• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 2 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis OBD diagnostikos klaidu kodai

P0069 Kolektoriaus absoliutinio slėgio barometrinio slėgio koreliacija

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.06.02, 2:43
OBD diagnostikos klaidu kodai
A A
0
P0069 barometrinio slėgio koreliacija su absoliutiniu slėgiu
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Diagnostikos trikties kodas P0069 signalizuoja apie kritinį ryšio sutrikimą tarp dviejų svarbiausių variklio jutiklių, kurie veikia kartu ir optimizuoja veikimą. Kai kolektoriaus absoliutinio slėgio jutiklis ir barometrinio slėgio jutiklis variklio valdymo moduliui pateikia prieštaringus duomenis, kyla pavojus visai degalų tiekimo sistemai. Dėl šios koreliacijos klaidos atsiranda kaskada veikimo problemų, kurios sklandžiai veikiantį automobilį gali paversti nenuspėjama mašina, todėl vairuotojai stebisi, kodėl jų patikimas automobilis staiga juos išduoda.

P0069 Kolektoriaus absoliutinio slėgio barometrinio slėgio koreliacija reikšmė ir apibrėžimas

Šis kodas reiškia slėgio jutiklio sistemos gedimą, kai MAP jutiklis ir BARO jutiklis ECM pateikia prieštaringus duomenis. MAP jutiklis matuoja slėgį įsiurbimo kolektoriuje, o BARO jutiklis – atmosferos slėgį. Kai šie rodmenys nesutampa teisingai, tai turi įtakos variklio veikimui, degalų tiekimui ir išmetamųjų teršalų kontrolei. Europos transporto priemonėse šią funkciją valdo ECM (variklio valdymo modulis), o ne amerikietiškose transporto priemonėse dažniau naudojamas PCM (variklio valdymo modulis) terminologija.

Bendrosios P0069 priežastys

  • Neteisingas MAP jutiklis – ECM pateikia neteisingus kolektoriaus slėgio rodmenis
  • Keistas BARO jutiklis – siunčia netikslius atmosferos slėgio duomenis
  • Vakuuminis nuotėkis įsiurbimo sistemoje – sukuria klaidingus slėgio rodmenis
  • Pažeisti laidai arba jungtys – sukelia signalo trukdžius tarp jutiklių ir ECM
  • Uždengtas oro filtras – riboja oro srautą ir daro įtaką slėgio matavimams
  • ECM programinės įrangos problemos – neteisingas kalibravimas arba sugadinti slėgio koreliacijos algoritmai

Simptomai, kuriuos gali pastebėti vairuotojai

  • Įsižiebusi variklio patikros lemputė – pagrindinis įspėjamasis indikatorius prietaisų skydelyje
  • Skurdus variklio veikimas – sumažėjusi galia ir pagreičio galimybės
  • Trumpa tuščiąja eiga arba užstrigimas – nereguliarus variklio veikimas esant mažiems sūkių dažniams
  • Didesnės degalų sąnaudos – ECM kompensuoja netinkamu degalų mišiniu
  • Juodi išmetimo dūmai – gausus degalų mišinys dėl neteisingų slėgio rodmenų

Diagnozė ir bandymas

Mechanikai pradeda diagnostiką prijungdami OBD-II skaitytuvą, kad gautų išsaugotus kodus ir sustabdyto kadro duomenis. Tada multimetru jie patikrina MAP ir BARO jutiklių įtampos išėjimus, palygindami rodmenis su gamintojo specifikacijomis. Vėliau vizualiai apžiūri vakuumines linijas, oro įsiurbimo komponentus ir jutiklių laidus. Siekiant nustatyti vakuumo nuotėkį, gali būti atliekamas dūmų testas. Tiesioginis duomenų stebėjimas varikliui veikiant padeda patikrinti jutiklio koreliaciją esant skirtingiems sūkių dažnio lygiams ir droselinės sklendės padėčiai.

Remonto etapai ir kaina

Remonto procedūros priklauso nuo diagnostikos metu nustatytos pagrindinės priežasties.

  • MAP jutiklio keitimas – sumontuokite naują jutiklį ir įsitikinkite, kad jis tinkamai prijungtas; kaina: 45-120 €
  • BARO jutiklio keitimas – pakeiskite sugedusį atmosferos slėgio jutiklį; kaina: 60 € – 150 €
  • Vakuumo nuotėkio remontas – užsandarinkite pažeistas žarnas arba įsiurbimo sistemos komponentus; kaina: 25 € – 80 €
  • Laidų sistemos remontas – sutvarkykite pažeistas jungtis arba pakeiskite laidų atkarpas; kaina: 40 € – 200 €
  • Aro filtro keitimas – naujo filtro elemento montavimas; kaina: 15 € – 35 €
  • ECM perprogramavimas – programinės įrangos kalibravimo atnaujinimas; kaina: 80 € – 180 €

Po remonto ištrinkite kodą ir dar kartą išbandykite sistemą keliais važiavimo ciklais, kad įsitikintumėte, jog jutikliai tinkamai koreliuoja.

Transporto priemonės, kurioms dažniausiai daromas poveikis

  • BMW 3 serijos 2005-2012 m.
  • Audi A4 2008-2015 m.
  • Volkswagen Golf 2006-2014
  • Mercedes-Benz C klasė 2007-2013 m.
  • Ford Focus 2004-2011 m.
  • Opel Astra 2009-2016

Dažnai užduodami klausimai

Ar galiu toliau važiuoti su aktyviu P0069 kodu?

Nors šis kodas nėra iš karto pavojingas, jis turi įtakos variklio veikimui ir degalų naudojimo efektyvumui. Ilgesnis važiavimas gali sugadinti kitus komponentus dėl netinkamo degalų mišinio. Rekomenduojama jį diagnozuoti per kelias dienas, kad išvengtumėte papildomų remonto išlaidų.

Kiek paprastai kainuoja P0069 diagnostika ir remontas Lietuvoje?

Diagnostikos įkainiai daugumoje techninės priežiūros centrų svyruoja nuo 35 € iki 60 €. Bendra remonto kaina svyruoja nuo 45 € už paprastą remontą, pavyzdžiui, oro filtro keitimą, iki 200 € už jutiklio keitimą, įskaitant darbo užmokestį.

Ar dėl P0069 mano automobilis suges techninė apžiūra?

Taip, dėl aktyvios variklio patikros lemputės Lietuvoje sugenda techninė apžiūra. Išmetamųjų teršalų sistema turi veikti tinkamai, o šis kodas rodo problemas, kurios turi įtakos išmetamųjų teršalų išmetimui ir variklio valdymo sistemoms.

Ar P0069 yra susijęs su aukščio pasikeitimu važiuojant skirtinguose regionuose?

Didžiausio aukščio pokyčiai gali sukelti šį kodą, jei jutikliai nėra tinkamai sukalibruoti.

Išvada

Kodas P0069 reiškia kritinę diagnostikos problemą, į kurią reikia nedelsiant atkreipti dėmesį, kad būtų užtikrintas variklio veikimas. Nors iš pradžių simptomai gali atrodyti nežymūs, šios MAP ir BARO jutiklių koreliacijos klaidos ignoravimas gali lemti didelę variklio žalą ir didesnes remonto išlaidas. Tinkama diagnostika taikant sistemingas bandymų procedūras patikrina, ar tiksliai nustatytos pagrindinės priežastys. Laiku atliktas remontas – jutiklio keitimas ar vakuuminės sistemos koregavimas – atkuria tinkamą variklio valdymą ir užkerta kelią brangiai kainuojančioms ilgalaikėms komplikacijoms.

DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz