„Honda CR-V“ pelnė vieno iš patikimiausių kompaktiškų visureigių rinkoje reputaciją. Remiantis „iSeeCars“ atliktu ilgaamžiškumo tyrimu, CR-V savo klasėje išsiskiria kaip vienas iš automobilių, kurių rida greičiausiai viršys 400 000 km. Nors ankstesnės kartos automobiliai laikomi patikimiausiais, jie jau gana seni. Todėl geriausias pasirinkimas ilgalaikei nuosavybei yra gerai prižiūrimas ketvirtos kartos modelis, kuris išlieka modernus ir neturi didesnių problemų. Atidžiau pažvelkime į kiekvienos kartos patikimumą.
Antroji karta (2002-2006)
Šis modelis turi tvirtą važiuoklę ir 2,4 l 4 cilindrų variklį, kurį galima įsigyti su mechanine ir automatine pavarų dėže. Tačiau vien 2002 m. CR-V buvo atšauktas 16 kartų, daugiausia dėl „Takata“ oro pagalvių problemų. Dažniausiai pasitaikančios problemos – oro pagalvių sužeidimai, pavojus dėl pavarų dėžės ir alyvos nuotėkio.
Europos rinkose pristatytas 2,2 litro i-CTDi dyzelinis variklis, pasižymintis didesniu degalų naudojimo efektyvumu ir patikimu darbu. Šios dyzelinės versijos pasižymi dideliu sukimo momentu ir ilgaamžiškumu, tačiau pirkėjai turėtų pasitikrinti, ar nėra galimų purkštukų ir turbokompresorių problemų.
Jei buvo pakeistos oro pagalvės ir automobilis turi gerą techninės priežiūros istoriją, antros kartos CR-V vis dar gali būti geras pasirinkimas. Ypač 2006 m. modelis laikomas vienu iš geriausių šios linijos modelių.
Pirmoji karta (1997-2001)
Pirmosios kartos CR-V, kompaktinių krosoverių pradininkas, nustatė aukštus standartus. Jis garsėja patikimumu, tačiau dėl savo amžiaus pirkėjai, įsigydami tokį automobilį, turi būti itin atsargūs.
Nors jis buvo primenamas nežymiai, kai kurios problemos buvo susijusios su alyvos nuotėkiu, sugedusiu alyvos siurbliu, silpnomis galvutės tarpinėmis ir radiatoriaus gedimais. Jo B20 keturių cilindrų variklio ilgaamžiškumas daugiausia priklauso nuo tinkamos techninės priežiūros. Apskritai jo paprasta konstrukcija sumažina rimtų mechaninių gedimų tikimybę.
Ketvirtoji karta (2012 – 2016) – geriausias bendras pasirinkimas
Įrengtas 2,4 l 4 cilindrų variklis ir 5 laipsnių automatinė pavarų dėžė, o vėlesniuose modeliuose įdiegtas tiesioginis įpurškimas ir CVT. Ši karta giriama už sklandų važiavimą, geras degalų sąnaudas ir erdvų saloną. Tačiau ji turi keletą dažnai pasitaikančių problemų, tokių kaip variklio vibracija, užsikimšęs šildytuvas ir pavarų dėžės problemos.
Tam tikrose rinkose taip pat buvo galima įsigyti 1,6 litro i-DTEC dyzelinį variklį, pasižymintį puikiomis degalų sąnaudomis ir mažesne CO2 emisija. Dyzelinis variantas laikomas patikimu pasirinkimu, nors reikėtų stebėti galimas dyzelino kietųjų dalelių filtro (DPF) problemas.
Nepaisant šių nedidelių trūkumų, „JD Power“ 2013 m. CR-V kokybę įvertino 83/100 balais. Gerai prižiūrimas, šios kartos automobilis išlieka modernus ir patvarus pirkėjų pasirinkimas.
Penktoji karta (2017-2022)
Nepaisant šių nedidelių trūkumų, „JD Power“ 2013 m. CR-V kokybę įvertino 83/100 balais. Gerai prižiūrimas, šios kartos automobilis išlieka modernus ir patvarus pirkėjų pasirinkimas.
Dyzelino mėgėjams Europos rinkose buvo siūlomas 1,6 l i-DTEC variklis, pasižymintis geromis degalų sąnaudomis. Tačiau kai kurie modeliai kentėjo nuo išmetamųjų teršalų sistemos problemų, dėl kurių gali prireikti brangiai kainuojančio remonto.
Trečioji karta (2007-2011) – Mažiausiai patikimas pasirinkimas
Šios kartos automobiliai yra žinomi dėl savo problemų, įskaitant nenumatytą greitėjimą stabdant, per dideles alyvos sąnaudas, vairavimo problemas ir galinės svirties atsiskyrimą dėl rėmo korozijos. Be to, kai kuriems modeliams stabdant buvo stebimi dideli sūkių dažniai.
Buvo siūlomas 2,2 litro i-CTDi dyzelinis variklis, žinomas dėl savo ilgaamžiškumo, bet ilgainiui turintis problemų su EGR vožtuvu ir turbokompresoriumi. Pirkėjai turėtų atidžiai apžiūrėti dyzelines versijas, ar nėra pernelyg didelio suodžių kaupimosi požymių ir galimų purkštukų gedimų.
Specialistai primygtinai rekomenduoja prieš įsigyjant bet kurį trečiosios kartos CR-V, nepaisant jo kainos, jį nuodugniai apžiūrėti.
Kurį CR-V turėtumėte įsigyti?
Jei ieškote ilgaamžio „Honda CR-V“, geriausia rinktis ketvirtosios kartos (2012-2016 m.) modelį. Jis pasižymi moderniomis funkcijomis, dideliu patikimumu ir, palyginti su naujesniais ir senesniais modeliais, turi mažiau rimtų problemų. Tuo tarpu antros kartos CR-V vis dar gali būti patikimas pasirinkimas, jei yra gerai prižiūrimas. Dyzelinės versijos, ypač 2.2 i-CTDi ir 1.6 i-DTEC varikliai, pasižymi puikiomis degalų sąnaudomis, tačiau pirkėjai turėtų žinoti apie galimas su išmetamųjų teršalų kiekiu susijusias problemas.
Tačiau dėl didelių patikimumo problemų patartina vengti trečiosios kartos modelio.
Kurios kartos „Honda CR-V“ turite arba ketinate įsigyti? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!