• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 4 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Variklis be degalų ir transmisijos – ar tai galutinis vidaus degimo variklių eros taškas?

pagal Andžej Biaigo
2025.04.09, 16:30
Naujienos
A A
0
deepdrive variklis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Mobilumo ateitis gali būti arčiau, nei manome. Vokietijos startuolis „DeepDrive“ kuria revoliucinį ratuose įmontuotą elektros variklį, kuris gali panaikinti degalų, transmisijų ir net tradicinių stabdymo sistemų poreikį. Ši naujovė, kurią ketinama pradėti naudoti 2026 m., jau sulaukė didžiųjų automobilių gamintojų, tokių kaip BMW, dėmesio ir gali reikšti naujos eros elektromobilių inžinerijoje pradžią.

Kuo „DeepDrive“ variklis toks unikalus?

DeepDrive ratų variklis

Kompaktiškas, lengvas ir ekonomiškas

Skirtingai nei įprasti elektros varikliai, „DeepDrive“ sistema integruojama tiesiai į automobilio ratus. Tokia konstrukcija:

  • Atlaisvina vidinę erdvę didesniems akumuliatoriams
  • Pašalinami didelių gabaritų transmisijos komponentai.
  • Dėl mažesnio magnetinių medžiagų kiekio sumažėja automobilio svoris
  • Naudojama 50 % mažiau magnetų ir nenaudojamos retųjų žemių medžiagos
  • Iki 20 % sumažina gamybos sąnaudas

Šios savybės ne tik padidina ridą ir efektyvumą, bet ir supaprastina visą elektromobilio architektūrą bei padaro ją tvaresnę.

Techninės specifikacijos ir našumas

DeepDrive ratų variklis

Kokia jo galia?

  • Galia: 150 kW (204 AG)
  • Sukimo momentas: 1 500 Nm
  • Potencialus nuotolis: Daugiau nei 800 km (su didesne baterija)

Nors variklis dėl ribotos didžiausios galios nėra idealiai tinkamas sportiniams automobiliams, jis puikiai tinka važiuoti į darbą mieste, šeimos automobiliams ir efektyviems tolimųjų reisų elektromobiliams.

Energijos atgavimo ir stabdymo supaprastinimas

Dar viena naujovė – energijos rekuperacija stabdant, leidžianti „DeepDrive“ atsisakyti tradicinių hidraulinių stabdžių sistemų, taip sumažinant transporto priemonės sudėtingumą ir sąnaudas.

Pasirengimas rinkai ir poveikis pramonei

BMW prisijungia

„DeepDrive“ jau bendradarbiauja su 10 automobilių gamintojų, o BMW oficialiai prisijungė kaip kūrimo partneris. Tai žymi svarbų etapą variklio kelyje nuo laboratorijos iki gamybos.

Keičia elektromobilių pramonės padėtį

Panaikinus retųjų žemių metalų poreikį ir supaprastinus transporto priemonės konstrukciją, „DeepDrive“ variklis:

  • Palaiko aplinkosauginį tvarumą
  • Mažina elektromobilių gamybos sąnaudų kliūtis
  • Sudaro sąlygas gaminti lengvesnius ir efektyvesnius elektromobilius
  • Sutrumpina gamybos tiekimo grandinę

Tai gali turėti ypatingos įtakos mažesniems automobilių gamintojams, ieškantiems nebrangių EV sprendimų.

Galimi apribojimai

Nors variklis yra revoliucinis, jis turi tam tikrų kompromisų:

  • Ribotas našumas greitaeigėms arba į našumą orientuotoms transporto priemonėms
  • Neįrodytas patvarumas atšiauriomis kelio sąlygomis (bus išbandyta)
  • Patvirtinimas rinkoje priklauso nuo automobilių gamintojų noro pertvarkyti platformas.
Skaitykite  Kodėl kai kurių vairuotojų automobiliai visada blizga?

Į ratus įmontuotas „DeepDrive“ elektros variklis gali pakeisti mūsų požiūrį į elektromobilius – supaprastinti konstrukciją, sumažinti sąnaudas ir panaikinti tradicinių degalų sistemų poreikį. Nors šis variklis ir nepadės sukurti kito superautomobilio, jis gali tapti naujos kartos įperkamų, efektyvių ir tvarių elektrinių transporto priemonių pagrindu.

Ar pasitikėtumėte elektromobiliu be tradicinio variklio ar stabdžių? Ką manote apie tokį BMW žingsnį? Prisijunkite prie pokalbio komentaruose ir sekite mus, kad gautumėte daugiau naujienų apie automobilių naujoves!

Žymos: DeepDrive
Dalintis19DalintisSiųstiDalintis3
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Geriausi naudoti automobiliai iki 2000 €: ką renkasi lietuviai?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz