• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Vokiečiai ruošia V8 sugrįžimą! „Mercedes-AMG“ perėjimas prie 4 cilindrų variklių buvo klaida?

pagal Andžej Biaigo
2024.05.13, 14:30
Naujienos
A A
0
mercedes amg
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Mercedes-AMG“ pernelyg sumažino C 63 S ir GLC 63 S E Performance modelių variklių dydį? Vokiečiai jau keičia strategiją ir svarsto galimybę grįžti prie V8 variklio. Pirmasis jį gaus „Mercedes-AMG CLE 63“.

Naujausius „Mercedes-AMG C 63“ ir „GLC 63 S E Performance“ modelius išjudina itin sudėtinga hibridinė sistema. Nors ji išvysto neįtikėtiną 680 AG galią ir 1020 Nm didžiausią sukimo momentą, ji turi ir trūkumų.

Nebijokite netikėtumų – apskaičiuokite Kasko draudimo kainą vos per minutę.

Pirmoji – tai savasis svoris. GLC 63 atveju jis siekia 2310 kg. Palyginimui, ankstesnė šio modelio inkarnacija su V8 varikliu svėrė 1935 kg galingesniame 510 AG S variante.

Antroji abiejų automobilių problema – „prastas“ variklio garsas, o trečioji – jei nenaudojate maksimalaus našumo, nesijaučia, kad šie „Mercedes-AMG“ yra labai greiti.

4 cilindrai – klaida?

Klientai, kurie perka tokius automobilius kaip „C 63“ ir „GLC 63 S E Performance“, dažnai yra automobilių gerbėjai ir žmonės, kurie labai gerai žino, su kuo susiduria. Todėl abiejų 4 cilindrų automobilių, kurie, beje, yra labai brangūs pardavimai vyksta labai nenoriai.

mercedes benz amg 4 cilindru variklis
C 63 ir GLC 63 modeliuose montuojamas 2.0 4 cilindrų benzininis variklis yra galingiausias pasaulyje tokio skaičiaus cilindrų serijinis variklis. Jis išvysto 476 AG.

Tačiau vokiečiai jau planuoja pokyčius. „Mercedes-AMG CLE 63“, kuris turėtų debiutuoti bet kurią dieną, 90% neturės hibridinės jėgainės, paremtos 2.0 4 cilindrų varikliu, pažįstamu iš C 63 ir GLC 63.

Naujausiais duomenimis, „Mercedes“ šiame automobilyje ir vėl naudos gyvybingą 4 litrų V8 su dviem turbokompresoriais. Tikimasi, kad jis, padedamas švelnios hibridinės sistemos, išspaus 585 AG, t. y. gerokai mažiau nei 680 AG C 63 ir GLC 63. V8 įvedimą patvirtina ir tai, kad po sportiškojo CLE 53 4Matic+ Coupe varianto variklio dangčiu slepiasi ne R4, o R6 variklis.

Įdomu tai, kad CLE 63 prototipai iki šiol buvo užfiksuoti prie elektros tinklo prijungtų automobilių nuotraukose, o tai leidžia manyti, kad „Mercedes“ juos bandė su 4 cilindrų variklio pagrindu veikiančia hibridine jėgaine.

Jungtinės Karalystės leidinio „Autocar“ teigimu, sprendimas keisti pavaros tipą buvo priimtas vėlai, būtent dėl prastų C 63 ir GLC 63 modelių pardavimų Europoje.

Ar Vokietija įsiklausys į klientus?

Tai, kad „Mercedes-AMG CLE 63“ pasirodė su V8 versija, tam tikra prasme yra vokiečių pripažinimas, kad jų galinga 4 cilindrų hibridinė jėgainė patyrė nesėkmę. Kaip matote, galia – dar ne viskas.

Skaitykite  Tesla kelia Model S ir X kainas ir atnaujina technologijas JAV rinkoje

Įdomu tai, kad dar praėjusį mėnesį „Mercedes“ mokslinių tyrimų ir plėtros skyriaus vadovas Markusas Schaferis pripažino, kad nėra žinoma, ar ši sistema bus toliau plėtojama.

„Atidžiai stebime C 63 ir GLC 63 modelių pardavimus, o klientai nori, kad į šiuos automobilius grįžtų V8 variklis. Ar tai įvyks? Sprendimą priima jie patys.“ – teigia Schaferis.

Žymos: amgmercedes-benzV8 variklis
Dalintis42DalintisSiųstiDalintis7

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.