• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 13 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis OBD diagnostikos klaidu kodai

P007C Įkrovos oro aušintuvo temperatūros jutiklio grandinės žemas lygis 1 bankas

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.06.02, 3:09
OBD diagnostikos klaidu kodai
A A
0
P007C žemo lygio oro kondicionieriaus jutiklio grandinė
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

P007C diagnostikos trikties kodas signalizuoja apie kritinį gedimą 1 bloko pripildomo oro aušintuvo temperatūros jutiklio grandinėje, dėl kurio atsiranda daugybė veikimo problemų, kurios toli gražu neapsiriboja paprastu jutiklio gedimu. Dėl šios žemos grandinės būklės sutrinka variklio valdymo sistemos gebėjimas tiksliai stebėti suslėgto oro temperatūrą, todėl sutrinka degalų tiekimo skaičiavimai ir galimi ilgalaikiai variklio pažeidimai. Supratus šio gedimo tarpusavio sąsajas, paaiškėja, kodėl norint išlaikyti idealų transporto priemonės veikimą, būtina nedelsiant atkreipti dėmesį į šį gedimą.

P007C Įkrovos oro aušintuvo temperatūros jutiklio grandinės žemo lygio 1 banko reikšmė ir apibrėžtis

Kodas P007C reiškia gedimą pripildomo oro aušintuvo temperatūros jutiklio grandinėje, kai variklio valdymo modulis (ECM) aptinka neįprastai žemos įtampos signalą iš 1 banko jutiklio. Europos transporto priemonėse ECM atlieka variklio valdymo funkcijas, kitaip nei amerikietiškose transporto priemonėse, kuriose naudojamas vienas transmisijos valdymo modulis (PCM). Įkrovos oro aušintuvo temperatūros jutiklis stebi suslėgto oro temperatūrą po to, kai jis pereina per tarpinį aušintuvą, ir teikia svarbius duomenis degalų įpurškimo laikui ir padidinto slėgio valdymui. Kai šis jutiklis sugenda arba pateikia neteisingus rodmenis, tai gali labai paveikti variklio veikimą, degalų naudojimo efektyvumą ir išmetamųjų teršalų kiekį.

Bendrosios P007C įkrovos oro aušintuvo temperatūros jutiklio grandinės žemo lygio 1 banko jutiklio priežastys

  • Neteisingas įkrovos oro aušintuvo temperatūros jutiklis – jutiklio elementas sugedo arba sugedo iš vidaus
  • Pažeista laidų grandinė – jutiklio grandinėje surūdiję, nutrūkę arba trumpi laidai
  • Sugedusios elektrinės jungtys – atsilaisvinusios arba surūdijusios jungtys prie jutiklio arba ECM
  • ECM gedimas – variklio valdymo modulyje atsirado vidinių gedimų, turinčių įtakos jutiklio rodmenims
  • Įžeminimo grandinės problemos – bloga įžeminimo jungtis, sukelianti įtampos atskaitos problemų

Simptomai, kuriuos gali pastebėti vairuotojai

  • Įsijungusi variklio patikros lemputė – dažniausias ir tiesioginis įspėjamasis ženklas
  • Sumažėjusi variklio galia – ECM įjungia saugųjį režimą, ribojantį slėgio didinimą
  • Mažesnės degalų sąnaudos – neteisingi oro temperatūros rodmenys turi įtakos degalų mišinio skaičiavimams
  • Variklio stuksenimas arba pingavimas – dėl klaidingų jutiklio duomenų netinkamai sureguliuotas laiko paskirstymas
  • Juodi išmetimo dūmai – gausus degalų mišinys dėl kompensuotų variklio parametrų

Diagnostika ir bandymas

Kvalifikuotas technikas diagnostiką pradės prijungęs OBD-II skaitytuvą, kad gautų išsaugotus gedimų kodus ir „freeze frame” duomenis. Tada mechanikas skaitmeniniu multimetru patikrins jutiklio išėjimo įtampą esant įvairioms temperatūroms ir palygins rodmenis su gamintojo specifikacijomis. Norint nustatyti fizinius pažeidimus ar koroziją, būtina vizualiai apžiūrėti laidų pynę ir jungtis. Išplėstinė diagnostika gali apimti oscilografo naudojimą jutiklio signalų modeliams stebėti ir jutiklio elemento varžos bandymus. Technikas taip pat patikrins tinkamas įžeminimo grandines ir patikrins, ar nėra nutrūkstančių jungčių, bandydamas laidus ir stebėdamas tiesioginius duomenis.

Remonto etapai ir kaina

Remonto procedūros priklauso nuo diagnostikos metu nustatytos pagrindinės priežasties, o išlaidos priklauso nuo konkretaus komponento gedimo.

  • Pakeiskite įkrovos oro aušintuvo temperatūros jutiklį – dažniausiai pasitaikantis pataisymas, apimantis jutiklio nuėmimą ir montavimą; kaina: 80-150 €
  • Remontuoti pažeistą laidų pynę – sujungti naujas laidų atkarpas arba pakeisti visą pynės atkarpą; kaina: 120-300 €
  • Elektrinių jungčių valymas ir tvirtinimas – korozijos pašalinimas ir tepalo užtepimas dielektriniu tepalu; kaina: 40 € – 80 €
  • ECM keitimas arba perprogramavimas – reikalingas retais valdymo modulio gedimo atvejais; kaina: 800 € – 1500 €

Atlikęs remontą, technikas iš ECM atminties ištrins diagnostinius kodus ir atliks kelio bandymą, kad patikrintų tinkamą jutiklio veikimą ir patvirtintų pataisymą.

Transporto priemonės, kurioms dažniausiai daromas poveikis

  • BMW 3 serijos 2012-2018 m.
  • Audi A4 2009-2016 m.
  • Volkswagen Golf GTI 2010-2017
  • Mercedes-Benz C klasė 2011-2019
  • Ford Focus ST 2013-2018 m.

Dažnai užduodami klausimai

Ar galiu toliau vairuoti, kai P007C kodas yra aktyvus?

Nors automobilis vis dar gali veikti, toliau važiuoti nerekomenduojama, nes ECM negali tinkamai reguliuoti padidinto slėgio ir degalų mišinio. Dėl to gali būti pažeistas variklis dėl stuksenimo arba perkaitimo. Jei privalote važiuoti, venkite didelio pagreičio ir atidžiai stebėkite variklio temperatūrą, kol bus baigtas remontas.

Automobilio praeitis svarbi – CarVertical VIN ataskaita tai atskleis.

Kiek paprastai kainuoja P007C remontas Lietuvoje?

Remonto kaina Lietuvoje paprastai svyruoja nuo 80 € iki 300 € už jutiklio pakeitimą ir laidų remontą. Diagnostikos mokesčiai paprastai prideda nuo 40 € iki 60 € prie bendros kainos. Sudėtingos ECM problemos gali padidinti išlaidas iki 1000 € ar daugiau, nors tai pasitaiko retai.

Ar dėl P007C mano automobiliui gali sutrikti techninė apžiūra?

Taip, aktyvus P007C kodas sukels problemų atliekant techninę apžiūrą Lietuvoje. Užsidegusi kontrolinė variklio lemputė rodo, kad yra problema susijusi išmetamosiomis dujomis.

Išvada

Į P007C gedimo kodą reikia nedelsiant atkreipti dėmesį, kad būtų išvengta tolesnės variklio žalos ir eksploatacinių savybių pablogėjimo. Tinkama diagnostika sistemingai atliekant įtampos bandymus ir laidų patikrą užtikrina tikslų pagrindinės priežasties nustatymą. Nepriklausomai nuo to, ar problema kyla dėl sugedusio jutiklio, pažeistų laidų ar ECM gedimo, laiku atliktas remontas atkuria idealų variklio veikimą. Skubiai pašalinus šį kodą, išsaugomas degalų naudojimo efektyvumas, sumažinamas išmetamųjų teršalų kiekis ir užkertamas kelias brangiai kainuojančioms variklio komplikacijoms dėl netinkamo oro ir degalų mišinio valdymo.

DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz