• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Kodėl automobilio variklis dirba netolygiai? 10 dažniausių priežasčių

pagal Andžej Biaigo
2025.03.28, 19:30
Patarimai
A A
0
automobilio variklio sukiu daznis apsukos
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Variklio sūkių dažnio svyravimai, ypač kai variklis įšilęs ir dirba tuščiąja eiga, dažnai rodo esminę problemą. Remonto specialistų teigimu, niekada nereikėtų ignoruoti netolygaus variklio sūkių dažnio, nes tai gali signalizuoti apie įvairias problemas – nuo nešvarių uždegimo žvakių iki sugedusių jutiklių.

Ką reiškia „nepastovus sūkių dažnis“?

Gerai veikiančio variklio sūkių dažnio rodyklė turėtų išlikti stabili – paprastai 800-900 sūkių per minutę, kai variklis dirba tuščiąja eiga. Tačiau jei ji atsitiktinai šokinėja tarp 500 ir 1500 arba, dar blogiau, variklis trūkčioja arba išsijungia, gali būti, kad reikia spręsti gilesnę problemą.

10 svarbiausių nereguliarių variklio sūkių priežasčių

1. Prastos kokybės degalai

Pigūs arba užteršti degalai gali užkimšti purkštukus, sugadinti uždegimo žvakes ir sumažinti degimo efektyvumą.

degaline degalu pistoletai e10 benzinas dyzelinas
fxquadro / Freepik nuotrauka

Patarimas: naudokite patikimas degalines, išvalykite purkštukus ir pakeiskite uždegimo žvakes.

2. Užsikimšęs degalų filtras arba sugedęs siurblys

Užterštas degalų filtras arba silpnas siurblys gali riboti degalų tiekimą, todėl variklis svyruoja arba užgęsta.

degalu-filtro-keitimas degalų filtras kuro filtras

    Patarimas: Pakeiskite filtrą ir patikrinkite, ar degalų siurblio slėgis ir srautas yra tinkamas.

    3. Uždegimo sistemos gedimai

    Susidėvėjusios uždegimo žvakės, pažeisti uždegimo laidai arba blogos ritės gali sutrikdyti degimą.

    automobilio pakaitinimo zvakes mechanikas laiko rankoje pakaitinimo zvake

    Patarimas: Patikrinkite ir, jei reikia, pakeiskite sugedusias uždegimo dalis.

    4. EGR vožtuvo gedimas

    Išmetamųjų dujų recirkuliacijos (EGR) vožtuvas gali užstrigti arba užsikimšti, todėl lėtėjimo metu krenta apsukos arba net užstringa.

    uzsikimses egr

      Patarimas: išvalykite arba pakeiskite EGR vožtuvą.

      5. Nešvarus droselinės sklendės korpusas

      Laikui bėgant droselinės sklendės korpuse gali susikaupti anglies nuosėdų, kurios klaidina droselinės sklendės padėties jutiklį ir trikdo oro srautą.

        Patarimas: profesionaliai išvalykite droselinės sklendės korpusą ir iš naujo sukalibruokite jutiklį.

        6. Tuščiosios eigos oro reguliavimo (IAC) vožtuvo gedimas

        IAC vožtuvas reguliuoja variklio tuščiąją eigą. Jam sugedus, variklio tuščioji eiga gali būti per aukšta, per žema arba svyruoti.

          Patarimas: Atlikite diagnostiką naudodami OBD-II skaitytuvą ir pakeiskite, jei yra gedimas.

          7. Vakuumo nuotėkis

          Įtrūkusiomis žarnomis arba sugedusiomis tarpinėmis į sistemą patenka neišmatuotas oras, dėl to nestabilios apsukos.

          Patarimas: Atlikite dūmų testą arba vizualinę apžiūrą, kad aptiktumėte ir užsandarintumėte nuotėkius.

          Skaitykite  Ar stabdžių dulkės kenkia sveikatai? Mokslininkai turi atsakymą

          8. Masinio oro srauto (MAF) jutiklio gedimas

          MAF jutiklis matuoja įsiurbiamo oro kiekį. Jam sugedus, variklio sūkių dažnis gali elgtis nepastoviai.

            Patarimas: Išvalykite arba pakeiskite MAF jutiklį.

            9. Sugedęs variklio valdymo blokas (ECU)

            Programinės įrangos klaidos arba pažeisti ECU komponentai gali neteisingai nuskaityti jutiklio duomenis ir sukelti atsitiktinius sūkių dažnio pokyčius.

            automobilio diagnostika ecu

              Patarimas: nuskaitykite klaidų kodus su OBD2 diagnostika, atnaujinkite programinę įrangą arba, jei reikia, pakeiskite ECU.

              10. Alkūninio arba skirstymo veleno padėties jutikliai

              Šie jutikliai stebi variklio laiko nustatymą. Jei signalai dingsta, variklis gali užsidegti netinkamai arba visiškai išsijungti.

              Patarimas: Po diagnostikos pakeiskite sugedusį jutiklį.

              Neignoruokite nestabilaus variklio sūkių dažnio

              Net jei automobilis vis dar važiuoja, nestabilūs variklio sūkių dažniai yra aiškus raudonas signalas. Jos dažnai signalizuoja apie ankstyvosios stadijos gedimus, kurių ignoravimas gali brangiai kainuoti.

              Trumpi patarimai:

              • Naudokite kokybiškus degalus
              • Reguliariai tikrinkite uždegimo žvakes
              • Patikrinkite jutiklius ir išvalykite droselinės sklendės komponentus

              Ar susidūrėte su automobilio variklio apsukų problemomis? Kaip jas išsprendėte? Pasidalykite patarimais ir padėkime kolegoms vairuotojams išvengti brangiai kainuojančio remonto!

              Žymos: variklis
              Dalintis4DalintisSiųstiDalintis1
              Prenumeruoti
              Prisijungti su
              Prisijungti
              Leidžiu sukurti paskyrą
              Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
              NesutinkuSutinku
              Pranešti apie
              guest
              Prisijungti su
              Leidžiu sukurti paskyrą
              Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
              NesutinkuSutinku
              guest
              0 Komentarai
              Seniausi
              Naujausi Daugiausiai balsavo
              Įterpti atsiliepimai
              Žiūrėti visus komentarus

              Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

              Sekite mus Google News platformoje

              Rekomenduojami vaizdo įrašai

              Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

              Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

              0

              Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

              Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

              0

              Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

              Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

              0

              Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

              Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

              0

              Taip pat skaitykite

              Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

              Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

              Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

              Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

              Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

              Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

              Naujienos

              • Naujausios
              • Eismas
              • Baudos kvitas
              • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
              • Kriminalai
              • Elektromobiliai
              • Technologijos
              • Degalų kainos ir tendencijos
              • Premjeros

              Straipsniai

              • Apžvalgos
              • Kelių eismo taisyklės
              • Naudoti automobiliai
              • Patarimai
              • Testai
              • Vaizdo įrašai

              Naudinga

              • Privalomasis automobilio draudimas
              • KASKO draudimas
              • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
              • KET baudos
              • Greičio matuokliai
              • Kuro skaičiuoklė
              • Taršos mokestis
              • Virtualus alkotesteris
              • Vairavimo kategorijos
              • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

              Draugai

              Tlgrm.lt
              Misija-darbas.lt
              Tiksaviems.lt
              Sharklinker.lt
              automobilių supirkimas
              Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
              KepamVerdam.lt - Receptai
              • Privatumo politika
              • Slapukų naudojimo informacija
              • Partneriai
              • Apie mus
              • Kontaktai

              © 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

              Sveiki sugrįžę!

              Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

              Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

              Sukurti naują paskyrą!

              Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

              Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

              Atgauti slaptažodį

              Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

              Prisijungti

              Add New Playlist

              Rezultatų nėra
              Peržiūrėti visus rezultatus
              • Naujienos
                • Premjeros
              • Eismas
                • Baudos kvitas
              • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
              • Kriminalai
              • Naudoti automobiliai
              • Elektromobiliai
              • Technologijos
              • Patarimai
                • Eksploatacija
                • Kelio ženklai
                • Kelių eismo taisyklės
                • Vairuotojo pažymėjimas
              • Degalų kainos
              • Testai
                • Ilgalaikiai testai
                • Lyginamieji testai
                • Pirmasis važiavimas
              • Apžvalgos
                • GPS sekikliai
                • OBD2 diagnostika
                • Vaizdo registratoriai
              • Vaizdo įrašai
                • Įkelti vaizdo įrašą
              • KET baudos
              • Taršos mokestis
              • Taršos mokestis
              • Virtualus alkotesteris
              • Draudimo patikra
              • Kuro skaičiuoklė
              • OBD diagnostikos klaidu kodai
              • Testai
              • Pranešti naujieną
              • Įkelti vaizdo įrašą
              • Informacijos kanalai
              • Prisijungti
              • Užsiregistruoti

              © 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

              wpDiscuz