• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 13 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Tvarūs degalai, mažesnės emisijos: populiariausiuose „Audi“ V6 dyzeliniuose varikliuose jau galima naudoti HVO

pagal Andžej Biaigo
2022.02.23, 7:03
Naujienos
A A
0

Daug dabartinių \"Audi\" modelių su V6 dyzeliniais varikliais, kurių galia neviršija 210 kW (286 AG), buvo patvirtinti naudoti HVO degalus.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Audi“ kartu su visa „Volkswagen Group“ jau anksčiau pranešė apie savo siekį įgyvendinti anglies dvideginio neišskiriančio judrumo viziją ir iki 2050 m. tapti klimatui poveikio nedarančia įmone. Šioje vizijoje pagrindinis dėmesys skiriamas automobiliams su elektros baterijomis. O kol bus pilnai pereita tik prie elektra varomų automobilių, „Audi“ didina vidaus degimo variklių aplinkosauginį tvarumą: įmonė patvirtino, kad didelė dalis dabartinių šešių cilindrų dyzelinių variklių gali naudoti degalus iš atsinaujinančių energijos šaltinių – hidrintą augalinį aliejų (HVO).

„Remdamiesi savo „Vorsprung 2030“ strategija mes siekiame itin svarbaus tikslo – kad nuo 2026 m. visi mūsų visame pasaulyje pristatomi nauji modeliai būtų varomi tik elektra. Turime tai įgyvendinti siekdami klimatui poveikio nedarančio mobilumo keliuose, – sako Oliveris Hoffmanas, „Audi“ Plėtros skyriaus vadovas. – Tuo pačiu mes optimizuojame ir jau egzistuojančius vidaus degimo variklius, kad jie būtų efektyvesni ir išskirtų mažiau emisijų. Vienas iš būdų, kaip to siekiame – kuriame būtinus techninius pamatus, kad būtų galima naudoti tvarius degalus, tokius kaip HVO.“

Audi HVO 1
\”Audi A8\”, \”Audi A7\”, \”Audi A6\” ir \”Audi Q8\” – skirtingų charakterių šeima

Degalai iš atsinaujinančių energijos šaltinių (reFuels) leidžia vidaus degimo variklius naudoti taip, kad klimatui būtų daroma mažiau poveikio. Jie yra efektyvus defosilizacijos būdas tiek trumpuoju laikotarpiu, tiek ir po 2033-iųjų, kai nuo gamybos linijos Europoje nuriedės paskutinis „Audi“ su vidaus degimo varikliu.

Jau dabar į „Audi“ modelius su V6 dyzeliniais varikliais iki 210 kW (286 PS) (imtinai), pagamintus po šių metų vasario vidurio, galima pilti EN 15940 standartą atitinkančius HVO degalus.

Hidrintas augalinis aliejus (HVO) yra tvarūs degalai, kurie leidžia nuo 70 iki 95 proc. sumažinti CO2, palyginus su iškastinės kilmės dyzelinu. Dar vienas HVO pliusas – gerokai aukštesnis jų cetaninis reitingas, kuris rodo švaresnį degimą, palyginus su įprastiniu dyzelinu. „Kadangi HVO cetaninis reitingas yra maždaug 30 proc. aukštesnis, jo degumas yra geresnis. Teigiamas efektas ypač pastebimas, kai užvedamas atvėsęs automobilis. Prieš galutinį HBO naudojimo patvirtinimą mes atlikome išsamius testus specialiuose bandymuose, kur vertinome įvairius komponentus, charakteristikas, išmetamųjų dujų emisijas“, – sako Matthiasas Schoberis, „Audi“ V-TFSI, TDI ir PHEV pavarų vystymo vadovas.

Skaitykite  Automobilių detalių kainos šiemet: kaip lietuviai ieško būdų sutaupyti

Prioritetas buvo suteiktas populiariausiems varikliams, kad kuo didesniam klientų skaičiui būtų suteikta galimybė naudoti degalus iš atsinaujinančių energijos šaltinių.

HVO – biologiniai likučiai ir atliekų medžiagos

HVO gamybai yra naudojamos atliekos ir likutinės medžiagos, tokios kaip kepimo aliejus iš maisto gamybos sektoriaus ar atliekos žemės ūkyje. Sumaišyti su vandeniliu aliejai paverčiami alifatiniais angliavandeniliais. Tai pakeičia augalinių aliejų savybes taip, kad jie tiktų naudojimui dyzeliniuose varikliuose. Šiuos aliejus tuomet galima dėti į įprastinį dyzeliną, pakeičiant fosilinius komponentus, arba jie gali būti naudojami kaip degalai nemaišant, tai yra 100 proc. grynumo.

HVO yra degalai, kurie gaminami biomasę perdirbant į skystį – vadinamieji BTL (biomass-to-liquid) degalai. Be BTL, sintetiniam dyzelinui gaminti yra ir kitų būdų, tokių kaip GTL (dujas perdirbant į skystį) ir PTL (energiją perdirbant į skystį). Pastarasis metodas gali būti tvarus, naudojant atsinaujinančius elektros, vandens išteklius ir CO2 atmosferoje. EN 15940 standarte šiems degalams naudojamas terminas XTL (X perdirbant į skystį), kur X yra originalusis komponentas.

Degalų siurbliai su jais yra aiškiai pažymėti XTL simboliu. Patvirtinti „Audi“ modeliai turi XTL lipdukus ant degalų bako dangčių.

HVO dyzelino jau galima rasti daugiau nei 600 degalinių Europoje. Dauguma jų – Skandinavijoje, kur aplinkosaugos reikalavimai yra ypač aukšti.

Naudoto automobilio patikimumas – VIN kodas atskleis tiesą.

Modeliai, kuriuose galima naudoti HVO

HVO galima pilti į „Audi“ A4, A5, A6, A7, A8, Q7 ir Q8 serijų automobilius, pagamintus nuo šių metų vasario vidurio ir turinčius V6 dyzelinius variklius iki 210 kW (286 PS) (imtinai). Nuo kovo pradžios šią galimybę jau turės ir naujausi Q5 modeliai, nuo vasaros – ir A6, taip pat bus išplėstos galimybės ir modeliams iki 180 kW (245 PS).

Audi HVO 1
\”Audi A8\”, \”Audi A7\”, \”Audi A6\” ir \”Audi Q8\” – skirtingų charakterių šeima

Be to, HVO naudojimo galimybė Europoje jau patvirtinta keturių cilindrų dyzeliniams varikliams „Audi“ A3, Q2 ir Q3 modeliuose, pagamintuose nuo 2021 m. birželio. Modeliuose, gamintuose naudojantis išilgine moduline platforma, A4, A5, A6, A7 ir Q5 serijų automobiliuose su „R4 TDI“ varikliais HVO nuo praėjusių metų vidurio galima naudoti Švedijoje, Danijoje ir Italijoje, tai yra rinkose, kur paklausa šiam sprendimui buvo didžiausia.

Skaitykite  Tesla rado išeitį iš pardavimų krizės Australijos rinkoje

Vidaus degimo variklių suderinamumas su degalais iš atsinaujinančių energijos šaltinių (reFuels)

„Audi“ vykdo įvairius pilotinius projektus, kaip pavyzdžiui energijos vertimo dujomis jėgainė Vertlėje, Vokietijoje, kurie padeda gauti vertingas žinias ir įžvalgas tvarių degalų, naudojamų „Volkswagen Group“, gamybai. Tokio tipo projektai ypač prisideda vystant grupės tvarios energijos sistemos koncepciją. Be to, „VW Group“ bendradarbiauja su mineralinės alyvos gamintojais ir kitais energijos tiekėjais bei dalijasi savo techninėmis žiniomis, kad užtikrintų esamų variklių suderinamumą su „reFuels“ degalais.

Ateityje „Audi“ ir visa „Volkswagen Group“ planuoja patvirtinti dar didesnio skaičiaus vidaus degimo variklių suderinamumą su sintetiniais degalais iš atsinaujinančių energijos šaltinių, taip reikšmingai prisidėdama prie defosilizacijos.

BNS.LT PRANEŠIMĄ PASKELBĖ: RUSNĖ TAMOŠAITYTĖ, UAB \”FABULA IR PARTNERIAI\”

Žymos: audidyzelinis variklishvo
DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz