• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 9 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Kodėl nešaldo kondicionierius? Gedimo simptomai

pagal Andžej Biaigo
2022.08.15, 15:44
Patarimai
A A
0

Priežastys, kodėl nešaldo kondicionierius. Asociatyvi nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Šiltėjant orams vis daugiau žmonių pradeda naudoti automobilio oro kondicionierių. Deja, gali paaiškėti, kad jis veikia netinkamai arba visai neveikia. Kodėl nešaldo kondicionierius ir kaip atpažinti gedimą?

Priežastys, kodėl nešaldo kondicionierius. Gedimai, kuriuos vairuotojas gali nustatyti savarankiškai.

  • Triukšmas iš po variklio dangčio, kai įjungta oro kondicionavimo sistema.

Ką jie galėtų reikšti? A/C kompresoriaus, A/C kompresoriaus sankabos arba A/C kompresoriaus guolių pažeidimai.

  • Pertraukiamas oro kondicionieriaus veikimas: oro kondicionavimo sistema atvėsta, po minutės ar kelių sekundžių sustoja ir vėl įsijungia.

Galima priežastis: sugedusi oro kondicionieriaus kompresoriaus sankaba.

  • Mažas oro kondicionieriaus efektyvumas. Nors jis nustatytas stipriai vėsinti, to nejaučiate, o oras yra šiltas.

Galima priežastis: sistemoje per mažai aušinimo skysčio dėl nuotėkio. Dėl to sistemos pajėgumas yra labai mažas.

oro kondicionieriaus valdymas
Asociatyvi nuotr.
  • Oro kondicionierius įjungtas, bet oro neatvėsina. Padidėja degalų sąnaudos, tačiau oro kondicionavimo efekto nėra.

Galima priežastis: sistemoje trūksta aušinimo skysčio dėl nuotėkio.

  • Oro kondicionierius įjungtas, tačiau oras visiškai neatvėsta. Degalų sąnaudos nedidėja.

Galima priežastis: neveikia oro kondicionieriaus kompresorius. Pavyzdžiui, dėl sugedusios kompresoriaus sankabos.

  • Iš automobilio oro kondicionieriaus ventiliacijos angų sklinda nemalonus pelėsių kvapas.

Galima priežastis: ant oro kondicionieriaus garintuvo atsirado pavojingų grybelių ir pelėsių. Sistemą reikia kuo greičiau dezinfekuoti naudojant tinkamas chemines medžiagas (baktericidus) arba ozonatorių.

  • Vairuotojas ir jo keleiviai serga alergijomis ir kvėpavimo takų ligomis, dažnai naudojasi oro kondicionavimo sistema.

Galima priežastis: automobilio oro kondicionavimo sistema ilgai nebuvo valoma. Ant garintuvo atsirado virusų ir grybelių. Tai alergijos ir sveikatos problemų priežastis žmonėms, kurie naudojasi oro kondicionieriumi savo automobilyje. Kuo greičiau dezinfekuokite oro kondicionavimo sistemą, naudodami oro kondicionavimo baktericidus arba apdorodami ozonu.

Pirk naudotą automobilį atsakingai – patikrink jo istoriją per CarVertical.
  • Nepavyksta įjungti oro kondicionavimo sistemos, negalima pasirinkti kai kurių arba visų valdymo skydelio parinkčių.

Galima priežastis: sugedęs jutiklinis skydelis, sugedusios A/C valdymo skydelio rankenėlės, sugedę A/C valdymo skydelio mygtukai. Programinės įrangos problema.

  • Po variklio dangčiu esančios metalinės kondicionavimo sistemos žarnos turi matomų korozijos žymių.

Galima priežastis: automobilis laikomas drėgnoje vietoje, neapsaugotas nuo korozijos.

  • Matoma korozija arba mechaniniai kondicionieriaus kondensatoriaus pažeidimai. Tai yra oro kondicionieriaus kondensatorius, montuojamas šalia standartinio automobilio radiatoriaus.
Skaitykite  Stabdžių skysčio trūkumas: ženklai, priežastys ir pavojai

Galima priežastis: susidūrimo metu gali būti pažeistas oro kondicionieriaus kondensatorius. Kai kuriais atvejais jį gali paveikti korozija arba pažeisti akmenys.

Vidinė korozija gali atsirasti dėl to, kad ilgą laiką nebuvo keičiamas oro sausintuvo filtras.

  • Alyvos dėmės ant oro kondicionieriaus žarnų, ties jų jungtimis.

Galima priežastis: sistemoje yra nuotėkių. Iš sistemos išteka šaldymo dujos ir mineralinė alyva, kuria tepamas oro kondicionieriaus kompresorius.

  • Apledėjimas matomas ties kondensatoriumi (oro kondicionieriaus aušintuvu) arba už filtro džiovintuvo.

Galima priežastis: tinkamo šaldymo skysčio srauto problemos. Sistemą reikia išvalyti arba suremontuoti.

Jei pastebėjote šiuos kondicionavimo sistemos gedimus, patartina apsilankyti autoservise ir juos sutaisyti.

Pavasario oro kondicionavimo sistemos priežiūra – kas gali kelti susirūpinimą?

Oro kondicionieriaus priežiūra turėtų būti atliekama kartą per metus. Techninės priežiūros specialistas prijungia sistemą prie oro kondicionieriaus aptarnavimo įrenginio (oro kondicionieriaus aptarnavimo stoties), o žarnos nutiesiamos į specialius taškus po variklio dangčiu.

Techninės priežiūros specialistas turi patikrinti, ar sistemoje nėra nuotėkio. Tam naudojamas specialus elektroninis jutiklis arba UV jutiklis. Prieš tai į sistemą įšvirkščiama inertinių dujų, šiek tiek vandenilio (kurį aptinka vandenilio jutiklis) arba fluorescencinių dažų (kuriuos aptinka UV jutiklis).

oro kondicionieriaus ijungimas ir isjungimas
Asociatyvi nuotr.

Jei sistema nesandari – būtina pašalinti nesandarumus. Dažniausiai tai būna sistemos komponentų sujungimo vietose. Jei sistema sandari: aparatas įpurškia prieš tai ištraukto šaldymo skysčio ir, jei reikia, papildo šaldymo skysčio lygį. Paprastai vairuotojas moka už kiekvieną 100 g naujo šaldymo skysčio, įpurškiamo į sistemą. Kartu su šaldymo agentu į kompresorių įpurškiama mineralinės alyvos.

Salono filtrą rekomenduojama keisti atliekant kiekvieną techninę apžiūrą. Taip pat būtina dezinfekuoti oro kondicionavimo angas ir garintuvą. Kaip minėjome anksčiau, tai atliekama naudojant germicidus arba ozoną. Kartą per dvejus metus (arba po kiekvieno remonto) reikėtų pakeisti filtro džiovintuvą.

Jei vairuotojas nori pats išvalyti (dezinfekuoti) oro kondicionierių, jis tai gali padaryti dviem būdais:

  • naudojant nedidelį ozonatorių, įjungtą automobilyje, kai oro kondicionierius veikia uždaroje grandinėje (žinoma, automobilyje neturi būti žmonių);
  • naudojant cheminį purškiklį, iš kurio pašalinamas kaištis. Preparatas statomas už priekinių sėdynių. Tuomet oro kondicionierius įjungiamas per vidinę grandinę. Su virusais ir bakterijomis galima kovoti tik naudojant biocidinių ingredientų turinčius produktus. Dauguma turimų produktų tik atgaivina oro kondicionierių, bet nenaikina mikrobų, virusų ir grybelių.
Skaitykite  Atsukta rida: kaip neapsigauti perkant naudotą automobilį?
Žymos: automobilisgedimaioro kondicionieriuspatarimaivasara
Dalintis37DalintisSiųstiDalintis6
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Top 10 automobilių modelių, kurie pirkėjams sukelia didžiausius nuostolius

Automobilio pirkimas Lietuvoje: kada negalima atsiskaityti grynais?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz