• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai Eksploatacija

2.0 TDI variklio problema: viena detalė sukelia tūkstantinius nuostolius

pagal Andžej Biaigo
2025.05.06, 20:30
Eksploatacija
A A
0
Volkswagen EA189 (2.0 TDI 150) dyzelinis variklis

Volkswagen EA189 (2.0 TDI 150) dyzelinis variklis. „Wikipedia“ nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Volkswagen Group 2.0 TDI dyzelinis variklis yra vienas iš labiausiai paplitusių variklių Europoje, montuojamas tokiuose automobiliuose kaip VW Passat, Golf, Audi A4, Skoda Superb ir Seat Leon. Nors jis dažnai giriamas už ilgaamžiškumą, naujausi pranešimai rodo, kad vis daugėja variklių gedimų, kuriuos sukelia tam tikros detalės, o jų remontas gali kainuoti daugiau nei 10 000 eurų.

Pagrindinė priežastis: EGR vožtuvo defektai

Viena iš dažniausiai nustatomų techninių problemų yra EGR vožtuvo (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) gedimas. EGR yra skirtas azoto oksido (NOx) išmetimui mažinti, recirkuliuojant karštas išmetamąsias dujas į įsiurbimo sistemą. Tačiau, kai šis vožtuvas neveikia atidarytoje padėtyje, į degimo kamerą patenka per daug karščio, kuris sugadina stūmoklius ir cilindrų galvutes.

uzsikimses egr voztuvas
Užsikimšęs EGR vožtuvas.
  • Dažnai pasitaiko EA189 ir EA288 variklių serijose
  • Gedimas sukelia perkaitimą ir alyvos plėvelės suskaidymą
  • Volkswagen siūlo atnaujintas dalis – kliento sąskaita

Kaip pažymi specialistai, „atviras EGR gali sugadinti variklį dar prieš pasiekiant didelį ridos kilometražą“. Deja, garantija taikoma retai, nebent gedimas nustatomas anksti.

DPF filtro užsikimšimas: tylusis žudikas

dyzelinio automobilio dpf filtras

Dyzelino kietųjų dalelių filtras (DPF) yra dar viena trapi detalė. Važiuojant mieste ir dažnai atliekant trumpus reisus, filtras negali tinkamai regeneruotis, todėl užsikemša, susidaro atbulinis slėgis ir perkaista. Tai apsunkina turbokompresoriaus ir stūmoklio žiedų darbą ir gali netgi sukelti degalų susimaišymą su variklio alyva, pagreitindamas nusidėvėjimą.

  • Nepakankama DPF regeneracija sukelia slėgio susidarymą
  • Dėl to sugenda turbokompresorius ir skystėja alyva
  • EA288 varikliai su kodais CFCA, CXEB, CXEC yra labiau pažeidžiami

Kaip apsaugoti 2.0 TDI variklį

Siekiant sumažinti brangiai kainuojančių gedimų riziką, savininkams rekomenduojama laikytis kelių griežtų techninės priežiūros reikalavimų:

  • Keiskite variklio alyvą kas 15 000 km arba anksčiau
  • Stebėkite DPF būklę diagnostikos priemonėmis
  • Reguliariai važiuokite ilgesnius atstumus, kad DPF būtų visiškai regeneruotas
  • Apsvarstykite galimybę atnaujinti EGR sistemą arba tarpinio aušintuvo komponentus

Trumpi keliai išlieka pagrindine ankstyvo gedimo priežastimi. Lietuvos ir visos ES vairuotojams, norintiems prailginti savo TDI variklio tarnavimo laiką, būtina aktyvi techninė priežiūra.

Kokia jūsų nuomonė? Ar turėjote problemų su savo 2.0 TDI? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: 2.0 TDI dyzelinis variklisdyzelinis variklisvolkswagen
Dalintis32DalintisSiųstiDalintis6
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz