Kai temperatūra nukrenta, šiltas automobilis skamba viliojančiai, todėl daugelis vairuotojų mano, kad prieš išvažiuojant į kelią leisti jam veikti laisva eiga yra naudinga varikliui. Tačiau tokie ekspertai kaip „Consumer Reports“ vyriausiasis mechanikas Johnas Ibbotsonas teigia, kad ilgesnis darbas laisva eiga nėra būtinas ir netgi gali būti nuostolingas.
Šaltą dieną leisti varikliui minutę padirbėti laisva eiga, kad atšaltų langai arba šiek tiek sušiltų salonas, yra gerai, tačiau jei tai truks ilgiau, gali būti eikvojami degalai ir padidėti išmetamųjų teršalų kiekis. Dėl pažangių tepimo sistemų šiuolaikiniams varikliams prireikia tik apie 20-30 sekundžių, kad alyva visiškai cirkuliuotų. Tai reiškia, kad, kai užsisegate diržus ir esate pasiruošę važiuoti, automobilis jau būna paruoštas važiuoti, net jei jo darbinė temperatūra dar nėra pasiekusi reikiamos ribos.
Užuot 15 ar 20 minučių leidę automobiliui veikti laisvąja eiga, nepamirškite, kad ramiai važiuojant greičiau įšyla variklis ir salonas, todėl taupomi degalai ir mažėja nusidėvėjimas. Tik venkite didelių sūkių, kol temperatūros rodiklis nepakils nuo žemo lygio žymos