• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 14 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Mygtukas, kuris gali pakeisti jūsų vairavimo patirtį. Ar žinote, kaip juo tinkamai naudotis?

pagal Andžej Biaigo
2024.04.29, 10:57
Patarimai
A A
0
vyras vairuoja automobili keleivis automobilio interjeras automobilio vairavimo rezimai

Pixabay nuotrauka / Tama66

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Galimybė pasirinkti važiavimo režimą, atsirandanti vis žemesniuose automobilių segmentuose, šiandien stebina nedaugelį. Tokie dalykai tampa vis populiaresni. Tačiau pasirodo, kad ne visi moka jais tinkamai naudotis. Čia svarbus ne tik automobilio tipas, kelio danga, bet ir vairuotojo vairavimo būdas.

Dažniausios konfigūracijos, kai kalbama apie važiavimo režimus automobilyje, yra šios: Komfortas, „Eco“ ir Sportas. Visureigiuose dažnai rasite bekelės režimą, kuriuo automobilis pritaikomas važiuoti sudėtingoje vietovėje. Būtent jų naudojimas leidžia automobilio važiavimo savybes pritaikyti prie esamų sąlygų arba atitinkamo vairuotojo pageidavimų. Jie gali labai padidinti vairavimo komfortą, žinoma, jei žinome, kaip jais tinkamai naudotis. Toliau pateikiama svarbiausia informacija.

Važiavimo režimai automobilyje. Kam jie gali būti naudojami?

Važiavimo režimai naujuose automobiliuose prieš kurį laiką tapo tam tikru standartu, tačiau jų naudojimas vis dar nėra toks akivaizdus. Nes „Eco“ režimas ne visada skirtas ekonomiškam vairavimui. Jų veikimas, žinoma, atsispindi, be kita ko, pakabos kietėjime, variklio reakcijoje į gazą ar vairo stiprintuvo galingume, tačiau daug kas čia priklauso ir nuo paties vairuotojo.

Jie valdomi sukamuoju ratuku arba atitinkamu mygtuku, kuriuo galima pasirinkti, pavyzdžiui, „Comfort“, „Sport“ ir „Eco“ režimus.

Ekologinio režimo pagrindinis tikslas – taupyti degalus. Akceleratoriaus pedalas yra mažiau jautrus (lėčiau reaguoja), todėl automobilis įsibėgėja lėčiau – vairuotojas jaučia, kad jo automobilis turi mažiau galios, o tai reikia žinoti lenkiant. Kalbant apie variklį – jis gali veikti šiek tiek garsiau, o pati oro kondicionavimo sistema yra mažesnio galingumo, todėl kartais tai gali šiek tiek erzinti.

Komforto režimas – tai režimas, sukurtas ilgoms kasdienėms kelionėms. Tai tarsi pusiausvyra tarp „Eco“ ir „Sport“ režimų. Jį rekomenduojama naudoti aukščiausios klasės keliuose ir už užstatytose teritorijose. Šiame režime pakabos ir vairo charakteristikos pakeičiamos taip, kad vairavimas būtų sklandus ir malonus vairuotojui.

Pasirinkus sportinį režimą, vairavimas tampa dinamiškesnis, nes keičiasi variklio ir pavarų dėžės valdymas. Tai priešingas režimas nei ekonominis režimas. Automobilis labai greitai reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą, tačiau akivaizdu, kad didesnio našumo kaina čia yra degalų sąnaudos. Čia taip pat verta paminėti, kad vairas kelia didesnį pasipriešinimą, pakaba tampa standesnė, o pats variklis dirba gana triukšmingai. Jį rekomenduojama naudoti užmiesčio keliuose, kur važiavimo greitis kinta.

Skaitykite  Sugedo greičio jutiklis? Štai ką daryti žingsnis po žingsnio

Kaip pasirinkti tinkamą režimą ir į ką atkreipti dėmesį?

Vairavimo režimo pasirinkimas priklauso nuo konkretaus vairuotojo pageidavimų, žinių ir įgūdžių. Taip pat svarbios ir kelio sąlygos. Vairavimas perpildytame mieste skiriasi nuo vairavimo greitkelyje ar valstybinės reikšmės kelyje, kai dažnai lenkiame, pavyzdžiui, sunkvežimius. Tinkamai pasirinkus važiavimo režimą ne tik sumažės degalų sąnaudos, bet ir gali padidėti vairavimo komfortas.

Žymos: važiavimo režimai
Dalintis241DalintisSiųstiDalintis42

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

TOP 10 dyzelinių automobilių, kuriuos vis dar verta pirkti

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

TOP  10 naudoti automobiliai iki 5000 eurų Lietuvoje

Patikimiausi šiuolaikiniai varikliai: kurie tikrai tarnauja ilgai?

TOP 7 naudoti miesto visureigiai iki 7000 € – ką rinktis Lietuvoje?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.