje „Honda“ atšaukė beveik 250 000 automobilių, įskaitant „Pilot“, MDX ir TLX, dėl alkūninio veleno gamybos defekto. Dėl apdirbimo klaidos alkūninio veleno kaiščiai neatitiko specifikacijų, todėl prieš laiką susidėvėjo švaistiklių guoliai. Nepašalinus šios problemos, variklis gali užsikirsti, dėl to staiga dingsta galia ir gali kilti pavojus saugumui. Nacionalinė kelių eismo saugumo administracija (NHTSA) šiuo metu tiria, ar atšaukimą reikėtų išplėsti, kad jis apimtų daugiau transporto priemonių, nes pranešimai rodo, kad jis gali būti taikomas iki 1,4 mln. automobilių.

    3. Chrysler 3,7 l V6

      Chrysler 3.7L V6, naudojamas Jeep ir Dodge modeliuose, liūdnai pagarsėjo dėl prastos konstrukcijos ir daugybės patikimumo problemų. Viena iš dažniausiai pasitaikančių problemų – vožtuvų lizdų gedimas, kai dėl per didelio karščio atsilaisvina vožtuvų lizdai, dėl to variklis užsiliepsnoja, dirba nerangiai tuščiąja eiga, o kraštutiniais atvejais – visiškai sugenda. Be to, dėl ydingos stūmoklinių žiedų konstrukcijos variklis kenčia nuo prastos alyvos cirkuliacijos, todėl perkaista ir kaupiasi nuosėdos. Kita svarbi problema – silpnos vožtuvų spyruoklės, kurios dažnai lūžta ir sukelia rimtų vidinių pažeidimų. Apskritai šis variklis garsėja tuo, kad jam reikalingas dažnas ir brangus remontas, todėl jo reikėtų vengti.

      Skaitykite  Nuo 2035 m. – ES uždraus benzininius ir dyzelinius automobilius

      4. GM 3.4L V6

      „General Motors“ 3,4 l V6, naudojamas tokiuose modeliuose kaip „Chevrolet Impala“, „Pontiac Grand Am“ ir „Buick Rendezvous“, garsėja tarpinių gedimais. GM sprendimas naudoti „Dex-Cool“ aušinimo skystį, kuris buvo reklamuojamas kaip „visą gyvenimą veikiantis“ antifrizas, pasirodė esąs katastrofa. Į aušinimo sistemą patekus orui, „Dex-Cool“ tampa rūgštinis ir ardo variklio tarpines, todėl atsiranda aušinimo skysčio nuotėkis ir perkaitimas. Ypač dažnai pasitaikydavo įsiurbimo kolektoriaus tarpiklių gedimų, dėl kurių remontas galėjo kainuoti iki 1 500 JAV dolerių. Grupės ieškinys privertė GM kompensuoti kai kurias remonto išlaidas, tačiau daugeliui savininkų vis tiek teko susidurti su pasikartojančiomis problemomis. Nesprendžiant problemų, aušinimo skysčio nuotėkis galėjo sukelti rimtų variklio pažeidimų, dėl kurių brangiai kainavo galvos tarpinės keitimas ar net visiškas variklio gedimas.

      5. Toyota 3VZ-E

      toyota 3vz-e

      „Toyota“ gamina vienus patikimiausių variklių pramonėje, tačiau 3,0 l 3VZ-E V6, naudojamas senesniuose „4Runner“ ir pikapų modeliuose, deja, yra išimtis. Šis variklis kentėjo dėl aušinimo sistemos trūkumo, dėl kurio aušinimo skystis cirkuliavo netolygiai, todėl susidarė įkaitusių vietų, kurios pagreitino galvutės tarpinės susidėvėjimą. Be to, dėl variklio gale esančio išmetimo vamzdžio skersinio perėjimo dar labiau padidėjo šilumos kaupimasis, todėl galvos tarpinės gedimas tapo dažna ir brangiai kainuojančia problema. Be to, variklis buvo gerokai per silpnas – išvystydavo tik 150 arklio galių, todėl sunkiai tilpdavo sunkesnėse transporto priemonėse. Be to, 3VZ-E variklyje buvo naudojamas ne grandinė, o paskirstymo dirželis, todėl jį reikėjo dažnai keisti, kad būtų išvengta staigaus gedimo. Nors tai nebuvo interferencinis variklis, t. y. nutrūkęs diržas nesunaikino variklio, savininkai vis tiek turėjo brangiai kainuojantį remontą ir dažnas prastovas.

      Išvada

      Nors V6 varikliai gali būti puikus galios ir efektyvumo derinys, šie penki modeliai yra puikūs pavyzdžiai, kas nutinka, kai gamintojai taupo arba nepašalina pagrindinių konstrukcijos trūkumų. Nuo paslėptų vandens siurblių ir sugedusių alkūninių velenų iki silpnų tarpiklių ir pernelyg didelio perkaitimo – šie varikliai savininkams kainavo tūkstančius netikėto remonto išlaidų. Jei renkatės naudotą automobilį, vengdami šių variklių galite išvengti finansinio ir mechaninio košmaro.

      Skaitykite  Kodėl kai kurių vairuotojų automobiliai visada blizga?
      Žymos: nepatikimi varikliaivariklis
      Dalintis126DalintisSiųstiDalintis22
      Prenumeruoti
      Prisijungti su
      Prisijungti
      Leidžiu sukurti paskyrą
      Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
      NesutinkuSutinku
      Pranešti apie
      guest
      Prisijungti su
      Leidžiu sukurti paskyrą
      Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
      NesutinkuSutinku
      guest
      0 Komentarai
      Seniausi
      Naujausi Daugiausiai balsavo
      Įterpti atsiliepimai
      Žiūrėti visus komentarus

      Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

      Sekite mus Google News platformoje

      Rekomenduojami vaizdo įrašai

      Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

      Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

      0

      Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

      Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

      0

      Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

      Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

      0

      Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

      Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

      0

      Taip pat skaitykite

      Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

      Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

      Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

      Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

      Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

      Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

      Naujienos

      • Naujausios
      • Eismas
      • Baudos kvitas
      • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
      • Kriminalai
      • Elektromobiliai
      • Technologijos
      • Degalų kainos ir tendencijos
      • Premjeros

      Straipsniai

      • Apžvalgos
      • Kelių eismo taisyklės
      • Naudoti automobiliai
      • Patarimai
      • Testai
      • Vaizdo įrašai

      Naudinga

      • Privalomasis automobilio draudimas
      • KASKO draudimas
      • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
      • KET baudos
      • Greičio matuokliai
      • Kuro skaičiuoklė
      • Taršos mokestis
      • Virtualus alkotesteris
      • Vairavimo kategorijos
      • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

      Draugai

      Tlgrm.lt
      Misija-darbas.lt
      Tiksaviems.lt
      Sharklinker.lt
      automobilių supirkimas
      Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
      KepamVerdam.lt - Receptai
      • Privatumo politika
      • Slapukų naudojimo informacija
      • Partneriai
      • Apie mus
      • Kontaktai

      © 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

      Sveiki sugrįžę!

      Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

      Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

      Sukurti naują paskyrą!

      Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

      Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

      Atgauti slaptažodį

      Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

      Prisijungti

      Add New Playlist

      Rezultatų nėra
      Peržiūrėti visus rezultatus
      • Naujienos
        • Premjeros
      • Eismas
        • Baudos kvitas
      • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
      • Kriminalai
      • Naudoti automobiliai
      • Elektromobiliai
      • Technologijos
      • Patarimai
        • Eksploatacija
        • Kelio ženklai
        • Kelių eismo taisyklės
        • Vairuotojo pažymėjimas
      • Degalų kainos
      • Testai
        • Ilgalaikiai testai
        • Lyginamieji testai
        • Pirmasis važiavimas
      • Apžvalgos
        • GPS sekikliai
        • OBD2 diagnostika
        • Vaizdo registratoriai
      • Vaizdo įrašai
        • Įkelti vaizdo įrašą
      • KET baudos
      • Taršos mokestis
      • Taršos mokestis
      • Virtualus alkotesteris
      • Draudimo patikra
      • Kuro skaičiuoklė
      • OBD diagnostikos klaidu kodai
      • Testai
      • Pranešti naujieną
      • Įkelti vaizdo įrašą
      • Informacijos kanalai
      • Prisijungti
      • Užsiregistruoti

      © 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

      wpDiscuz